Faktabørsen

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
tja stammefamilie, er det ikke det man sier?
Dem jobber jo sammen, så why not.
M-S er sjefen og F-F-D er slaven som det heter

M-S og F-F-D har et godt og sterkt sammarbeid der alle i begge stammene står likestilt ovenfor hverandre

Den der med sjef og slave kan du heller ta på ryktebørsen :cool:



Feil å ta med F-F-D da det kan bli sett på som at det ikke er dere?

Vi bryr oss ikke stort om hva andre tror, selv om det såklart e bra med et godt image :)

Syns begge stammene har jobbet godt og at da såklart begge stammene skal ha credz for arbeidet som blir gjort
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Viser jo helt klart at de har skillz nok i diplomati til at O:H fikk/får seg en på pungen.

Kan ikke se på skillz utelukkende hvor kjapt en kan trykke på tastaturet vøtt;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
M-S og F-F-D har et godt og sterkt sammarbeid der alle i begge stammene står likestilt ovenfor hverandre

Den der med sjef og slave kan du heller ta på ryktebørsen :cool:


Joda slaven er F-F-D


Vi bryr oss ikke stort om hva andre tror, selv om det såklart e bra med et godt image :)

Syns begge stammene har jobbet godt og at da såklart begge stammene skal ha credz for arbeidet som blir gjort

hehe ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Da vil i veldig gjerne se kas bevis du har på at F-F-D e slaven til M-S?

M-S styrer hvem som skal inn i stammen og hvem som ikke skal inn i stammen til F-F-D.
En spiller med navnet madrid ble kicket ut av stammen fordi M-S ikke likte han.
Dette beviser jo at M-S styrer over sin allierte og nekte dem i og ta inn spillere pga dem misliker dem.
Sier jo sitt
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
F-F-D leder:
står for mine meninger jeg, men er ikke noe vits for deg å holde på til meg når det er M-S jeg må ha klar signal fra.

Dette gjaldt da inntak av spillere.
Litt morsomt at alt dem vil må gå via M-S.


har ikke sagt at de oppløser alliansen men jeg vil ikke ta sjansen på noe...

Litt rart da?
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Hehe, veit ikke kor du får sitatan fra eller om du bare lage dem sjøl.

M-S ledelsen og F-F-D ledelsen snakker sammen skjønner du men mulig du ikke visste det.

Alle avgjørelser blir tatt av de to ledelsene samlet! ikke at M-S bestemmer og F-F-D slaver...

Og når M-S kicker en spiller har de en VELDIG god grunn for det ellers hadde det ikke skjedd ;)

Mens syns nesten vi har kommet litt ut av meininga med faktabørsen som egentlig skal handle om fakta, ikke rykter med "no backup" :)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Hehe, veit ikke kor du får sitatan fra eller om du bare lage dem sjøl.

M-S ledelsen og F-F-D ledelsen snakker sammen skjønner du men mulig du ikke visste det.

Alle avgjørelser blir tatt av de to ledelsene samlet! ikke at M-S bestemmer og F-F-D slaver...

Og når M-S kicker en spiller har de en VELDIG god grunn for det ellers hadde det ikke skjedd ;)

Mens syns nesten vi har kommet litt ut av meininga med faktabørsen som egentlig skal handle om fakta, ikke rykter med "no backup" :)

Sitatene kommer rett fra F-F-D lederen..
Men pga teite forum regler nekter meg å legge det ut pga det skal sensures osv.

Tja M-S har alltid hatt sine merkelige avgjørelser.
Men at F-F-D lar seg være slave er en sann fakta..

Dette er fakta og du sitter ikke tydeligvis høyt nok oppe i ledelsen til å vite ting, selv spioner lett få tak i :)
 

DeletedUser

Guest
hehe

unnskyld at jeg kommer midt i diskusjonen her , men begynner ikke dette og ligne litt på en ryktebørs hehe.

skal komme med litt fakta her jeg da :p : nato rocker :D ... fearus suger fortsatt hehe, uansett hvor hardt de prøver . har de ikke skjønt at de fortsatt er noen gråbyhorer hele gjengen .
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Stilig! :cool:

Fakta er at N.V. kommer til å vinne denne serveren!
 
Topp