Faktabørs

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Fakta er at alle dere nolifere som sitter her å ler av Fini bør ta litt gaffa teip å tette den arrogante kjeften deres!
Lurer på hvem som fullstendig smadret både SickCnt og PolarBear tidligere i gamet...? Samt har han holdt seg solid mot Torquemada og Tvutt i flere uker til tross for stadige forsøk på adling. I det lange løp har han gjort den største prestasjonen av alle i v14. At dere trenger 5-6 mann for å ta han ned er jo ikke rart når han har skremt livshiten ut av dere tidligere (giggle)

Det er dessuten ikke lett å forsvare seg når 5 stk store spillere angriper på samme dag. Dessverre har vi i TH tendenser til det som heter " å ha et liv" og vi har derfor ikke tatt oss tiden til å mose dere ned i støvlene enda :/ :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Takk for den påpekingen legenden :) jeg gir jo katta i hva som dere sier til meg. jeg kom inn å prøvde å gjøre det beste ut av situasjonen. De 3 som var på kontoen er på ferie samtidig. hvertfall 2 av dem har slutta. Det er gode folk som har gjort det godt. Kan dere heller ikke gi litt creedz i stedet for å bare rakke ned? men jaja. det var et flott angrep. kom inn til 75 incs på kontoen :) og det kom nye angrep hele tiden, så creedz til dere for det :)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fakta er at alle dere nolifere som sitter her å ler av Fini bør ta litt gaffa teip å tette den arrogante kjeften deres!
Lurer på hvem som fullstendig smadret både SickCnt og PolarBear tidligere i gamet...? Samt har han holdt seg solid mot Torquemada og Tvutt i flere uker til tross for stadige forsøk på adling. I det lange løp har han gjort den største prestasjonen av alle i v14. At dere trenger 5-6 mann for å ta han ned er jo ikke rart når han har skremt livshiten ut av dere tidligere (giggle)

Det er dessuten ikke lett å forsvare seg når 5 stk store spillere angriper på samme dag. Dessverre har vi i TH tendenser til det som heter " å ha et liv" og vi har derfor ikke tatt oss tiden til å mose dere ned i støvlene enda :/ :D


TW, er ett maraton, ikke en sprint. Om en klarer å holde seg mot noen i flere uker spiller ikke noen rolle, om en til slutt blir tatt? At man "trengte" fem spillere bar vel ikke noe å si, siden det å samarbeide, er noe av det viktigste i TW, sammen med aktivitet/effektivitet og skillz.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er dessuten ikke lett å forsvare seg når 5 stk store spillere angriper på samme dag. Dessverre har vi i TH tendenser til det som heter " å ha et liv" og vi har derfor ikke tatt oss tiden til å mose dere ned i støvlene enda :/

TW handler mest om tid. Har man ikke tid, går man ikke under kvalifikasjonen som noen god TW spiller. Sånn er det. Jeg tror også at det blir litt urealistisk og nevne "ha et liv" knyttet opp mot et simpelt spill som TW. Ingen(bortsett fra dårlige spillere som f.eks Sondrekul) sitter på TW hele tiden. Selv så hører jeg på musikk og spiller gjerne andre spill mens jeg benytter mobilen til TW/nettleseren i ny og ne til TW. Det blir litt som Facebook, det blir liggende i en fane for seg selv =).

Fakta at vi trenger flere spillere på .no. Hvor blir reklamekampanjene av, mon tro?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at alle dere nolifere som sitter her å ler av Fini bør ta litt gaffa teip å tette den arrogante kjeften deres!
Lurer på hvem som fullstendig smadret både SickCnt og PolarBear tidligere i gamet...? Samt har han holdt seg solid mot Torquemada og Tvutt i flere uker til tross for stadige forsøk på adling. I det lange løp har han gjort den største prestasjonen av alle i v14. At dere trenger 5-6 mann for å ta han ned er jo ikke rart når han har skremt livshiten ut av dere tidligere (giggle)

Det er dessuten ikke lett å forsvare seg når 5 stk store spillere angriper på samme dag. Dessverre har vi i TH tendenser til det som heter " å ha et liv" og vi har derfor ikke tatt oss tiden til å mose dere ned i støvlene enda :/ :D

Oioioi.. Hvor skal man starte?
Ok.
-Nolifer. Gjerne definer eller begrunn, om du skal slenge rundt med håpløse påstander. Litt research skader sjeldent.

