Faktabørs

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Riktig.

Fakta er at stammen på førsteplass har tre flere allyer enn tredjeplassen.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at de nye bursdagsoppdragene er noe tull. Ikke angripe bonuslandsbyer på ett døgn? Det med HQ i 23 var også bare tull... :p

Forresten, den ikke angripe bonuslandsbyer greia? Det var ikke ett døgn, det var HELE PERIODEN. Det vil si at den er umulig for meg allerede, fordi jeg brøt den første sekundet den ble iverksatt. Farmet jo som vanlig jeg :p
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Forresten, den ikke angripe bonuslandsbyer greia? Det var ikke ett døgn, det var HELE PERIODEN. Det vil si at den er umulig for meg allerede, fordi jeg brøt den første sekundet den ble iverksatt. Farmet jo som vanlig jeg :p

Ja, selvfølgelig. Jeg leste "hele fasen", men tenkte feil da jeg skrev inn. :S
Vi hadde det samme problemet, da jeg leste denne ca. 00.01 ledet vi allerede plyndrer med 5-6 angrep, og vi har vel et par 100 angrep på vei også...

Forresten, vi mottok 6 flagg ved midnatt, tre stk lvl 3, og ett lvl 1, 4 og 5. Har egentlig ikke skjønt det systemet enda... 6 flagg, vi fikk da kun 3 medaljer (plyndrer, raner og bursdagsgreiene...). Du kan vel forklare...? :p

Og hva med den Spanske vindmøllekjemperen? Synes spørsmålet er veldig uklart.
"Vinn en kamp med din paladin som er navngitt etter mannen som kjempet vindmøller i Spania!"
Trodde dette var Don Quijote, uten å søke opp. Sancho Panza var vel hans væpner. Har fått bekreftet at Quijote ikke passet inn. Har faktorer som tropper i angrep/forsvar (bruker jo å stå i oppdraget om det gjelder), at Paladinen må være alene osv. har noen betydning? Skal prøve å søke litt.
 

gusseee28

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ja, selvfølgelig. Jeg leste "hele fasen", men tenkte feil da jeg skrev inn. :S
Vi hadde det samme problemet, da jeg leste denne ca. 00.01 ledet vi allerede plyndrer med 5-6 angrep, og vi har vel et par 100 angrep på vei også...

Forresten, vi mottok 6 flagg ved midnatt, tre stk lvl 3, og ett lvl 1, 4 og 5. Har egentlig ikke skjønt det systemet enda... 6 flagg, vi fikk da kun 3 medaljer (plyndrer, raner og bursdagsgreiene...). Du kan vel forklare...? :p

Og hva med den Spanske vindmøllekjemperen? Synes spørsmålet er veldig uklart.
"Vinn en kamp med din paladin som er navngitt etter mannen som kjempet vindmøller i Spania!"
Trodde dette var Don Quijote, uten å søke opp. Sancho Panza var vel hans væpner. Har fått bekreftet at Quijote ikke passet inn. Har faktorer som tropper i angrep/forsvar (bruker jo å stå i oppdraget om det gjelder), at Paladinen må være alene osv. har noen betydning? Skal prøve å søke litt.

Har du funnet ut noe mer om dette?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Har du funnet ut noe mer om dette?

Nei.. Har selv prøvd med Don Quijote nå, uten hell. Drepte også 20 øksmenn, det hjalp heller ikke. Paladinen er også forsøkt sendt alene.

Jeg har nå søkt en del, og kan ikke se for meg at det er noe annet enn Don Quijote. Det er iallefall alt for godt gjemt til at oppdraget kun skal gi 5 bursdagspoeng. Oppdragets beskrivelse virker ufullstendig fra mitt synspunkt.
"Ditt navn til din paladin
Vinn en kamp med din paladin som er navngitt etter mannen som kjempet vindmøller (?) i Spania! Du kan være nødt til å gjøre noen søk på denne."
Har faktisk byttet navn på en by nå for å sende den av gårde, da jeg ikke så overskriften "Ditt navn til din paladin" før nå. :p Så da er nok det også uten hell.
Kan kun se for meg to alternativer:
-At Don Quijote er riktig, men at det er skrevet feil i systemet (Don Quijotes, små forbokstaver eller lignende)
-At det er et annet navn, men dette kan jeg ikke se for meg
 

DeletedUser

Guest
Har du prøvd med denne skrive måten? Don Quixote. Har ikke prøvd det selv, men så at navnet også kan skrives sånn.

Eller så vil de kanskje ha hele navnet hans El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at jeg gratulerer TW med fødselsdagen....men jeg feirer den med å ta en "lille en". (party) Og har ikke hevet meg på dette opplegget, selv om det da er et utmerket initiativ.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Synchroniser har leavet TH.. hva tanker gjør man seg om det tro :)
 
Topp