Faktabørs

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Fakta er at moral er kjipt, men nødvendig for å gi småspillere sjans...

Personlig ville jeg ha fjernet moralen...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta er at moral er kjipt, men nødvendig for å gi småspillere sjans...

Personlig ville jeg ha fjernet moralen...

Sånn at du kan vokse deg større på de få som er mer noob enn deg? I think not.

Ta spillere på deres egen size. Grow some balls & slutt med whininga.
 

DeletedUser

Guest
Moral er irriterende om du skal adle ned en spiller (som var på den egen størelse når du starta) når det bare er noen få byer igjen er moralen så lav at du ikke kan adle spilleren helt bort om han litt deff igjen uten å miste sykt mye off på det.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at Zippy er hvor han er! Og fakta er, at dem som klager på moral, kun ønsker å adle mindre spille. Argumentet, at alle med samme poeng er i samme stamme er likeledes bull.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Moral er for å beskytte dårlige spillere.

Dårlige spillere må fortest mulig ut for å minske avstandene mellom oss gode spillerne (meg) for å gjøre spillet mer artig.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja er vell også for å beskytte nye spillere som komemr inn på verdenen. Men skulle gjerne hatt inn den regelen med at moral var avhengig av både tid spilt og poeng, da den ikke ville beskyttet mindre aktive spillere i samme grad da...
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at det viser hvordan vi ligger an, når vi farmer såpass mange og mye med kun 3 byer, i forhold til de som har langt flere.

1x Dagens plyndrer

Du har den 12.06.2013 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (4.190 landsbyer)!


Jeg brukte èn by til dette. Endret bare til microfarming. Ville bare vise hvor dum denne er :p Jeg fikk like mye ress totalt som jeg fikk i går, og mistet nesten ingen enheter. Det tok bare mye lengre tid enn vanlig.

Fakta er at den burde avskaffes
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at om du ikke greier å gjøre plyndringen mer effektiv ved å bruke microfarming så vet du enten ikke hvordan effektivt bruke micro farming, og to som jeg skjønner er gjordt her, du plyndrer samme byer gjenntatte ganger uten mulighet for at de skal fylles opp i stor grad. Gratulerer med nivå 3 flagg for medaljen, men når du gjær det på den måten blir det som du sier unødvendig med microfarming

Nx Dagens plyndrer
Du har den 30.05.2013 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (2.768 landsbyer)!
Denne medaljen er skjult.

Nx Dagens raner
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 10.06.2013 (7.271.141 ressurser)!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
1x Dagens plyndrer

Du har den 12.06.2013 plyndret flest landsbyer i denne verdenen (4.190 landsbyer)!


Jeg brukte èn by til dette. Endret bare til microfarming. Ville bare vise hvor dum denne er :p Jeg fikk like mye ress totalt som jeg fikk i går, og mistet nesten ingen enheter. Det tok bare mye lengre tid enn vanlig.

Fakta er at den burde avskaffes

Fakta er at Benja har rett.

Fakta er også at vi kjempet om ranermedaljen da vi fikk den, og ledet store deler av dagen. Fakta er at vi først på slutten av dagen la merke til at vi i det hele tatt ledet plyndrer.
 
Topp