fakenicks?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
skal du ha fakenick på v5? og hvorfor? (tviler på ærlige svar;( ) hadde vært fint om alle kunne la være ;O
 

DeletedUser

Guest
Nick; Trym

Eller skal jeg ha noe spenstig? hmm..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nick: Spectreman, like u care:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke ha fakenick
Hvorfor...? Skal ikke spille v6 :cool:
 

DeletedUser

Guest
hva kvalifiseres til fakenick?

På .net forandrer jeg nick på hver enste verden jeg spiller, ikke fordi jeg har lyst til å gjemme statsen på meg selv. Men fordi etter over et år med misskathy, så ble jeg dritt lei det nicket..
 

DeletedUser

Guest
Aner ikke :)

Jeg har forskjellig nick på hver server grunnet større muligheter for dual og om jeg ønsker å slutte 1 verden/gi bort en bruker, har jeg den muligheten.

- Tobben
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
hva kvalifiseres til fakenick?

På .net forandrer jeg nick på hver enste verden jeg spiller, ikke fordi jeg har lyst til å gjemme statsen på meg selv. Men fordi etter over et år med misskathy, så ble jeg dritt lei det nicket..

Samme her (selv om jeg så og si kun bruker Repentance Requiem på .net-forumet i disse dager.) Vil et "fakenick" som dere kaller det si et nick man gjemmer seg bak, eller et nick man velger fordi det høres kult ut og åpenlyst forteller alle at man har?
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
For meg er fake nick et falskt navn, altså et navn for å skjule identiteten. Ordet "fake" er, for meg, negativt ladet. Om en velger et annet navn av ulike årsaker, og er åpen om så blir det noe annet, men jeg vet ikke riktig hva en skulle kalle det...
 

DeletedUser

Guest
o_O nå har jeg lyst å lage fakenick der navnet mitt er: fakenick :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp