Faktabørs

DeletedUser

Guest

Det er meg!

Dette er å gå langt over streken, du forholder deg til rykter om en nevnt spiller som ingen er sikker på er TC. Jeg kjenner ikke saken/sakene fra langt tilbake i tid. Og ikke gidder jeg sette meg inn i dem heller, for det er ikke relevant for min del.

Den nevnte spiller kjenner jeg fra V13 som en hyggelig og grei kar, der vi begge kan krangle og diskutere så bustene fyker. Uansett å hevde en spiller er en annen uten å komme opp med konkrete fakta/bevis for dette,, mener jeg er å gå langt over streken når det henvises til det en etter det andre.

Du har et par gode poeng. Det ser ut til å basere seg, i all hovedsak, på at jeg ikke kan vite sikkert at TC sitter på Rottenikken. Det er sant, jeg kan ikke vite det 100 %. Jeg burde vært tydeligere på det.

Jeg har derimot en sterk mistanke om at TC er på Rottenikken. Både fordi Villarreal sier det, og jeg stoler på han og kjenner til deler av grunnlaget hans, og nå også fordi gertpe praktisk talt bekreftet det ved å ikke benekte det. Gertpe er, som du kanskje vet, i samme stamme som Rottenikken. Noe jeg virkelig føler meg sikker på at han ville gjort dersom dette var tilfellet.

Når det gjelder resten av innlegget ditt så er det høyst subjektivt. At du personlig ikke ønsker å vite at du sannsynligvis spiller med en slik person er opp til deg. Men jeg mener at alle andre fortjener å ha muligheten til å gjøre det. At denne personen stalket ned en ung kvinne og sendte IG-relaterte trussler til henne for under et år siden er kanskje ikke så viktig for deg. Men kanskje noen er uenige.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg har derimot en sterk mistanke om at TC er på Rottenikken. Både fordi Villarreal sier det, og jeg stoler på han og kjenner til deler av grunnlaget hans, og nå også fordi gertpe praktisk talt bekreftet det ved å ikke benekte det. Gertpe er, som du kanskje vet, i samme stamme som Rottenikken. Noe jeg virkelig føler meg sikker på at han ville gjort dersom dette var tilfellet.


Fakta er, at uansett om jeg benektet eller ei....da er allerede nu den generelle oppfattelse, at man vet hvor TC er. Og selvom jeg inderligt hater ( kanskje et for sterkt uttrykk) at folk driver å skifte nick, da forbyr min moral meg, at jeg røper nick på off.forum, før personen selv ønsker det. Og det vil gjelde uansett om det er f.eks TC eller andre gamle kjendte.
 

DeletedUser

Guest
Det er forsåvidt greit nok, Gertpe. Selv om en benektelse ser ikke ut til å være utelukket av din moral, og for min del ville jeg stolt på deg hvis du fortalte meg at han ikke sitter på Rottenikken.

Jeg kan godt igjen innrømme at jeg ikke vet hvor TC er. Det kan godt være det ikke er på Rottenikken. Men uansett så tror jeg mange av de som faktisk spiller med han vet hvor han er, og de er nå informert om hans tidligere oppførsel.
 

DeletedUser

Guest
Fakte sier at du har TheCleaner -Komplex. Bare leger som kan hjelpe deg med det. God bedring.

Noen lever nå, mens andre sliter med Nostalgiske problemer.
Jeg for min del, vet ikke hva Nostalgi er.

BTW, det finnes noe som er sant, og noe som er usant. Det og trekke de sammen som en hel stor sammensatt sannhet som en så stor og komplex sak.
Sannheten er vel at du ikke liker meg, og jeg liker ikke deg. Men kjære deg, jeg lager ikke store avhandlinger om hvordan du er som person siden jeg ikke kjenner deg. Men slik det fremstår så kjenner tydeligvis du meg, noe vi alle vet er totalt usannsynlig.
Samtidig værseres det utrykksmåter om TheCleaner som person som kun Proffesjonelle dignostikkere kan gjøre, og det sier vel mye om ditt behov for å fremstå som en som aldri gjør noe som er klandreverdig.
Vel, da vet vi som faktisk er mennesker at det er totalt Løgn fra ende til annen.

