Faktabørs

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Æ skjønne din frustrasjon. Helt for jævli d hær!
Kompis? å leder av stammen din tok d iallfall me ett smil ;)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fakta er at uansett om raaaaaaaaaaaaaaaaaator og Coon ikke gikk så bra som jeg hadde håpa, så står MyTH sterkere nå, enn om dem aldri skulle ha kommet over til oss. Tenk litt på den du, "legenden".

Hvorfor påpeker du det mot meg?
Ja, jeg er imponert over denne aksjonen dere har på gang.
Dere vil dessverre møte en blokade av stein. (wasntme)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Sku tru at -T-H- står litt stærkar sjøl. Nu ha aktive medlemma masse nye bya og kan brukes til stammens bæste!
RoEm kom åssa ganske bra ut av d hær åssa :party: Så e sjæle gla for at rator å coon ditcha The Heroes :D
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Resultatet hadde vært det samme om vi hadde sluttet i -T-H- (tidsproblemet ville vært det samme for oss begge uansett - men det var uforutsett der og da) og blitt internadlet av -T-H- og RoEm. Det ville bare ha skjedd for lengre tid siden, raskere samt at off-troppene kanskje hadde blitt brukt i angrep mot MyTH istedenfor at et par titalls fulle nukes døde i forsvar.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at -T-H- bedriver trolling av et mystisk slag.

Ka35M78.png
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at nukes er til for å brukes, lages på nytt og brukes igjen. And repeat action.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Har vel egentlig bare møtt på noen få stacks jeg... Trodde det skulle være mer.

Hva forventer du av en spiller med 500K poeng? Skal sies at nesten halvparten av byene var nyadlet, så derfor kunne vi ikke hatt så mye mer tropper!
Hvis du ikke har lagt merke til det, så har vi også en front til mot Baron.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg har lagt merke til det.
Det var ikke jeg som hentydet at jeg skulle møte stacks hvor enn jeg sendte tropper på TH, det var vel gjerne benja81 som gjorde det.

Nå skal det jo sies at stackene besto for det meste av tropper fra andre spillere i TH, så dere har jo ikke mistet mye tropper selv.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dette er faktabørsen... Ikke kom her å fortell ting du ikke har peiling på (no)

Hmm. Jeg har sett troppeantall øke plutselig i byene dere har forsøkt stacket, samt sett drøssevis med støtteincs på en by jeg adlet nylig.

Så jeg vil da anta at jeg har ganske grei oversikt over det jeg har oversikt over, av en eller annen merkelig grunn.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hmm. Jeg har sett troppeantall øke plutselig i byene dere har forsøkt stacket, samt sett drøssevis med støtteincs på en by jeg adlet nylig.

Så jeg vil da anta at jeg har ganske grei oversikt over det jeg har oversikt over, av en eller annen merkelig grunn.

Wow, du tok en by med støtteinc sier du? Og dermed har du oversikt over ally mine byer, og hvor støtten kommer fra? :hmm: Kan påstå med en gang at dine "synske" evner ikke holder mål overhode...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vel, for alt jeg vet kan de opprinnelige troppene i de 3 byene dere hadde stacks i, faktisk ha vært deres egne tropper.
Men alt som kom siden, ser jeg på som lite sannsynlig hadde opprinnelse hos dere, da hadde dere bare stacket bedre fra starten av.

Det ville i alle fall vært det smarte å gjøre.

Så alternativene er jo egentlig at dere enten ikke er særlig gjennomtenkte, for å si det mildt... Eller at dere har fått støtte fra andre når dere innså at deres eget ikke var tilstrekkelig.

Det er forsåvidt ikke noe automatisk negativt jeg mener med noen av disse to alternativene, men det står jo fritt til tolkning av leseren.
Som det så alltid gjør.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg tolker dette negativt, mest fordi Slumpi setter såpass på bakbeina som han her gjør.
Grow a pair. Evt se mer humoristisk på det. Stryk det som ikke passer.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at Tom har veldig mye peiling på hva som foregår i TH.. Høres nesten sånn ut :eek:
 
Topp