-Polarbear lever da virkelig videre, så ble vel ikke smadret. Redusert er bedre beskrivelse. SickCnt var det verre med, men om det er greit å ha et liv utenom TW, som du sier, så er det ganske dobbelmoral av deg å rakke ned på at han prioriterte irl-ting over å forsvare kontoen. Ergo er vi oppe i enda en bom ifra deg.

-At vi sendte noen nukes og adels en gang eller to kan vel neppe kalles å forsvare seg imot oss i flere uker? Overdrivelse much? Ja.
Eneste jeg gjerne kan innrømme der, var at å sende am imot en by med 12-13t gangavstand nok var litt vel dristig.

-Vi var vel 3 kontoer som har stått for aksjonen hovedsaklig her, pluss 2 som tok 1 by hver. Men vil du si 6, så skal du få litt slingringsmonn. Du er jo så fint i flyten med overdrivelser, hva gjør vel en til eller fra?

-Skremt av hva? At det adles etter å ha utført aktivitetsjekker? Nei, jeg sov for godt til å være skremt. Og Torquemada var bortreist i 2-3uker. Tviler på at han ble skremt der han satt uvitende om handlingene utført av Fini-kontoen.

-Det var ikke meningen at det skulle være lett, derfor vi angriper samtidig. Når du har spilt dette spille litt lenger, vil du nok erfare at å spille på lag som en stamme, er den mest effektive. Uansett hvor god du er. Og når flere gode slår seg sammen, så ser du resultatet på twstats nå.

-Ikke for å rakke ned på -T-H- nå, men det er nok dere som har vært den mest aktive stammen her på v14. Og som resultat av det, leder dere. SÅ at du skal si at vi ikke har et liv, blir enda en skivebom, er jeg redd.

Jaggu, det var ikke EN fornuftig ting i det innlegget. Skulle fått medalje og flagg nivå 5 for den prestasjonen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Robert. nå må du ikke glemme at det var faktisk jeg som ordnet opp der. Peter pan spillte skittent mot Polarbear, hadde jeg ikke tatt den saken med å ordne opp i det. så hadde polarbear vært satt lengre tilbake. Men Men.. sickcnt gikk ned. tidligere eierne på Fini eide dere en god stund. men som sagt. en flott offansiv satt en stor stopper for det.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Slik jeg ser det så var det en god aksjon, dere knuste en god spiller et godt stykke ned på rangeringslisten.
Men når det er sagt så tror jeg nok Fini kommer sterkt tilbake.
For fakta er at akuratt som Polarbear så er ikke Fini borte fra kartet.
Og han greier dette uten noen avtale.

Nå skal det bli morro å se hva som skjer videre,
synes endelig det ser ut til å starte å bli litt action her på v14 :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare svarer en fjollete tråd.
Men det jeg sier, er jo sant og saklig, så det er ikke mye å utsette på det jeg skrev, imotsetning til min motpart der.
Om man hver gang man kjører propaganda etter å ha hatt vellykka aksjoner skal få "nolifer" og andre påstander med liten eller null rot i virkeligheten slengt imot seg, så kan man bare legge ned PnP-forumet :p
Tror ikke legenden helt har skjønt de fleste aspekter av dette spillet.

Det sagt, så bedres vanligvis mitt inntrykk litt og litt i positiv retning for hver dag dere holder dere på topp. Så jeg håper dette stopper snart!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fakta er at alle dere nolifere som sitter her å ler av Fini bør ta litt gaffa teip å tette den arrogante kjeften deres!
Jeg er nok en av de mest inaktive på topp 20, så jeg tror du bør bruke gaffateipen på din egen munn.

