Faktabørs - V10

DeletedUser

Guest
Fakta er at AREA morer seg med at folk bryr seg så fryktelig mye om oss. Personlig mener jeg ikke at vi har vært så cocky som vi burde ha vært med tanke på hvordan v10 utvikler seg.

Det er et spill, vi spiller det riktig og ærlig og kan være stolte av hvordan vi klarer oss.

Vinduet for å ta oss har vært der lenge. AREA var uuuutrolig spredd lenge og det kunne folk dra til egen nytte. Nå tror jeg desverre at vi er for samlet til at vi vil slite ved eventuelle aksjoner :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er for meg mye morsommere å spamme ned overmakten med arrogante utspill.
Straks jeg ser at jeg er på den vinnende siden holder jeg kjeft, beklager..

Kan du avkrefte følelsen min om at poke består av spillere som ikke fikk det helt til på v10?

Endelig spillere are på sitt eget nivå, lissom..


Viss det er meg du sikter til i den posten, så kan jeg forsikre deg om at jeg gjør det knakende godt på v10 uavhengi av hvilken stamme jeg er i for øyeblikket. Selv med late start vokser jeg raskere en di aller fleste og spyr adels ut så det suser. Så for meg går det strålende ikke tenk på det ;)

Videre er det jo søtt det du skriver shizo, da viss du/dere virkelig hadde brydd dere så lite som du sier dere gjør, så hadde dere aldri respondert på mine utsang. Så du bæsjer deg litt på leggen om man kan si slikt.
 

DeletedUser

Guest
Kan sikkert be gutta om å ikke svare deg, om det er et dødt forum du vil ha :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er på ingen måte det jeg sier. Men når han påstår han bryr seg så lite, men alikevell bruker tid på å forsvare seg selv og AREA så motsier han seg selv. Han skal få lov til å forsvare seg og stammen så mye han bare måtte ønske, men lyver han på en så lett gjennomskuelig måte, så vill det bli kommentert. Easy ass that :)



Edit- Ser at jeg har lest feil, så dreit meg på en måte ut der. Får skylde på at jeg stresser som en gal her. Argumentene mine gjelder til en viss grad enda. Men han sier at han synes det er "morsomt" og ikke at han "ikke bryr seg" Så på alle måter my bad.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er på ingen måte det jeg sier. Men når han påstår han bryr seg så lite, men alikevell bruker tid på å forsvare seg selv og AREA så motsier han seg selv. Han skal få lov til å forsvare seg og stammen så mye han bare måtte ønske, men lyver han på en så lett gjennomskuelig måte, så vill det bli kommentert. Easy ass that :)



Edit- Ser at jeg har lest feil, så dreit meg på en måte ut der. Får skylde på at jeg stresser som en gal her. Argumentene mine gjelder til en viss grad enda. Men han sier at han synes det er "morsomt" og ikke at han "ikke bryr seg" Så på alle måter my bad.


Trengs en mann for å innrømme sine feil, så det går bra, pus :)

Men jeg svarer uansett hvor mye jeg bryr meg eller ikke, da går det mer på kjedsomhet/tidsfordriv
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Videre er det jo søtt det du skriver shizo, da viss du/dere virkelig hadde brydd dere så lite som du sier dere gjør, så hadde dere aldri respondert på mine utsang. Så du bæsjer deg litt på leggen om man kan si slikt.

tror du burde lese innlegget mitt engang til, før du hevder at jeg bæsjer på leggen :eek:
 

DeletedUser

Guest
"too much text, didnt read" ;)

Så bare kjapt at det var skrevet om meg, og det var det viktigste. kan du tilgi meg?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Fakta er at jeg adler som en gris, men bruker speiderne flittig og ungår å miste nukes :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er ett latterlig antall i AREA som ikke klarer og sende adels på under 1 sekund :)

men så har vi jo de som er så flinke at de klarer og ta 6 sec mellomrom mellom 2 adels og time inn 1 min etterpå 2 adels til som det er 20 sec mellomrom imellom :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Pok3 spillere deffer byene sine med 14k spyd, og ikke noe annet. :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ER så uhorvelig morsomt når folk skal leke kule og kommer med slike utspill, uten å undersøke om ikke medspillerne dems stiller opp med enda latterligere stacker og uten noen annen form for å kunne forsvare seg på.
 
Topp