Faktabørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skjønner ikke hvor du har dere fra :p Jeg spillte ikke på Fini, jeg kom inn å berga kontoen.. tok kontakt med 1 av de som spillte der, så nå skal jeg prøve meg på fini. Takker for komplimentet, Slumpi :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
skjønner ikke hvor du har dere fra :p Jeg spillte ikke på Fini, jeg kom inn å berga kontoen.. tok kontakt med 1 av de som spillte der, så nå skal jeg prøve meg på fini. Takker for komplimentet, Slumpi :D

Du spilte ikke på Fini, nei... Men tydeligvis var alle borte, og kontoen adlet på egenhånd. Og når motadlingene kom, var det heller ingen som spilte på Fini, ikke engang du. Til og med når du spilte på Fini, spilte du ikke på Fini, men spiller du altså på Fini?
 

DeletedUser

Guest
Hva har du gjort som grep for å berge kontoen egentlig?
Ingenting er blitt snipa f.eks.
Om du mener å motta stacks er å berge en konto, så kunne hvilken som helst trent apekatt gjort det.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Om du mener å motta stacks er å berge en konto, så kunne hvilken som helst trent apekatt gjort det.

Faktisk hadde de ikke behøvd noen på kontoen for å få det til.
Kunne like så greit vært en luftlomme som hadde ansvaret for kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Nei, Tom. Dem trenger noen på kontoen til å gi koordinater.
Så om dg44 klarte det, så tar jeg jaggu av meg hatten for jobben han har lagt ned her. WAY TO GO!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan forestille meg at en topptrent luftlomme hadde klart å blåse noen koordinater i deres retning.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå skal jeg være helt ærlig her. ..
Å beskylde -T-H- her for dårlig sammarbeid? Nå er det DERE som burde sjekke ut fakta før dere skriver noe som helst! Jeg hadde faktisk ikke hørt ETT forbanna ord fra de på fini om at de var borte ALLE sammen, før det kom melding på forumet om at de ga opp kontoen fordi alle plutselig var på ferie. Er de på FINI som skal ha skylden for dette. Å rakke ned på TH her er det samme som å rakke ned på hele Europa fordi Tyskland (ett land i europa) valgte å gå til krig i 1944. (Ganske dårlig eksempel, men var det jeg kom på i farta)

Beklager Redswan for at du måtte skrive så mye unødvendig... Var visst feil alt sammen ang TH? :)
Jeg driter rett og slett i hvor mange dager/uker dere i MyTH har suttet KV. Det var Fini og Stian det var snakk om her.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Oj så mye spenning jeg skulle lage utfra mitt fantastiske innlegg. Håper og tror dere forstår at jeg kun preiker shitt her! Ingenting er seriøst, men må jo gi dere forum-addicts noe å kverulere på..?(kyss) Er så glimrende underholdende å se alle de hissige søte kommentarene her. (rofl)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at jeg har tilbrakt et par fornøjelige minutter med å lese om en konto som hedder Fini.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå skal jeg være helt ærlig her. ..
Det setter vi pris på, og det er alltid en god start at folk begynner innlegg ved å være ærlig!

Å beskylde -T-H- her for dårlig sammarbeid? Nå er det DERE som burde sjekke ut fakta før dere skriver noe som helst! Jeg hadde faktisk ikke hørt ETT forbanna ord fra de på fini om at de var borte ALLE sammen, før det kom melding på forumet om at de ga opp kontoen fordi alle plutselig var på ferie. Er de på FINI som skal ha skylden for dette.
Det betyr jo kun at dere har dårlig organisasjon og ledelse i deres stamme, når dere ikke har kustus nok på deres medlemmer til å få de til å skjønne at de skal si i fra at de drar på ferie, og ta forhåndsregler deretter. Så langt underbygger dette kun våre påstander, så noe mer faktasjekk behøver vi jo ikke, når innrømmelsene kommer løpende på bånd. :razz:

De på Fini får all skylden for å være talentløse spillere, og stammeledelsen får all skyld for at kontoen gikk i grus - så lenge de var underlagt den nevnte ledelse. Det er ledelsen som har ansvar for at slike ting ikke skjer. Men det er nå bare så som så spillere man får når de kun er i stammen på nåde, så lenge de holder seg over en viss poengsum. Det er ikke et godt utgangspunkt for å få medlemmene til å føle noen særlige forpliktelser - eller respekt - ovenfor deres ledelse.

Å rakke ned på TH her er det samme som å rakke ned på hele Europa fordi Tyskland (ett land i europa) valgte å gå til krig i 1944. (Ganske dårlig eksempel, men var det jeg kom på i farta)
Å rakke ned på -TH- her er som å rakke ned på et kumlokk for at den ikke klarer å ta i mot all den dritten den skal gjøre. Og på samme måte som kommunens ansatte staker opp kumlokket for å få den til å fungere som den skal, staker vi opp i feiltakelsene dere har begått i -TH-.

Så fort dere innser dette, kan dritten begynne å flyte igjen som den skal, og alt går tilbake til det normale. :razz:

P.S. Krigen var ferdig våren 1945, så i din verden, var dette en utrolig kort verdenskrig.

Beklager Redswan for at du måtte skrive så mye unødvendig... Var visst feil alt sammen ang TH? :)
Refererer til det foregående når jeg sier at, nei; det vil jeg ikke si at det var.

Jeg driter rett og slett i hvor mange dager/uker dere i MyTH har suttet KV. Det var Fini og Stian det var snakk om her.
Det var meget relevant ift. deres inaktivitets/noliferpåstander, og slik jeg ser det, kan du heller drite ned i det nystaka kumlokket; i stedet for her på forumet. :razz:
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at jeg ikke ska gjøre meg ekspert på kumlokk, men ka dere ikke skrive uten disse metaforer, en stakkels gammel mann har vansker for å følge denne interessante diskusjonen, da metaforene gir noen ganske uheldige bilder på netthinnen.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Fakta er at jeg ikke ska gjøre meg ekspert på kumlokk, men ka dere ikke skrive uten disse metaforer, en stakkels gammel mann har vansker for å følge denne interessante diskusjonen, da metaforene gir noen ganske uheldige bilder på netthinnen.

Falt av lasset når det ble snakk om kumlokk jeg også gitt :hmm: Er visst bare Torq som skjønner sine egne metaforer :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Fikk med meg at det var noe diskriminering av TH, ledelsen og Fini
og mitt motargument er da, du tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Takk, da slipper man all formuleringen og meningsløse metaforer. Rett på sak :)
 
Topp