Samt har han holdt seg solid mot Torquemada og Tvutt i flere uker til tross for stadige forsøk på adling.
Nå har jeg ikke god oversikt over hva de andre kontoene i stammen har gjort tidligere - grunnet min inaktivitet, men jeg vet i alle fall hva jeg selv har foretatt meg. Jeg har sendt et og annet 1/4 nuke før jeg dro på ferie, that's it. Jeg har aldri gjort noen seriøse adlingsforsøk før jeg kom tilbake. Og da fikk jeg tilbake byen jeg mistet mens jeg var på ferie, pluss en håndfull til.

Faktasjekk kan være lurt før man tar vekk gaffateipen og babler.

I det lange løp har han gjort den største prestasjonen av alle i v14.
Der må jeg si meg helt uenig! Bongosteen har vist en mye større prestasjon i at den kontoen har klart å kjøpe PP for over ti tusen for å bygge opp barbarbyer de adler, i løpet av v14, og fortsatt har tid til å jobbe inn penger til å kjøpe PP! Imponerende spør du meg.

At dere trenger 5-6 mann for å ta han ned er jo ikke rart når han har skremt livshiten ut av dere tidligere (giggle)
Jeg er så lite redd for den kontoen som man kan bli.

Det er dessuten ikke lett å forsvare seg når 5 stk store spillere angriper på samme dag. Dessverre har vi i TH tendenser til det som heter " å ha et liv" og vi har derfor ikke tatt oss tiden til å mose dere ned i støvlene enda :/ :D
Er det derfor Fini ikke var på ferie i over to uker, som meg? :razz:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
nei de på fini var på ferie lengre sorry Mac... alle 3 var på ferie. og hvertfall 2 har gitt seg. Jeg tok kontakt etter mitt 3 ukers opphold på hytta å spurte om jeg kunne spille på kontoen å berge det som berges kan. Aksjonen deres var veldig effektiv. men alle på fini var nok borte i lange tider. selv om de kunne holde kontoen grønn under ferien :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Må virkelig si det er imponerende å nuke ned og adle en konto uten eiere ja! Well done! :) Dere fortjener virkelig credz for det :LOL: Selv om Stian burde ha mere credz for å gidde å redde kontoen i siste liten...
 

DeletedUser

Guest
Om dere bruker inaktivitet som hovedargument her, så er det samme som å innrømme at det er en gjeng dårlige spillere i en stamme uten bra KV-system. Uansett hvordan du snur og vender på det, så vil det bite dere selv i baken.
Makan til barnehagenivå ifra deres side her.

Her er et par forslag til videre ettertanke:
-Bruk tid. Ikke bare rable ned ting for så å trykke 'post innlegg' hurtigst mulig.
-Sannhet er alltid bra når man diskuterer. Løgner blir som regel avslørt.

En ting til slutt her. Om dem har forsvart seg imot oss så utrolig bra.. Hvordan kan man forsvare seg bra når en konto ikke har noen eiere? Det blir veldig mye selvmotsigelse ifra dere generelt her.
Virker som det er greit at Fini sine 3(!!) eiere drar på ferie, uten at dem klarer noe så enkelt som å skaffe KV engang. Godt jobba!
Jeg har vel den siste mnd vært online ca 0,5-1t hver dag i snitt, maks.
Tvutt har hatt KV på Torquemada i 2-3uker i nevnte tidsrom. Var faktisk en periode vi hadde KV for Torq, Real Steel og Villarreal. Uten at det var nevneverdig motstand på noen av dem. Om man ser bort ifra et par snikadlinger, som jeg hadde skrytt litt av, om det ikke var for at Ruben holdt på med aktivitetssjekking. Latterlig!
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at alle dere nolifere som sitter her å ler av Fini bør ta litt gaffa teip å tette den arrogante kjeften deres!
Lurer på hvem som fullstendig smadret både SickCnt og PolarBear tidligere i gamet...?


