Faktabørs

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Fakta at det merges fælt i TH for tiden! Tony Stark skal ikke slutte! Han skal nemlig merges inn på kontoen luapix. Min store frykt er at han vil fortsette som hertug derfra ved at han gir luapixkontoen hertugprivs når han forlater stammen.

Merge nummer 2 blir mellom cod-waw og Coon.

Og Redswan, jeg har ingen planer om å komme ut med min identitet. Har det for gøy med å sabotere den forbanna amøbestammen jeg på underlig vis havnet i. Dessuten har vi et tannløst sannhetsserum for tiden som kun kommer med uinteressant oppgulp.

Med andre ord, du velger å være en barnslig 4. klassing, som liker å ødelegge for andre?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
FAKTA er at vi på mrnoob gjir oss. Alt for mye tid går med på dette spillet, og lederen gjør ikke det bedre. TAKK

Flott at du tar det så modent etter å ha blitt kicket fra kontoen Thomas
Hører at du brukte opp alle PP på mrnoob.

Og skal jeg tippe er det vell du som starter disse andre umodne innleggene på forum også angående -T-H- og Sondre.
Ja Sondre har lyst til å merge, men han går ikke etter å ødlegge stammen slik enkelte andre her gjør nå....
(Misstenker først og fremst PsychoInstant for å være deg)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Flott at du tar det så modent etter å ha blitt kicket fra kontoen Thomas
Hører at du brukte opp alle PP på mrnoob.

Og skal jeg tippe er det vell du som starter disse andre umodne innleggene på forum også angående -T-H- og Sondre.
Ja Sondre har lyst til å merge, men han går ikke etter å ødlegge stammen slik enkelte andre her gjør nå....
(Misstenker først og fremst PsychoInstant for å være deg)

Støtter den her. Skal ikke gjette på hvem Psycho og snilene er, til tross for sterke mistanker. Men jeg er helt enig. Sondre gjør så godt han kan. Ja, han kan være irriterende og masete. Men han prøver ikke å ødelegge.
 

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
La oss se litt nu :)

Mr.noob folka tok inn thomas, thomas sivde av pp-ene , ga sikkert info til baron etter han blei rævkjørt der på coopern, de kicket deg, du tålte ikke det og fant ut at du skal spre falsk løgn og om ditt og datt.

Ja fakta jeg slutter iikke, jeg og Luapix skal merge, og der bli jeg ett vanlig medlem, men kun forum rettigheter som og skrive og sånt!

Ja jeg har gjort noen feiler igjennom tiden på v14, men og spre falske løgner og bullshit, ja da er det på barnehage nivå vi har kommet ut på.

Pycho duden skrev jeg fortjener og dø, vi kan vell møtest, kom til sunndal :)
Men nok om det, dette er bare ett spill, og hvor barnslig og ta fram at man ønsker at man skal bli drept da?
Jaha, 7 år du eller?

Du kan vel ikke fortelle vem du er da :)?

Eller har vi ein viss Thomas som sitter der og prøver og fucke opp -t-h-!

Værså snill, selv om du blei kicka skal man ikke spre løgner, har gått på den smellen før på ,v12, kansje den største feilen jeg gjorde der var og backstabba Robert og co og spred falske rykter om ditt og datt. Etterhvert har jeg innsett at det var idiotisk og gjøre det.

Og ein beklagelse til Robert, som tok meg inn i ckh, så yepp i'm sorry Robert, for løgner jeg fortalte til -re-

Og ja, -t-h- er ein fantastisk stamme, med godt samhold, vi er på god vei til og vinne denne verden i mine øyner, men såne tullinger som deg prøver iallefall og sette ein stopper for dette, ei krig kan man være litt rapp kjefti i, men sånt du er , ja skjerp deg!

Ja jeg har funnet ut at jeg ikke er den beste som leder, men som spiller, og derfor vil jeg nok snart gå av sjefstillinga og bli vanlig medlem.

Da vil -t-h- styres av to fantasiske folk: Synch og the finix :)

MVH Ein mildt sakt nedbrutt og forbanna Sondre
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Gått at du ha litt sjølinnsikt sondrekul, ikke alle som ha d :)
Så få vi bare håpe at -T-H- forblir en stun til.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Store T-H med de største interne problemene er visst på god vei til å vinne, etter litt over en snau måned av verdenen (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Wow, meget imponerende sondre!
Selv etter min innsats i å få deg degradert fra ledelsen så har du over denne tiden innsett at du ikke er ledertypen, men heller en spiller som kan gjøre det bra i TH. Forstår denne stunden har vært vansklig for deg, når jeg på mange vis har tatt over stammen du grunnla. Men som vi ser så fører det forhåpentligvis forbedringer med det også! :)

Bra å se du tar et initiativ i å rette opp de falskaktige utsagnene som kommer her!

Store T-H med de største interne problemene er visst på god vei til å vinne, etter litt over en snau måned av verdenen (giggle)
Seff, vi tar seieren på forskudd vi.. så da lurer jeg på om man kan få halve PP belønningen nå og andre halvparten når vi vinner? (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, nei har ikke vunnet uten det enda... har heller ikke prøvd. Men det hjelper jo alltid på lommeboka :mehe:
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har du virkelig ikke råd til 100 PP så vinner du ikke, det er garantert.

Var nok ikke bare 100 pp dette var snakk om, hørte om større summer enn det. Pluss det å forandre navnet fra Mr.Noob til mrnoob i seg selv er ganske irriterende.

Men til og med du må jo innrømme at en spiller med denne modenhetsgraden som Thomas tydeligvis viser,
ikke er fremstår som en veldig bra medspiller ?
 

DeletedUser

Guest
Værså snill, selv om du blei kicka skal man ikke spre løgner, har gått på den smellen før på ,v12, kansje den største feilen jeg gjorde der var og backstabba Robert og co og spred falske rykter om ditt og datt. Etterhvert har jeg innsett at det var idiotisk og gjøre det.

Og ein beklagelse til Robert, som tok meg inn i ckh, så yepp i'm sorry Robert, for løgner jeg fortalte til -re-

Finally. Takker for unnskyldninga, og godtar den.
Men for din egen del, ikke mer tull, Sondre. Det er ikke verdt det, som du sikkert har lagt merke til.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253

Og Redswan, jeg har ingen planer om å komme ut med min identitet. Har det for gøy med å sabotere den forbanna amøbestammen jeg på underlig vis havnet i. Dessuten har vi et tannløst sannhetsserum for tiden som kun kommer med uinteressant oppgulp.


Dette var da noe værre bull, du har da selv valgt stammen, du viste på forhånd hvem som var der...så ka lurer på hvem som er mest amøbe. Tannløst sannhetsserum.....jaja, det du kommer med er desværre ikke mer interessant.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at -T-H- er et dårlig stamme forkortelse T-H, TH eller 24/7 hadde vært mye bedre ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi på mrnoob har farmet 500k de tre siste dagene :)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at det er rart at du la det ut på forum om andre ikke har noe med det å gjøre. Virker som om noen ikke fikk den responsen du ville ha. Da anbefaler jeg å ikke legge det ut på forum om du vil ha det for deg selv :p
 
Topp