Faktabørs

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Eneste måten er å ignorere dem. Dem kommer som oftes med spøyt. Denne gangen med Olvedn. Flott gjort gutt !
 

DeletedUser

Guest
jeg vet ikke hvorfor du prøver å provosere meg, men udugelige folk som deg burde ikke uttale seg, men derimot om man omformulerer settningen din blir den 100% korrekt :)

Fakta at Ovledn løpte vekk med halen mellom bena og tårer i øyene.

Den settningen er faktisk riktig :) redd for å få incs siden du og forsvar = 0 kompetanse. Dermed så måtte du prøve å slette kontoen. så fra nå av vil jeg ikke se navnet mitt i dine innlegg da du bare kommer med sprøyt uansett.

Dear Lord. Skal du rette på noen, så ikke skriv feil selv, det er Nazi-grammatikk 101.
Fakta er at <Sett inn nick> løp vekk med halen mellom beina...
Og DET er fakta!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Trur han gjorde det med vilje ;) Og han henger inn i det jeg faktisk ikke torte deffe meg. For å si det sånn så satt jeg hver dag og sjekka innom og sjekka va kenneth adlet, jeg var mindre aktiv i tidene han adlet grått og ble mer aktiv i tidene ellers. Men grunnen til at jeg slettet var fordi Bongosteen slettet, og at det var sånn 15spioner i ORH. Og jeg gidder ikke en stamme der ledelsen ikke klarer holde medlemenne fornøyd nok at det ikke blir spioner.

Du har gjort din jobb med å heroisk gråbyadle opp kontoer og hoppe imellom. Men du har og drita deg grundig ut på forumet over lange tider.
Men qudoes, ser ut som Simen hadde rett. -T-H-/ORH er ingenting uten WD og Benja.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hvis du kunne tyde det bedre, så ville du se at det var en av grunnene til at jeg ikke gadd mer. Siden Henrik ikke gadd og i tillegg all spioneringen så gadd jeg ikke mer. Og artig å spille når selve stammen demotiverer deg.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Når angrepene kom var ikke jeg på kontoen, da var det en slags kv?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Det der sa meg ingenting. Uansett ! Du hakker ned på dg44, men du er søren meg ikke noe bedre verken på forumet eller IG !
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei, og jeg er fult klar over dette. Var bare sur etter 5 runder LoL.

Samt at han traff et svakt punkt i skype chattingen. Men done, gjort er gjort.
 
Sist redigert:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Trur han gjorde det med vilje ;) Og han henger inn i det jeg faktisk ikke torte deffe meg. For å si det sånn så satt jeg hver dag og sjekka innom og sjekka va kenneth adlet, jeg var mindre aktiv i tidene han adlet grått og ble mer aktiv i tidene ellers. Men grunnen til at jeg slettet var fordi Bongosteen slettet, og at det var sånn 15spioner i ORH. Og jeg gidder ikke en stamme der ledelsen ikke klarer holde medlemenne fornøyd nok at det ikke blir spioner.

Du har gjort din jobb med å heroisk gråbyadle opp kontoer og hoppe imellom. Men du har og drita deg grundig ut på forumet over lange tider.
Men qudoes, ser ut som Simen hadde rett. -T-H-/ORH er ingenting uten WD og Benja.

white death som meg du sikter til?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
TJAA at kun det er grunnen er vel litt feil.. benja var et stort stort tap.. derimot bam var det litt opp og ned med.. han hadde veldig mange gode kvaliteter, men han hadde også en del negative sider ved seg selv som var litt ødeleggende.. i tillegg har vi Elias/Legenden som ikke hadde så god tid og klarte ikke å holde TH i gang alene.. så det var flere faktorer som sto bak dette, men de 3 er vel noen av hovedårsakene.. men i ettertid slutten av TH/ORH har det vært noen som har gått lei, men ikke løst det på rett måte, evt avtale ting og ikke bare: hey jeg stikker, setter deg opp som kv.. eller noe sånt.. Så var det Benjamin/Luapix.. etter han mista strømmen i stormen kom han på igjen til en total herpa konto, mye pga innaktive dualer.. men at det skulle skje akkurat da var jo veldig trist.. så som sagt mange grunner til at ting har blitt som det har blitt. Men å si at det kun var 2 personer blir vel feil å si, mener jeg. som selv var medlem i TH.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Kjenner ikke så godt til deg Olvedn, men du virker til å vise en dårlig holdning slik du behandler og skriver ned på dine (tidligere) nærmeste spillere.
At du tar utgangspunkt i at Benja og WD var de eneste i TH som holdt oss oppe er ikke rett. Benja var i en periode selve ankeret, og den psykiske moralen i stammen ble nok litt redusert da Benja forsvant. Men vi holdt likevel TH i drift lenge etter, og hadde flere gode aksjoner mot Myth. Benja sitt fravær ble ikke merket før noen knappe uker etter han forlot oss. Vi klarte å skaffe oss en god diplomatisk situasjon med 20 som i starten gjorde en glimrende jobb, og RoEm viste seg også solide like øst for oss. Benja forlot oss like etter vi hadde en aksjon (i form av mye nuking) mot Torquemada, dette er lenge siden. (happy)
Benja er et stort savn, og trolig en av de beste jeg har spilt med. Det skal han ha!