Skaff deg en hobby heller. Mye bedre for helsa di.

Tuddelu.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
tropper kommer og tropper går :) lurere egentlig på hvor lang gravplass vi måtte ha hatt for alle troppene som har død siden v 1 :p

men men at coopern mista øks var vel ingen overaskelse?
 

DeletedUser

Guest
Er jo greit og ha for de nye spillerne som prøver ut spillet :) Tror nok ikke de hadde fortsatt og spille så mye hvis de hadde blitt knust med en gang.
 

DeletedUser

Guest
Fakte sier at du har TheCleaner -Komplex. Bare leger som kan hjelpe deg med det. God bedring.

Noen lever nå, mens andre sliter med Nostalgiske problemer.
Jeg for min del, vet ikke hva Nostalgi er.

BTW, det finnes noe som er sant, og noe som er usant. Det og trekke de sammen som en hel stor sammensatt sannhet som en så stor og komplex sak.
Sannheten er vel at du ikke liker meg, og jeg liker ikke deg. Men kjære deg, jeg lager ikke store avhandlinger om hvordan du er som person siden jeg ikke kjenner deg. Men slik det fremstår så kjenner tydeligvis du meg, noe vi alle vet er totalt usannsynlig.
Samtidig værseres det utrykksmåter om TheCleaner som person som kun Proffesjonelle dignostikkere kan gjøre, og det sier vel mye om ditt behov for å fremstå som en som aldri gjør noe som er klandreverdig.
Vel, da vet vi som faktisk er mennesker at det er totalt Løgn fra ende til annen.

Skaff deg en hobby heller. Mye bedre for helsa di.

Tuddelu.

Hei TC :) Står til? Stalket ned noen folk i det siste? Hatt noen tantrum på offentlige fora? Truet å myrde noen over et spill? Eller har du begitt deg ut på nye eventyr?

kunne jeg dekomponert praktisk talt hver eneste setning i det innlegget der, men erfaring tilsier at det ikke er mulig å diskutere med deg. Antakeligvis fordi du ikke evner å sette deg inn i noe som foregår utenfor hodet ditt. Så jeg tror jeg holder meg til å si følgende; Du tar feil. Som vanlig.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg begynne og bli lei av og se folk diskutere den saken, vil heller se fakta om ting som skjer på v14 nå :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg begynne og bli lei av og se diskutere den saken, vil heller se fakta om ting som skjer på v14 nå :)

Det er mindre diskusjon og mer folk som dukker opp og sier noe, og så holder kjeft når jeg svarer dem. Det er ikke en diskusjon. Ut av nysgjerrighet, hvordan er det å spille i stamme med en fyr som har stalket ned og truet ei ung kvinne på grunn av et spill? Eventuelt liker å slenge rundt seg med dødstrussler.
 

DeletedUser

Guest
Det er mindre diskusjon og mer folk som dukker opp og sier noe, og så holder kjeft når jeg svarer dem. Det er ikke en diskusjon. Ut av nysgjerrighet, hvordan er det å spille i stamme med en fyr som har stalket ned og truet ei ung kvinne på grunn av et spill? Eventuelt liker å slenge rundt seg med dødstrussler.

For det første så veit jeg ikke noe om denne saken så orker ikke blande meg inne noe jeg ikke veit noe om. Det er alltid noe som blir utelatt fra begge sider, men hva som er grunn og alt det der gidder jeg ikke spekulere i.

Og for det andre så lager jeg ett inntrykk av dem jeg spiller med og mot etter mine egne erfaringer og ikke hva alle andre sier eller mener.
Skulle jeg ha hørt på hva andre sier om en del av de som spiller her på TW, så er det mange her man ikke kunne/ville spille med, pågrunn av at det er så mange her som bruker tia på og snakke dritt eller rakke ned på andre.

Mer om denne saken kommer jeg ikke til og si, og du kan mene hva du vil om det, jeg prøver bare og spille ett spill og hade hyggelig og bli kjent med nye spiller her inne :)
 
Topp