Faktabørs

DeletedUser

Guest
Ok, om du skal lage ny bruker bare for å bashe rundt, kan du i det minste komme med grunnlag for dine påstander.

Psst.... ja du, ja.. Nye brukere for å endelig våge å komme med kritikk, DET er feigt det :)

Jeg har ingen brukere på forum, derfor lagde jeg denne nå o_O
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
redswan er ikke feig, vi kan egentlig kalle han the joker, han var smart, spilte de rette kortene og da skjedde dette, han mind -fuska hodende vorres, for og være best må man være utspekulert, selv om jeg synest det var feigt,var de klokt tenkt av han, han mind fuska oss ,men jeg skal si deg en ting vi kommer tilbake sterke enn noen gang og neste gang er det du som forsvinner robert <3
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kan du sitere det som svarer på spørsmålet mit rator? Jeg kan rett og slett ikke finne det:(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
magnar du er jo faktisk lettere og adle en robert :|

ja alle e letter og adler når man har dem som venn og backstabber dem kl 3 om natten ^^ når du ser vi e avlogget.

Gratulerer kan sende deg en diplom i posten om ønskelig for din fine bragd (yes) så må vi ikke glømme at var 3 stykker som hoppe på kontoen menst den var avlogget. e jo en endå støre bragd (giggle)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
ja alle e letter og adler når man har dem som venn og backstabber dem kl 3 om natten ^^ når du ser vi e avlogget.

Gratulerer kan sende deg en diplom i posten om ønskelig for din fine bragd (yes) så må vi ikke glømme at var 3 stykker som hoppe på kontoen menst den var avlogget. e jo en endå støre bragd (giggle)

du var jo lett og adle jeg hadde 140k du hadde rundt 300k?
du tapte (rofl)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
og igjen refere eg til at dere var 3. Eg hadde ingen stamme i nærheten og dere angrep kl 3 om natten når kontoen var avlogget.

tror du at troppene på magisk vis beveger seg selv når ingen e på?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
og igjen refere eg til at dere var 3. Eg hadde ingen stamme i nærheten og dere angrep kl 3 om natten når kontoen var avlogget.

tror du at troppene på magisk vis beveger seg selv når ingen e på?

Bare sånn for funz, er ikke alltid antall personer bak en konto avgjør resultatet. V14 på starten var jo dere 3 på kontoen, mens jeg var alene på Guttakrutt. Hvem ble rimmet?

Sondrekul er en noob, enkelt og greit. Kanskje han er god i 1-2 timer når den fientlige kontoen er avlogget, men når det blir readlet og startet aksjon tilbake, så flyr han med halen mellom beina, eller henter inn en horde av dualer/KV'er som kan ordne opp i rotet han har stelt i stand. Så, kan vi avslutte diskusjonene rundt han? Det er ikke verdt tiden.

Fakta at -T-H- gjør det bra mot Baron, selv om de har mistet medlemmer. Fakta er at denne trenden vil snu når de møter en litt mer aktiv front :).
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Rator Rator Rator la oss snakke om noe interessangt, meg :D

Rator skal du argumenter på påstanden min så får du lese det som står der skikkelig, jeg sier blandt annet at du har 5-6 adels i vær by du skal adle ifra, ikke i togene dine da 4 adels gir 100% sjangse for å adle her på verdenen(tulling....)

Mer enn det gidder jeg faktisk ikke påpeke, da du tydelig er en inbitt tulling som ikke tar poenget.

MyTh kommer nok til å merke sinnet ditt de og til tider,
alle stammer har sine problemer, og en ting er å leave, men noe annet er å spille skittent.

Og største fakta på forum her er at du har karret deg opp på en 3. plass fordi du backstabbet egen stamme med skikkelig skittent spill.

Men gladfakta 100 byer er nå tatt
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Rator skal du argumenter på påstanden min så får du lese det som står der skikkelig, jeg sier blandt annet at du har 5-6 adels i vær by du skal adle ifra, ikke i togene dine da 4 adels gir 100% sjangse for å adle her på verdenen(tulling....)

Mer enn det gidder jeg faktisk ikke påpeke, da du tydelig er en inbitt tulling som ikke tar poenget.
At jeg er tullingen? Enkelte må lære seg å diskutere. Diskusjon er en kunst som tar for seg mange forskjellige evner og temaet, og du mangler de fleste av disse.

