Faktabørs

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
2d95h0y.png



:party:

Legg merke til det nederste laget.. :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at å ligge syk gjør at jeg hindrer readling xD
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fakta at den ble speida og hadde nada tropper:) så venligst sjekk faktaene dine først:)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at jeg snipet et tog fra EvenElg på 5/5 forsøk, men det var kun 600 øks i hvert av de fire angrepene, så snipingen hadde ingen effekt... :-(

Fakta er at toget uansett var på 2 sek (2 sek mellom 1. og 2. angrep) og at det med tiden tydelig kommer frem at Legenden er i -T-H- sin ledelse. Henviser til denne.
 
Sist redigert:

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Håpløst tema å diskutere egentlig. Når du sender et tog på spillerbyer, og spesielt fiendebyer, er det en selvfølge å sende et raskest mulig tog selvom du forventer å få byen.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Håpløst tema å diskutere egentlig. Når du sender et tog på spillerbyer, og spesielt fiendebyer, er det en selvfølge å sende et raskest mulig tog selvom du forventer å få byen.

Nei, hørt sånt.

Er derfor jeg adler grått.. Ser på det som mer utfordrendes (yes)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Og når er det man trenger det, om man ikke trenger det når man skal ta byer fra motstanderne?

Når dn man adle ikk ha ti t å spill pga. du ha så mye skole, trening og dårli døgnrytme.
Når dn man adle ikk ha meir troppa og du sende me såpass mye troppa me adelsan at d e behov for masse def t å drep dn ene adelsn.
Når dn man adle ikk ha mulihet t å snipe.
Når dn man adle ikk kan snipe.
Når dn man adle ikk ... etc....
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Når dn man adle ikk ha ti t å spill pga. du ha så mye skole, trening og dårli døgnrytme.
Det er helg, og jeg har sagt at jeg er på i helgen. Spiller fotball i helgen på dagtid, ikke klokken 23:00.

Når dn man adle ikk ha meir troppa og du sende me såpass mye troppa me adelsan at d e behov for masse def t å drep dn ene adelsn.
I byen hadde/har jeg 1k TK, 5k øks, 130 rams og 5k Spyd. 600 øks holder jaggu ikke lenge når muren er i nivå 20. Hadde ikke engang trengt å snipe. Lot 1000 Spyd stå, så mistet ikke lojalitet i det hele tatt. Det er ikke sikkert jeg hadde klart å snipe et 60 ms-tog da jeg ikke er hjemme. Et tog på 60 MS med nok tropper til å ta ut noen få Spydmenn (TKene er i angrep da det var deler av et TK-nuke) ville mest sannsynlig ha erobret byen.
Når dn man adle ikk ha mulihet t å snipe.
Jeg hadde 5k Spyd og en PC med internett. Hva mer trenger jeg? Jeg hadde også tiden, da jeg er på i helgen.

Når dn man adle ikk kan snipe.
Jeg kan snipe, og det har jeg bevist på noen tog tidligere. Ikke mange, men når jeg har hatt tid har jeg snipet for moros skyld.

Når dn man adle ikk ... etc....

Du feiler på alle punkter. Se hva jeg har hevet ut i sitatet. Du mente neppe at alle punktene passer på meg, men som du ser så var det, ut ifra dine punkter, ingen grunn til ikke å sende et ordentlig tog.
 
Sist redigert:
Topp