Jeg tror heller ikke den store sannhet om BAM er så velkjent. Spør du meg vil jeg definere han som en type bråkmaker. Bam er kjent for å forsvinne fort fra en verden, og ikke alltid være like pålitelig som man først tror. Dette har jeg hørt fra flere, og hans tidligere mentor sa til meg at han kommer til å forsvinne om ikke lenge. BAM var en strategisk god og smart leder, men hans personlighet var ikke mange begeistra over. Han ble mislikt i stammen etterhvert, og satt aldri sterkt preg på TH. Han var hele tiden av og på, og forsvant plutselig i 3-4 uker i sommer hvor kontoen sto helt stille. (no)

Ett til tider fraværende og udisiplinert lederskap har vi hatt, og behovet for voksne, rutinerte og ansvarlige lederskikkelser var ett problem vi hadde. Personlig tror jeg Myth sin suksess etter sommertidene var skillsa, som samtlige i TH-ALLIANSEN ble veldig lett slått ut på. :Surprised:

Mvh,
Elias
 
Sist redigert:

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Kjenner ikke så godt til deg Olvedn, men du virker til å vise en dårlig holdning slik du behandler og skriver ned på dine (tidligere) nærmeste spillere.
At du tar utgangspunkt i at Benja og WD var de eneste i TH som holdt oss oppe er ikke rett. Benja var i en periode selve ankeret, og den psykiske moralen i stammen ble nok litt redusert da Benja forsvant. Men vi holdt likevel TH i drift lenge etter, og hadde flere gode aksjoner mot Myth. Benja sitt fravær ble ikke merket før noen knappe uker etter han forlot oss. Vi klarte å skaffe oss en god diplomatisk situasjon med 20 som i starten gjorde en glimrende jobb, og RoEm viste seg også solide like øst for oss. Benja forlot oss like etter vi hadde en aksjon (i form av mye nuking) mot Torquemada, dette er lenge siden.

Jeg tror heller ikke den store sannhet om BAM er så velkjent. Spør du meg vil jeg definere han som en type bråkmaker. Bam er kjent for å forsvinne fort fra en verden, og ikke alltid være like pålitelig som man først tror. Dette har jeg hørt fra flere, og hans tidligere mentor sa til meg at han kommer til å forsvinne om ikke lenge. BAM var en strategisk god og smart leder, men hans personlighet var ikke mange begeistra over. Han ble mislikt i stammen etterhvert, og satt aldri sterkt preg på TH. Han var hele tiden av og på, og forsvant plutselig i 3-4 uker i sommer hvor kontoen sto helt stille.

Ett til tider fraværende og udisiplinert lederskap har vi hatt, og behovet for voksne, rutinerte og ansvarlige lederskikkelser var ett problem vi hadde. Personlig tror jeg Myth sin suksess etter sommertidene var skillsa, som samtlige i TH-ALLIANSEN har veldig lett slått ut på.

Mvh,
Elias

var vell mere at aksjonene vi hadde ikke gikk så bra, og da gikk de utover hvordan selvtilliten til hver enkel ble,som orginal one som dro.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
OO tror jeg ikke forlot av den grunn. Der var det noe annet internt med en spiller i stammen som sto til den årsak. Når flere falt fra, og ikke gjorde sin jobb deffansivt eller offansivt fører det selvsagt til lavere engasjement blant andre, og ikke minst til at enda flere mistet engasjementet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta er at PolarBear sender adels med 6 sekunders mellomrom.. Drøm å snipe :D

Se her! 6-sekunders adelstog går inn. Jeg tror kanskje Polarbear var relativt bevisst på at han sendte så treige tog. Det handler om prioriteringer, og hva som er nødvendig for at man skal få en by. In this case, mot ORH, så går det helt fint med 6 sekunders adelstog.

dg44 skrev:
Fakta at Ovledn løpte vekk med halen mellom bena og tårer i øyene.

Hm, Olvedn spilte vel dual med Simen på Fyllesamen. Når både han og Bongo slettet/sluttet, så skjønner jeg godt hvorfor han såg mørkt på situasjonen. Hva sitter han igjen med da i stammen? Som faktisk kan utgjøre en forskjell mot fiendene? Dere har allerede tapt V14, ihvertfall når så store spillere kaster inn årene.

@Redswan

La han styre på med og rette opp andre sine setninger. Det er ulovlig ;-).

dg44 skrev:
TJAA at kun det er grunnen er vel litt feil.. benja var et stort stort tap.. derimot bam var det litt opp og ned med.. han hadde veldig mange gode kvaliteter, men han hadde også en del negative sider ved seg selv som var litt ødeleggende.

Hadde bam selv i stammen på V10. Stor i kjeften var karen, men når fiendene nådde fronten hans så forsvant han. Om det var et uheldig tidspunkt mtp noe IRL, eller om han bare kapitulerte når han såg at det ville bli strid vet jeg ikke, men det var alt annet enn heroisk. Ustabil, egoistisk, storkjefta og god spiller helt til han ga seg/såg at det ville ende med tap.

@Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Små barn, store gleder (happy).
 
Topp