Jeg har ikke hatt 5 AM i et tog siden du var på kontoen, altså har jeg ikke adlet 3-5 av de første byene mine med 5 AM og de 45 andre med 4. Grunnen til at det var mange AM i flere byer da du var innpå kontoen var at jeg hadde for mange, noe du selv påpekte til den andre dualen min, og derfor adlet noen gråbyer for å bli kvitt dem. Så nei, jeg har ikke 5-6 AM i byene jeg skal adle fra. Når jeg har adlet en by har jeg 2 eller 3 stk, og da setter jeg nye på produksjon - dette tar vanligvis så lang tid at troppene er tilbake etter at dem er produsert. At du skriver 5-6 beviser bare useriøsiteten, i og med at jeg ikke én eneste gang på V14 har hatt 6 AM i en by samtidig. Jeg har heller ikke hatt 5 siden (en ting er å ha, en annen å bruke - jeg har verken hatt eller brukt 5) du var KV, hvilket betyr at "spillestilen" min sluttet jeg med etter å ha adlet kun 16 byer (da du ble satt opp som KV). Etter at jeg kom hjem startet jeg nemlig med å adle en haug med byer, noe TW-stats beviser. Da hadde jeg nok fortsatt 5 AM i noen av byene, men forskjellen er at jeg ikke lagde en til.

For å påpeke feil i innlegget ditt direkte, uten å forklare rundt: Jeg har lest det som står skikkelig, det har ikke du.

Jeg har ikke 5-6 AM i byene jeg skal adle fra, jeg produserer nye etter at et Adelsangrep treffer. Så de 5 er der ikke samtidig. Å ha 5 fra starten gjør ingen forskjell i og med at troppene bruker med enn 3 timer hjem igjen.

MyTh kommer nok til å merke sinnet ditt de og til tider,
alle stammer har sine problemer, og en ting er å leave, men noe annet er å spille skittent.

Og største fakta på forum her er at du har karret deg opp på en 3. plass fordi du backstabbet egen stamme med skikkelig skittent spill.

Men gladfakta 100 byer er nå tatt

Okay okay, vi forstår. Greit.

For min del er 3. eller 100. plass ett fett da jeg bryr meg fantastisk fint lite om poeng så lenge jeg har det morsomt. Derfor har jeg skrevet gjentatte ganger at det var feil gjort av meg, men jeg skjønner at du har leseproblemer du også. Derfor skal du ikke få så mye kritikk for det. Hadde jeg vært ute etter enda mer poeng hadde jeg adlet meg noen titalls 4k-gråbyer som jeg enkelt kan gjøre i løpet av noen timer.

Og dersom jeg er en innbitt tulling, da finnes det ikke ord for å beskrive hvordan du fremstår.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Skitne triks.
Synes egentlig det er fornuftig, om du siktet på meg da, å benytte seg av den infoen som jeg ble presentert av en hyggelig gutt(oi, der røpte jeg kjønnet iallefall), spesielt da han forklarte omfanget av det hele.
Har flere ganger takket nei til spioner som melder seg, her og andre verdner, men denne gangen virka det bare fornuftig å ta imot infoen.
Jeg offentliggjorde selvfølgelig at jeg var klar over dette for å skape uro i -T-H- sine rekker, noe jeg klarte med GOD margin, mye mer enn forventa faktisk. 2 spillere ut, hvorav jeg fikk snappa til meg en av dem jeg alltid har likt best i -T-H- og har hatt en meget god tone med de siste par månedene. Vurderer å spille lotto til helga om denne trenden holder seg ;)

Nei siktet ikke til deg, forskjell på å være spilleren som informerer enn den som tar imot.
Så klart ønsker og håper jeg du vil avsløre vedkommende for å gjøre spillet mer fair.
Er ikke morro med slike innbitte spioner som vi tydeligvis har hatt i stammen, der det også virker som spionasjen har blitt hele poenget til vedkommede som er skyldig, til å være med i stammen. Noe som knuser moralen gjentatte ganger til stammens medlemmer.
Men jeg tillegger ikke denne skylden til spilleren som motar info.

Jeg har ikke hatt 5 AM i et tog siden du var på kontoen, altså har jeg ikke adlet 3-5 av de første byene mine med 5 AM og de 45 andre med 4.

Bra til og med du kan lære. Da har du tydeligvis endret noe med stilen din.

Ellers ser jeg ikke noe poeng i å diskutere denne saken lenger da begge parter har fått frem sine poeng.
Og de fleste har slått fast at du gjorde dette på feil måte, mange ganger, men beveger oss videre,
men hendelsen kommer nok til å henge på resten av runden, og nicet og navnet ditt. Da du liker tråder som rate spilleren over og topp 20 spillere vil det nok dukke opp igjen.
Så det får du bare leve med.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Må beklager til Hakkespetten også kjent som kenn93x
for angrepet jeg traff med i natt.

Høyst beklagelig, alt for lite tropper og midt i nattbonusen :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakta er at dere egentlig ikke trenger å stoppe diskusjonen, da det var masse fint lesestoff og det lagde litt liv på forumet her igjen :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Bra til og med du kan lære. Da har du tydeligvis endret noe med stilen din.