*kremt*

Du er flink til å skrive om ting du ikke vet noe om, fortsatt :p Stian har tatt èn by av meg, og Ruben har ikke tatt noen. Så ta gjerne litt av den gaffateipen selv. Tror du trenger det.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
I det lange løp har han gjort den største prestasjonen av alle i v14. At dere trenger 5-6 mann for å ta han ned er jo ikke rart når han har skremt livshiten ut av dere tidligere (giggle)

Det er dessuten ikke lett å forsvare seg når 5 stk store spillere angriper på samme dag. Dessverre har vi i TH tendenser til det som heter " å ha et liv" og vi har derfor ikke tatt oss tiden til å mose dere ned i støvlene enda :/ :D

Vil også føye til:

Hva er denne "største prestasjonen" som du så fint skriver om?

Dessuten er det latterlig å dra frem "å ha et liv"-kortet. Det er bare barnslig. Hadde et godt inntrykk av deg i EQ, men det du kommer med på forum er bare sprøyt.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Må virkelig si det er imponerende å nuke ned og adle en konto uten eiere ja! Well done! :) Dere fortjener virkelig credz for det :LOL: Selv om Stian burde ha mere credz for å gidde å redde kontoen i siste liten...
Var kontoen uten eiere? :LOL: Seriøst? :razz:
Makan til stamme som lar en konto stå uten eiere, da! Hahahaha. Latterlig administrasjon i den stammen der!

Eller vent... Sa ikke du nettopp i slutten der at Stian var på kontoen? Hmm... Og så vidt jeg har sett, var det noen på kontoen allerede før vi startet aksjonen. Jeg må jo forestille meg ting, helt klart!

nei de på fini var på ferie lengre sorry Mac... alle 3 var på ferie. og hvertfall 2 har gitt seg. Jeg tok kontakt etter mitt 3 ukers opphold på hytta å spurte om jeg kunne spille på kontoen å berge det som berges kan. Aksjonen deres var veldig effektiv. men alle på fini var nok borte i lange tider. selv om de kunne holde kontoen grønn under ferien :p
De på Fini var på ferie? Så mange mennesker, og ingen mulighet til å ta vare på kontoen? Det må jeg si. Helt utrolig.
Eneste grunnen til at jeg brukte KV på ferien var at jeg ikke hadde tilgang til internett der, og det var 3 på den kontoen der? Ingen hadde mulighet til å passe litt på kontoen?

Det må jeg si, dere setter virkelig -TH- i et dårlig lys her, og enda mer så spillerne kontoen, som tydeligvis ikke er i stand til å kjenne sine egne begrensninger; og anskaffe KV i en situasjon de ikke er i stand til å håndtere uten hjelp.

Og dersom tilfellet er at de ikke fant noen som kunne sitte KV i stammen, setter det bare stammen deres i enda verre lys... Nei, uansett hvordan jeg vrir og vender på dette, kommer dere ikke pent ut i denne saken. Beklager. :razz:
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
fikk kan være enige og at selv om jeg er best i verden og -t-h- er en kjempe stamme, så ender det som regels med at en eller annen spiller før noen nukes og adlels på besøk og når vi fini lå i dette fine territoriumet for slemme gutta frA Myth lå de i korta at det komme til og skje noe snart,tydeligvis er alle på ferie når incsa kommer latskapp? eller va, nei det vet jeg ikke, men Myth tok vare på denne muligheten og skambanka han og nå ser dere at selv om vi er best så kan vi ikke holde på byer i evig tider :(

så ja fini var ikke tilstede og da er det ikke noe unnskyldninger at 3 av folka der er i sydn/ferie, dere kunne ha skaffa kv i go tid, og de gjorde dere ikke og da ble byer tatt når dere var borte :)

så ja, MyTH gjorde enn fabelaktig jobb og vi ser at når noen kødder med MyTH fårman som regels også noen incs tilbake :)

MEN Ja, fini ville tilbake enten med 26p eller med 1milll poengen om noen månder :)
den tid den sorg :)
 
Topp