Faktabørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Det er bare stress å skulke. Når du kommer på skolen igjen, krever de at foreldrene har skrevet hvorfor du har vært vekke :(

Hva slags skole er det du går på?

Fakta er at vimsen bidrar med mye unødvendig og fullstending tull til forumet! Hva er målet hans? Få så mye negativt rykte som mulig? :razz:
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Fakta at dg44 bare har 1 i ryktekraft, dumt at mine positive sponsorer har 5 i ryktekraft (party)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at ezio-auditore sin rekord på dagens angriper ble slått! :mehe:

EDIT; Ikke av meg.
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Eller fordi du ikke husker hvordan man dodger? :D

Tviler på at det var meningen.. Tror heller du kommer med en unnskyldning for at du ikke er så aktiv som du skryter på deg:)

Hvorfor skulle jeg komme med en unnskyldning? Jeg har da aldri påstått at jeg har vært aktiv, kun at jeg har tilgang til TW døgnet rundt - det betyr ikke at jeg alltid er innlogget? Tør påstå at jeg er den(en av dem på topp 20 som spiller mest, og særlig i forhold til hva jeg får utrettet mht. farming osv. Har også vært helt åpen på at det i det siste ikke har vært noe aktivitet på kontoen. Hvorfor tror du jeg farmet 0, 150k, 9 mill og 2 mill i de 4 dagene før i går? Det ble slik før jeg i det hele tatt fikk innkommende, så skal du nevne dem så er det iallefall ikke relevant på noen som helst måte. Jeg kunne også håndtert samtlige innkommende jeg har/har hatt de siste dagene om jeg hadde giddet, for godt organisert var det ikke - kun kamikazesendte angrep. Men som sagt, når jeg har logget inn 3 ganger på 4 dager (Altså under én gang om dagen) er det ikke så lett. Du skjønner det at mellomrommet mellom alle angrepene som har truffet meg mht. distanse mellom byene er store nok til at jeg kunne flyttet deff rundt slik at ikke ett eneste angrep hadde kommet gjennom. Men så god tid har jeg ikke, og det unner jeg ingen andre å ha heller.
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Fakta at SUP? vil bli oppløst innen to dager, i kondolanse for Rolv Wesenlunds bortgang! #respekt
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hvorfor skulle jeg komme med en unnskyldning? Jeg har da aldri påstått at jeg har vært aktiv, kun at jeg har tilgang til TW døgnet rundt - det betyr ikke at jeg alltid er innlogget? Tør påstå at jeg er den(en av dem på topp 20 som spiller mest, og særlig i forhold til hva jeg får utrettet mht. farming osv. Har også vært helt åpen på at det i det siste ikke har vært noe aktivitet på kontoen. Hvorfor tror du jeg farmet 0, 150k, 9 mill og 2 mill i de 4 dagene før i går? Det ble slik før jeg i det hele tatt fikk innkommende, så skal du nevne dem så er det iallefall ikke relevant på noen som helst måte. Jeg kunne også håndtert samtlige innkommende jeg har/har hatt de siste dagene om jeg hadde giddet, for godt organisert var det ikke - kun kamikazesendte angrep. Men som sagt, når jeg har logget inn 3 ganger på 4 dager (Altså under én gang om dagen) er det ikke så lett. Du skjønner det at mellomrommet mellom alle angrepene som har truffet meg mht. distanse mellom byene er store nok til at jeg kunne flyttet deff rundt slik at ikke ett eneste angrep hadde kommet gjennom. Men så god tid har jeg ikke, og det unner jeg ingen andre å ha heller.

Men så har vi ikke rettet full fokus mot deg enda, nå pirker vi bare, og slik det ser ut for meg kunne original tatt deg alene,
du får bare se frem til at vi setter virkelig i gang du ;)
Mens spørs om det er stort med tropper igjen etter smånappingen?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Men så har vi ikke rettet full fokus mot deg enda, nå pirker vi bare, og slik det ser ut for meg kunne original tatt deg alene,
du får bare se frem til at vi setter virkelig i gang du ;)
Mens spørs om det er stort med tropper igjen etter smånappingen?
Jeg har logget inn én gang om dagen på 10 min de siste 6 (!!!) dagene. Alle nukes som hadde kommet på meg kunne jeg ha slaktet enkelt om jeg hadde hatt tid. Nukene til Original var nemlig veldig enkle å spore opp ved å se på byene de var sendt fra, og det var veldig tydelig at det ikke var noen organisert, men kun sendt tilfeldige nukes og fakes på alle byer. Dere får bare sette i gang, har skrevet tidligere at jeg ikke har prøvd å forsvarere særlig. Slik var det også med Coon som delvis sluttet før han fikk incs.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Om folk har problemer med aktiviteten, så burde de enten skaffe seg dual eller få noen til å ta kontovakt. Samme sak for Sleipnir, Heinz og Nimblewhite.
 

OriginalOne

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg har logget inn én gang om dagen på 10 min de siste 6 (!!!) dagene. Alle nukes som hadde kommet på meg kunne jeg ha slaktet enkelt om jeg hadde hatt tid. Nukene til Original var nemlig veldig enkle å spore opp ved å se på byene de var sendt fra, og det var veldig tydelig at det ikke var noen organisert, men kun sendt tilfeldige nukes og fakes på alle byer. Dere får bare sette i gang, har skrevet tidligere at jeg ikke har prøvd å forsvarere særlig. Slik var det også med Coon som delvis sluttet før han fikk incs.

Du prioriterte å skrive et 600 ords innelgg om Melisandre istedet for å dodge når du så det var nukes?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Du prioriterte å skrive et 600 ords innelgg om Melisandre istedet for å dodge når du så det var nukes?

Må være det mest irrelevante jeg noen gang har lest. Tror du jeg selv bestemmer når jeg har tid til å spille? Har omtrent ikke vært innlogget på en uke nå. 600 ord tar meg ganske nøyaktig 5 minutter å skrive, da jeg ikke trengte å sjekke opp noe som helst. Jeg var tydelig på, før du sendte dine kamikaze-angrep, at jeg ikke hadde tid til å spille mer - merk at jeg ikke hadde farmet på hele 4 dager i tiden før dette, etter at jeg satte farmerekord på verdenen ved å sende ut troppene noen få ganger. Hva i alle dager har mine handlinger på forumet, som går på de sosiale delene av spillet, å gjøre med saken i det hele tatt? Og som sagt visste jeg ikke hva som var fakes og hva som var nukes, men slik det var sendt, da jeg sjekket raskt over, så jeg ganske klare systemer. Hadde jeg satt meg ned i 3-4 timer, tid jeg ikke har hatt (verken i strekk eller i mindre perioder lagt sammen) er jeg ganske sikker på at resultatet hadde vært annerledes. Og prøv deg heller ikke med at jeg gir opp når jeg får motstand, da jeg som sagt var inaktiv i 4 døgn før du sendte. Ikke én eneste troppeforflytning er gjort på de siste dagene i støtteform, sendte readling på en eller to byer kun for gøy, mot byer jeg antok var tog (tror ett var faketog, noe jeg selvfølgelig hadde merket om jeg hadde tagget/sjekket IDer). Du skjønner nemlig det at med skole til 16 uten PC man-fre, 3-6 timer fotball HVER dag (4-9 i helgene), samt et forsøk på å forbedre en døgnrytme som har vært elendig i 3 år, blir det ganske lite tid til overs. Men dette er vel ting du har tenkt på, så jeg spør igjen: på hvilken måte er de under 6 minuttene jeg brukte på å skrive til Melisandre relevant på noen som helst måte?
 
Topp