Ellers ser jeg ikke noe poeng i å diskutere denne saken lenger da begge parter har fått frem sine poeng.
Og de fleste har slått fast at du gjorde dette på feil måte, mange ganger, men beveger oss videre,
men hendelsen kommer nok til å henge på resten av runden, og nicet og navnet ditt. Da du liker tråder som rate spilleren over og topp 20 spillere vil det nok dukke opp igjen.
Så det får du bare leve med.
Godt med et fornuftig innlegg fra deres side også. ;-) For å gjøre det helt klart: 5 AM var ikke spillestilen min. Det var noe som skjedde naturlig når vi hadde 50 AM tilgjengelig i kun 6 offbyer.

Tror heller ikke vi kommer noen vei, ingen av oss kommer til å klare å overbevise den andre parten om noe uansett.

Takk for diskusjonen, og lykke til videre! :) Så får vi se.. Jeg spurte faktisk på Skype om jeg burde sende de togene før jeg gjorde det (om det var rettferdig og moralsk riktig), og fikk ja som svar fra et par stk. :p Men skal selvfølgelig ikke skylde på noen andre, da det var min avgjørelse, og det ser jeg var feil.

Mvh Rator
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
"Og største fakta på forum her er at du har karret deg opp på en 3. plass fordi du backstabbet egen stamme med skikkelig skittent spill."

Godt poeng

At du faktisk forlot oss og tok 10 byer er ekstremt skittent. Du trenger ikke å argumentere på dette, har nemlig lest igjennom alle de siste sidene med diskusjon, og vil bare ytre min mening. At du ikke var fornøyd med stammens samhold de siste dagene er forståelig, men likevel blir det for dumt at du drar over til fienden og adler 10 viktige byer fra oss i front. Hadde jeg foretatt noe slikt hadde jeg helt ærlig lagt inn en smule moral ved i det minste å la oss etablere oss i noen få dager etter jeg hadde gjort overgangen til fienden. Da hadde the picture snudd og du hadde ikke fått all haten.

Jeg likte deg godt, og du er en veldig dyktig spiller, som jeg trivdes med(love) - men likevel veldig skuffet over valget du har tatt. Nå sier jeg for all del ikke at vi kommer til å tape, men ditt svik kan utgjør forskjellen på vinn og tap i denne verdenen. Det er ikke noe å ha på samvittigheten. :hmm:

Mvh
Legenden
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
At du faktisk forlot oss og tok 10 byer er ekstremt skittent. Du trenger ikke å argumentere på dette, har nemlig lest igjennom alle de siste sidene med diskusjon, og vil bare ytre min mening. At du ikke var fornøyd med stammens samhold de siste dagene er forståelig, men likevel blir det for dumt at du drar over til fienden og adler 10 viktige byer fra oss i front. Hadde jeg foretatt noe slikt hadde jeg helt ærlig lagt inn en smule moral ved i det minste å la oss etablere oss i noen få dager etter jeg hadde gjort overgangen til fienden. Da hadde the picture snudd og du hadde ikke fått all haten.
Tror du virkelig det?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
At du faktisk forlot oss og tok 10 byer er ekstremt skittent. Du trenger ikke å argumentere på dette, har nemlig lest igjennom alle de siste sidene med diskusjon, og vil bare ytre min mening. At du ikke var fornøyd med stammens samhold de siste dagene er forståelig, men likevel blir det for dumt at du drar over til fienden og adler 10 viktige byer fra oss i front. Hadde jeg foretatt noe slikt hadde jeg helt ærlig lagt inn en smule moral ved i det minste å la oss etablere oss i noen få dager etter jeg hadde gjort overgangen til fienden. Da hadde the picture snudd og du hadde ikke fått all haten.

Jeg likte deg godt, og du er en veldig dyktig spiller, som jeg trivdes med(love) - men likevel veldig skuffet over valget du har tatt. Nå sier jeg for all del ikke at vi kommer til å tape, men ditt svik kan utgjør forskjellen på vinn og tap i denne verdenen. Det er ikke noe å ha på samvittigheten. :hmm:

Mvh
Legenden
Hei,
takk for det mest voksne og beste svaret hittil.
Jeg angrer som sagt på at jeg tok de byene, og jeg har innsett at det var et feil valg og moralsk ukorrekt. Lot derfor de siste togene være igjen, men selvfølgelig: Akkurat det at jeg adlet en del byer fra -T-H- prøver jeg ikke å forsvare, fordi jeg som sagt ser det ikke var riktig. Uansett om jeg så hadde gitt bort alle byene mine nå ville fortsatt ikke Benja, Luapix og eventuelle andre sine meninger om meg snudd, da de ville ha kommet med ting som at det var en påtvunget handling og lignende - det er blant annet derfor jeg har forsøkt å avslutte diskusjonen med de to nevnte, da det ikke vil føre noen vei.

Mvh Rator
 

resern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hmm, så du mener at det du gjore var skittent gjort, og vi burde få lit tid på oss for og forbrede oss?

Vel, hvorfor fortsetter du da angrepene i dag?
 
Topp