Faktabørs

DeletedUser

Guest
Regner med at dere har forstått at han er fienden nå, eller er du treig i oppfattelsen?
 

DeletedUser

Guest
Regner med at dere har forstått at han er fienden nå, eller er du treig i oppfattelsen?
Det er jo helt åpenbart at Rator går tilbake til TH, han har jo tross alt bare adlet 10 byer av de. Skjønner du ingenting eller Robert?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
må bare elske ironi contra :awesome:

men viss du ser på det rator skrev

Jeg angrer som sagt på at jeg tok de byene, og jeg har innsett at det var et feil valg og moralsk ukorrekt.


dette skrev rator. og viss vi tar med sondre sitt innlegg her




Hmm, så du mener at det du gjore var skittent gjort, og vi burde få lit tid på oss for og forbrede oss?

Vel, hvorfor fortsetter du da angrepene i dag?


så e ikke det at han ikke vet at det no e fiender. Men et hint til rator at han kanjse burde venta 2-3 dager etter overgangen før han angrep. Sånn at det blei fair game som legend nevner her.

men likevel blir det for dumt at du drar over til fienden og adler 10 viktige byer fra oss i front. Hadde jeg foretatt noe slikt hadde jeg helt ærlig lagt inn en smule moral ved i det minste å la oss etablere oss i noen få dager etter jeg hadde gjort overgangen til fienden.


kanjse du ser det bedre no robert ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at denne saken er vendt, dreiet, opp, ned, frem og tilbake.....Rator er hvor han er, har gjort det han gjorde. Sånne ting skjer alltid på TW. Lev med det, eller bring det for domstolen i Haag.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fakta er at jeg har lest meg litt opp på raaator saken nå, kommer med et skikkelig svar i mårra, dog vil jeg bare slenge ut at det eneste som overhodet gir meg lyst til å si noe er det faktum at du, raaator, ser at å angripe din egen stamme rett etter at du forlater den er en forkastelig ting å gjøre. Ingen tw-spillere med en smule respekt for seg selv gjør så, ingen.

Du havna øverst på shitslista mi her på v14 pga den handlingen, mulig du sniker deg unna på andre verdener pga etterpåklokskapen dog:)

Lover ingenting, men det er mulig om det utvises nok anger videre:p

Mvh
Dualen til sondreerkul
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at jeg har lest meg litt opp på raaator saken nå, kommer med et skikkelig svar i mårra, dog vil jeg bare slenge ut at det eneste som overhodet gir meg lyst til å si noe er det faktum at du, raaator, ser at å angripe din egen stamme rett etter at du forlater den er en forkastelig ting å gjøre. Ingen tw-spillere med en smule respekt for seg selv gjør så, ingen.
Har skrevet at det tar jeg på meg skylde på, og at det er noe jeg ikke burde gjort. Så ja, der er jeg faktisk enig. Da er det heller ingen grunn til å kommentere det i morgen...
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hva i alle dager?
Selvfølgelig blir det en stor del av innlegget, det hele er jo forkastelig.
Mitt mål vil være å farge deg som den taskenspilleren du har vist deg å være gjennom de handlinger du har gjort.

Beklager, men det var du som valgte å gjøre dette, ingen har tvunget deg.
Jeg kan si meg enig i mye av det du legger fram, men det forandrer ikke det faktum at du valgte å gjøre som du gjorde. Jeg forventer, nei, forlanger at du gjør det samme mot andre spillere som gjør som du.
Påpeker hvorfor de er/blir forhatt av andre tw-spillere som overholder normal kotyme.

Folk kan forvente slike ting av en spiller som, f.eks. sondre. Men hvem av spillerne i din nåværnede stamme ville valgt de samme handlingene som deg tror du?

Jeg tipper du kan regne alle på langfingeren din.


Vil påpeke at det er dine handlnger som spiller jeg her angriper, ikke personen bak. Han virker ok:)
 

DeletedUser

Guest
ehhh. hvorfor skrive et langt innlgg når Rator har sagt at han tabbet seg ut?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det ikke er nok for han?

men fakta er at gjort er gjort, og uansett hvor mye man klager på hva som er gjort så er det ikke noe man får gjort med det nå ;) men diskusjonen rundt dette har jo vært grei å følge med på, mye bra lesestoff :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Well... La dem bare diskutere da :D Raaaaaaaaaaator har gjort sitt valg, vi kan ikke endre på det, uansett hvor mye diskusjon det blir, så la oss gå tilbake til det denne tråden egentlig var ment til:)

Fakta er at gråbyer er svært populært for tiden :D
 
Topp