Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi jobber konstant med å gjøre alle fornøyde i TH, og regner med å se bedrende ressultater allerede iløpet av uken...

-miss
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at du ka aldrig få alle i en stamme fornøjet, på samme tid. Tja, det sku vel være når en verden er vunnet, da er stammen en stor lykkelig familie.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, sån er livet. Alle er fornøyede med å være i stammen, det har dem fått besked om. Vi ka desværre ikke tvinge folk til f.eks å like kørvelsuppe.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta er jeg mener å ha set et eller annet om det, men husker ikke hva, hvem eller hvor. Ka man få vite, hvilken konto den herre spiller på. og bør helst være et fakta (happy)

Nei, da hadde det vel vært annonsert for lengst? Foreløpig liker jeg den anonyme karakteristikken jeg har på v14 enn så lenge :)
 

DeletedUser

Guest
Joda, men med erfaring ifra mange stammeledelser, så har jeg enda ikke vært med i en stamme hvor alle har vært helt fornøyde, selv ikke på verdener jeg har vunnet :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at "den øverste leder" i V14 sin største stamme ikke kan holde det han lover basert på hva som burde være naturlig mht. normer og etiske lover. Fakta er at dette skaper (kanskje unødvendige) store reaksjoner fra undertegnede som sterkt vil vurdere og reflektere rundt sin TW-fremtid her på V14.

Fakta er at jeg ikke er i -T-H- grunnet overbevisende meldinger og/eller handlinger fra Sondre.

Fakta er at Sondre har handlet/skrevet på flere måter, både til meg og til andre, som gir meg veldig sterk mistillit til han som leder.

Fakta er at mine reaksjoner mot/ovenfor Sondre er veldig sterkt begrunnet. Fakta er at denne "motstanden" ikke er som et lyn fra klar himmel, men noe som har bygget seg opp over tid.

Fakta er at jeg har redigert innlegget mitt 5 eller 6 ganger nå.
I denne saken burde nok du og dine venner hørt på hva folk sier.. Men skal ikke snakke så høyt, gjort samme feilen selv..
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Håper de du skriver på en intern måte med de du svarer, ellers kan det nok lønne seg å skaffe seg litt folkeskikk.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei, da hadde det vel vært annonsert for lengst? Foreløpig liker jeg den anonyme karakteristikken jeg har på v14 enn så lenge :)

Haha, kjenner jeg deg rett, da vil det nok snart avsløre seg selv. Men som sagt, liker at du er her.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
[spoil]
images
[/spoil]

Zippy har vist gang på gang at han er en spiller som bare glorifiserer seg selv. Er det noe eller noen som står mellom han og en eventuell seier, så er han villig til å bryte de fleste bånd for og nå målet. Jeg vet ikke helt om jeg har et godt nok ord i mitt vokabular som kvalifiserer han. Æreløs, illojal, skaper nesten like mye oppstyr som hva Sondrekul gjør på en rolig dag, og i tillegg har en helt særdeles stor ferdighet med og skape kvalme, spesielt på forumet.

"Hubris, a fine quality, often possessed by noobs who perish from it"
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi du er en del av en stor verden, og ikke omvendt

Ser ikke helt greia, er ingen lov som sier at man må ha folkeskikk, og ingen regler på hva folkeskikk er heller.

Kenn93x: Hvordan kan du påstå dette uten å ha spilt med meg? Jeg har mange fiender, naturlig nok :awesome:, men jeg har også venner ;)
 
Topp