Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at det er irriterende når noen bruker akkurat samme nick som meg, bare uten bindestrek....
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Sleipnir juni 20,2013 18:25
[player]Du begår en stor tabbe[/player] med å begå regelbrudd.

bongosteen juni 20,2013 19:34
Hahah, gikk bare innpå for å snakke med ninblewhite. Spiller ikke der.

Fakta er at jeg hadde en idiot til ene dual, som logget inn på en annen konto som jeg ikke viste om.
Hvor eneste skitne trikset her som er brukt er at jeg ble bannet midt oppe i en aksjon for å legge Baron i grus.

Noe dere også ville blitt, enjoy the easy way out.

Men si ikek at jeg bruker skitne triks, alt jeg hadde var en dual som gjorde noe utilgivelig
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Sier ikke dere bryter regler.

Men at dette er den feigeste måten jeg blitt fjernet fra en verden på,
tydelig at jeg er litt idioten selv siden jeg har hatt en tulling som ene dual, som jeg og andre dualen tenkte å lære opp.

Men dette som er gjordt har tydeligvis kun vært gjordt for å sende et par meldinger. Ikke noe juks på annen måte.
Fortjener ingen bann men en liten advarsel.

Men mest av alt så er jeg forbanna akuratt nå, og det gir jeg meg selv en faens så god grunn til å være.
Satser på å bli bannet fra forumet også nå bare for å sette den lille ekstra streken under forbanna.

Midt i helvetes aksjonen, som noen skal være faen så glad for at ikke ble fullført fullt ut da den ville ødlagt de sjøre baron spillerne i nabolaget
 

DeletedUser

Guest
Så ta poengstraffa og fortsett da vel? Du har jo fortsatt muligheten til å vise at du kan vinne, nå virker det jo som at du bare bruker det her som en grunn til å slutte.
 

DeletedUser

Guest
Å komme tilbake fra slikt, ville jo vært en liten seier i segselv, om det du sier er riktig.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Baksiden av medaljen for å ha dualer. Noen ulemper må man vel ha også når man er mange på hver konto ;)
 
Topp