fairplay

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke si noe på hvilken bakgrunn du har for denne bemerkningen, men det faktum at du enda ikke har forstått (?) hvorfor det er naturlig å angripe mindre stammer som er i området er litt rart.
For å skape et sammenhengene stammecluster må man jo en eller annen gang angripe noen som er mindre enn deg. Hvis man da får på seg et rykte om å angripe mye mindre spillere får bare det være. Det gjør ikke noe hvis man eier hele verdenen;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hmm ja ja beklageligvis så kommer jkeg ikke fra en liten stamme. jeg spiller ikke i v4. Å jeg mener fortsatt ikke at det er fairplay at en stamme som er alt fra 4 ganger osv så stor som en annen. Går til krig mot en mindre stamme er ingen utfordring. Dette var en betraktning rundt spillet.

Da har du mye å lære. Og å adle gråbyer er også helt fint :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke si noe på hvilken bakgrunn du har for denne bemerkningen, men det faktum at du enda ikke har forstått (?) hvorfor det er naturlig å angripe mindre stammer som er i området er litt rart.
For å skape et sammenhengene stammecluster må man jo en eller annen gang angripe noen som er mindre enn deg. Hvis man da får på seg et rykte om å angripe mye mindre spillere får bare det være. Det gjør ikke noe hvis man eier hele verdenen;)

For å eie hele verden må man ta ut den største trusselen
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
mistenker rottemannen for å kun være et man kaller et forumtroll!

Dette blir bare idiotisk tullsnakk. Hadde vært flau!
 

DeletedUser

Guest
For å eie hele verden må man ta ut den største trusselen
Og får å komme til den største trusselen må en ofte gjennom små stammer.. Det er aldri vondt ment, men det er de små stammene sin feil at de ligger i veien for verdens herredømme.. :)
 

DeletedUser

Guest
forumtroll..... det var nesten for mye creeds..... dette må være en av de mest tåpelige trådene her på lenge.... og at du i tillegg fremdeles ikkje skjønner poenget sier vel litt....
en fiende e en fiende uansett om de e 100k eller 2 mill.... og spillere angriper seff det de ser som det letteste målet for å fortsette sin egen fremgang..... har sjøl med en konto på over 1 mill adlet spillere med 1 by og det gjør meg ingenting... ikkje de store spillerne sin skyld at de mindre ikkje klarer å vokse seg store nok til å stå imot.... tåpelig tråd....
 

DeletedUser

Guest
Hva er utfordringen med å ta en stamme som er alt fra 4 ganger til 10 gager så liten som en selv. Det viser bare feighet er min mening. En liten stamme vil aldri utgjøre en trussel for en stor stamme. Så poenget burde jo være å ta ut de som er en trussel.

Hmmm, muligens derfor det kalles et strategispill og ikke fairplay:D

LJ
 

DeletedUser

Guest
Hmm ja ja beklageligvis så kommer jkeg ikke fra en liten stamme. jeg spiller ikke i v4. Å jeg mener fortsatt ikke at det er fairplay at en stamme som er alt fra 4 ganger osv så stor som en annen. Går til krig mot en mindre stamme er ingen utfordring. Dette var en betraktning rundt spillet.

hva om stammen som angriper kun er 3 ganger større? eller kanskje bare 2?

da går det vel greit? :p
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvor har det blitt av det som var rimelig fairplay i V1 og V2 lurer jeg på. Har det forsvunnet med at de spillerene har gitt seg etterhvert. Nå ser man stammer på 4 mill poneg gå til krig mot en stamme på 600 tusen poeng. Eller en stamme på 10 mil mot en på 3 mill Uten å vite hvorfor engang. Men hvor er utfordringen i en slik krig lurer jeg på. Det må da være mer utfordrende å bli husket for en krig mot en jevn stamme å ha vunnet den. Alle vet jo om krigen i V1 og V2 det er kjente å lange kriger som bølget frem å tilbake. Mellom stammer som var jevne.


Du er i en liten stamme, å dere har nettopp blitt angrepet av en større stamme:)?

Har jeg rett?
 

DeletedUser

Guest
Nei du har feil jeg er faktisk i en stor stamme som anngriper en liten. Å ser ikke utfordringen i det. Der i mot om vi hadde anngrepet en på samme størrelse så hadde det vært mer int
 
Topp