Første gjenstand

DeletedUser

Guest
Du var da ganske barsk du da, så da svarer jeg. Not my fall. Altså, jeg sa at det var feil, men du nektet og da måtte du ha det inn med sukker og blod og da var det behov for det.

Fordi jeg er en unge? :D

Sukker og blod? o_O

Jeg har hørt utrykket "få det inn med teskje" men med sukker og blod? : o

Damn!
 

DeletedUser

Guest
Håper du får noen infractions for det unødvendige språkbruket ditt, og at jeg får adlet deg ved første anledning. Alle kan ta feil, og jeg tar ofte feil jeg. Dessuten det er greit å være høy i hatten, men du oppfører deg som en unge.

Je beklager, je prøver å høllen i øra, men du veit onga nå tell dags. Je husser da je var ong, da hadde vi respekt førr dom gamle.

Men innerst inne er'n en go gutt, så itte adlen er du snill.

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Nice one :D

Noen som har 2 eller? :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lanse er nydelig da!!! :O

Jeg har strax 2 fine våpen jeg :D (håper det andre også blir fint) :-D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ikke et spesielt godt våpen i starten.

Det er helt klart at en by full av katt ville vært umulig på dette stadiet av spillet å fått clearet.

Men hvem har råd til å lage en by full av kats?

Du ville fått adlet by nr 2 etter alle andre hadde adlet sin by nr 10.

Beste våpenet.
På v7 hadde en gang en gutt ved navn Zippy det våpenet i sin by sammen med 200 katapulter...
Jeg hatet han.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
True. Katapult våpenet er det beste man kan starte med, særlig hvis man satser off.
 

DeletedUser

Guest
Katavåpenet er jo win, om vært stammemedlem sender 40 katas i støtte til en spiller og et av medlemmene i stammen har katavåpenet så er det jo en satans drittby å nuke fri for tropper.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Katavåpenet er jo win, om vært stammemedlem sender 40 katas i støtte til en spiller og et av medlemmene i stammen har katavåpenet så er det jo en satans drittby å nuke fri for tropper.

Nei, fordi det ikke gi 900% i forsvarsbonus på v9 da våpnene ikke er forbedret. Noe jeg har påpekt i denne tråden alt.

TrAnxZ; Slemming! :mad:
 
Topp