Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at du for å være cocky på forum, må ha bevist at du er noe ingame.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at "den øverste leder" i V14 sin største stamme ikke kan holde det han lover basert på hva som burde være naturlig mht. normer og etiske lover. Fakta er at dette skaper (kanskje unødvendige) store reaksjoner fra undertegnede som sterkt vil vurdere og reflektere rundt sin TW-fremtid her på V14.

Fakta er at jeg ikke er i -T-H- grunnet overbevisende meldinger og/eller handlinger fra Sondre.

Fakta er at Sondre har handlet/skrevet på flere måter, både til meg og til andre, som gir meg veldig sterk mistillit til han som leder.

Fakta er at mine reaksjoner mot/ovenfor Sondre er veldig sterkt begrunnet. Fakta er at denne "motstanden" ikke er som et lyn fra klar himmel, men noe som har bygget seg opp over tid.

Fakta er at jeg har redigert innlegget mitt 5 eller 6 ganger nå.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
At du gidder å være en underståtter til Sondre sier mer om deg, din verdighet og din dyktighet enn om Sondres lederegenskaper etter mitt syn da.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at "real fakta" begynner å slå inn!

T-h har minst en ubryterstamme innen juli. Garantert.

Skål!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
At du gidder å være en underståtter til Sondre sier mer om deg, din verdighet og din dyktighet enn om Sondres lederegenskaper etter mitt syn da.

Hva er en underståtter?

Dersom du mente ordet undersått skyldes mitt medlemskap i -T-H- som sagt ikke overbevisning fra Sondre, men det faktum at jeg hadde 3 IRL-venner som også søkte seg inn dit.

Fakta er at det språket han bruker ovenfor andre medlemmer, hans manglende evne til å holde avtaler og forsøk på å forbedre sine egne relasjoner til stammemedlemmer, basert på tidligere negative hendelser og tilknytninger (bl.a fra andre verdener), ikke er en leder verdig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Slapp av. Sondre er slik mot alle, og av den grunn er det kanskje ikke vanskelig å få med de 3 IRL vennene over til en annen stamme? Evt. opprette en ny.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at det er bra å se zippy på forum her. Han er snill og grei mot alle, og kommer aldrig med nedsettende eller dumme kommentarer mot andre spillere. Så fint om du begynder å bli aktiv her.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at "den øverste leder" i V14 sin største stamme ikke kan holde det han lover basert på hva som burde være naturlig mht. normer og etiske lover. Fakta er at dette skaper (kanskje unødvendige) store reaksjoner fra undertegnede som sterkt vil vurdere og reflektere rundt sin TW-fremtid her på V14.

Fakta er at jeg ikke er i -T-H- grunnet overbevisende meldinger og/eller handlinger fra Sondre.

Fakta er at Sondre har handlet/skrevet på flere måter, både til meg og til andre, som gir meg veldig sterk mistillit til han som leder.

Fakta er at mine reaksjoner mot/ovenfor Sondre er veldig sterkt begrunnet. Fakta er at denne "motstanden" ikke er som et lyn fra klar himmel, men noe som har bygget seg opp over tid.

Fakta er også at det har vært noen små advarsler om slik oppførsel tidligere.
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350

Er nok snakk om Sondre.. :)

Fakta er at jeg er kritisk til kritikk og den typen advarsler som er vist her på forum, og at jeg de grunnene ønsket å oppleve selv for igjen å ta stilling på egen hånd.

Fakta er at 2 av de IRL-vennene spilte med Sondre på en annen server om jeg har forstått rett, og at de aldri kom med noen form for bemerkninger som ga meg noe negativt syn. Fakta er at de til og med valgte å starte opp ved siden av han. Fakta er at de nå er like "kritiske" til han som meg.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, skjønte det (giggle)

Fakta er, at det er en god innstilling, å se med egne øyne. Men ikke altid man trenger å oppfinne den dype tallerken 2 ganger.
 
Topp