Faktabørs

DeletedUser

Guest
Og hva er greia med at alle bruker ODD/ODA/ODT forkortelsene her på .no, selv om sånn ca. alle andre ord har fått sine norske forkortelser (slik som for eksempel LK, KV og IAP)?

ODD høres mye råere ut enn BMF. Tenk på det. Her sitter jeg og skriker ODD! ODD! ODD! fordi jeg føler meg superawesome fordi jeg har best ODD på hele v14 (og alle vet at høy ODD=svært skillet spiller, ODD betyr skills). BMA høres ut som en slags sykdom, Oda er et navn. Jeg liker navn bedre enn sykdommer, gjør du? Og BMT, ærlig talt. Føler ikke noe trenger å bli sagt her, annet enn at jeg leder ODT fordi jeg har høy ODD som igjen betyr at jeg er mest skilla av alle.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Odd er også et navn.
ODT er egentlig tvekjønnet, blanding av Oda og Odd.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det som er rart er forkortelsen DEFF. hva er deff? Det er jo bare èn f i defence.

Sikkert for uttalens skyld, ser også mange som bruker "def" med én f. Blir jo også gjort slik med en del andre ord (for eksempel "seff" istedenfor selvfølgelig). Er nok bare en naturlig utvikling, men du har rett i at dette med språkets utvikling faktisk er veldig spennende!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er også at Fini er på vei ut av det gode selskap aka topp20.

Er det også fakta at kontoen blir sparket ut av -T-H- montro?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er også at Fini er på vei ut av det gode selskap aka topp20.

Er det også fakta at kontoen blir sparket ut av -T-H- montro?

Fakta er at jeg veit hvorfor kontoen er på vei ned :) men har lovet å ikke si noe annet om grunnen :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan si hvorfor. Dem blir smadra. Alt annet er bare bortforklaringer som dem bør holde seg for gode for ;)

Fakta er at Ruben nok en gang må bite i det sure eplet imot Allmighty Tvutt (m/venner denne gangen) :p
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
robert, vi liker og gi bort byer så dere ikke bli lei dere for vi adler alle sammen, så derfor må vi late som vi ikke er uslåligge derfor gir vi noen byer her og der til folk :)

du burde trye de :)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Er du der sondre? Du som ble forrådt av -T-H- da de innadlet vin diesel mens de hadde kv? (giggle)
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg kan si hvorfor. Dem blir smadra. Alt annet er bare bortforklaringer som dem bør holde seg for gode for ;)

Fakta er at Ruben nok en gang må bite i det sure eplet imot Allmighty Tvutt (m/venner denne gangen) :p

Dei tre som er på Fini er på ferie. Dei fekk inn ein dual i går. Det har nok litt å sei
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
well.. jeg prøver da så godt jeg kan med de ressursene jeg hadde :p men Fini will rise again.
 
Topp