Faktabørsen

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hvorfor forlot du selv din stamme, i stedet for å være lojal og kjempe for å bevare HG?

Om du er kompetent nok til og huske meldinger du har fått, så hadde du nok skjønt litt mer. For og gjøre det litt enklere for deg, så tar jeg /quote av den ene meldingen som ble sendt til deg.

[spoil]
Heisann, og god kveld!

Dette er en melding til mine naboer som jeg har hatt mest kontakt med siden starten av V7. Astoria, Deathbringer, Sveina13, kracked og Sau m hoppetau.

Skylder alle en forklaring på hva som har skjedd her i det siste. Er litt vanskelig og finne ut hvor jeg skal starte, er så mye som har skjedd på en og samme gang.

Dagen startet opp med det vanlige. Litt diskusjon med Nebbot angående en N-F landsby, ellers var resten helt ok. Så ble Royal Flush sparket. Grunnen for det var at han skulle starte V8. Det som irriterer meg, er at vi ikke fikk utnyttet nuken eller adelsmennene hans, sånn han hadde et stort ønske om før han forlot verden v7. Derfor tok han med seg kontoen sin til Norse, og det er mange bonusbyer til Pilgrim og resten av VA.

Invitasjonene til spionene våre ble også trekt. Hva er det for noe tull? Hva skjer om dem får problemer hos Cresta da?

Problemene stopper ikke der. Jeg klaget også på at vi hadde rekrutert for mye. Jens begynner derfor og kaste ut diverse spillere fra HG på grunn av sen start og svak vekst. For og vise hva jeg sikter til, så legger jeg ut /quotes her fra dem spillerene dette gjelder.
Hallo,

Vi har for tiden en opprydding i stammen, og du har geografisk plassering som ikke er i henhold til vår strategi fremover.

Lykke til vidre i spillet.


Mvh,
Ledelsen



Enkelte fikk heller ikke meldinger.

Mitt spørsmål er da. Er dette noe hele ledelsen i HG støtter opp, eller bare en enkelt person? Det har ikke så mye og si, skaden er skjedd, og jeg akter og plukke opp enkeltspillerene som er uten stamme. Jeg nekter og se at dem blir adlet uten at noen prøver og hjelpe til.

Ønsker dere lykke til. Er det spørsmål, så er det bare og stille. Jeg gjør ikke dette for meg selv, men mine venner jeg har fått på verden 7.

Regards
Kenneth
[/spoil]

Setter også profilen til stammen i egen quote.

[spoil]
Hei. Skylder nok en god del lurende en forklaring på stammebyttet.

HG drev med masserekrutering i starten. Jeg, og sikkert etpar flere, har reagert veldig sterkt på dette. I dag, 12.02.2011, ble mange medlemmer sparket ut av stammen grunnet dårlig vekst /sen oppstart. Noen av dem, var mine venner og kjære samarbeidspartnere. Jeg kan ikke se på at dem er uten stamme og blir spist levende, derfor har jeg opprettet en stamme for og ta imot dem som måtte ønske det.

Så i stedenfor og se at dem blir adlet, tenker jeg og gjøre et forsøk på og beskytte dem lenge nok til at dem står på egne bein.

Stammen er åpen for rekrutering og Iap/allianser for dem som måtte ønske det.
[/spoil]

Står i spoiler siden ikke alt skal bli spammet ned. Håper du tar det folk sier til deg in game i ettertanke når du skriver på forumet, det har en viss....sammenheng. Måtte besvare meldingen til Kristin, så beklager for litt off topic. Er PnP forum, så jeg holder vel meg nesten innenfor grensene? hehe ;-)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Og hva skjer med at jeg claimer byer, og får melding direkte ifra dere i WaW om og få det bort? For så og spre løyner om at dere alt har klarert byen(e), noe som ikke hadde skjedd? Scouter byene det gjelder, fremdeles mur 20 og rundt 4 000 forsvarsenheter der. Du snakker om krigen i mot VA. Hva er greia med og rive alliansen med HG og adle en by av dem? Sikkert flere etterhvert. Nå skal jeg ikke si noe med sikkerhet, men det virker som om krigens situasjon er på veg til og snu i deres disfavør.

Har du et problem med at Mr Game besvarer meldingen? Han har, tydeligvis, fått med seg mye mer enn hva du har gjort til tross for den lange og kozelige meldingen jeg sendte til deg. Naiv nok, så kommer "Selvfølgelig VA !! ". Latterlig. Du gir oss på forumet mye og le av Kristin. Jeg har ingen intensjoner om og besvare flere innlegg av deg her på faktatråden. Har du et fribrilsk problem med og måtte ha tak i informasjon angående dette, så kan du jo sende meg en pm...Eller kan d hende Sauen mister ulla?

Angående Jens og meldingen du viser til, er meninger som kommer rett i fra leveren .Nå er det jo egentlig positivt at WaW avsluttet samarbeidet med HG med tanken på hvordan dere behandlet deres allierte. Enda et mindre problem og ordne opp i. Om du først skal begynne og dra frem ting i fra in game som har gjort til alliansebrist, så kan jeg godt legge til enda en ting. En spiller ved navnet Kracked. Jeg angrep han, og fikk besvart med ild samme vei. Alikevell rekruterte dere spilleren. Og dere skulle på den tiden forestille gode allierte? Hadde jeg ikke fått vite hvem som egentlig var bak kontoen, skulle jeg gjerne ha laga mer vind i det enn hva som ble gjort. Valg er tatt, jeg lot han få gå videre uten et stort babbeluba, noe som jeg nesten må angre på når jeg ser hvordan du og din stamme oppfører dere. Hva med mergen dere hadde tidelig i spillet uten og informere HG angående det? Jeg kan sikkert finne quotes der du unnskylder deg for dårlig informasjon, og sviktende aktiv ledelse i WaW.

Men som sagt - ta det på PM. Dette er faktabørsen, ikke "jeg skriker høyest, hør på meg".
 

DeletedUser

Guest
Her letes det ikke febrilskt etter info, har innboksen full !!
Men du må tåle tilsvar på dine egen innlegg på offentlig forum. Om du ikke gjør det så la vær å legg ut "det du innser som din sannhet"

Merklig at du ikke gadd å kommentere ditt samarbeid med VA (carpe) i din tid i HG, som var vår felles fiende. !! Du hadde jo så mye annet på hjerte.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg sa i fra til Sveina13 at jeg hadde Iap med Carpe i sør. Kjenner vedkommende, knall kar det. Når jeg forlot HG, så ble nye planer lagt imellom meg og Carpe Rectum. Hva jeg valgte og gjøre der, får så være mitt og han sitt problem, da jeg ikke hadde (har) noen forpliktelser og forholde meg til. Du vet. Informasjon du sitter på som ingen spørr om, trenger man ikke sprute ut med vet du. Sveina sa at det var helt greitt så lenge jeg ikke blandet tropper inn i bildet, eller var illojal ovenfor HG, noe jeg aldri har vært.

Hva skjer med at WaW har adlet en by av HG da? :) Rett etter at allyen ble brutt også, makan, hehe.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Merklig at du ikke gadd å kommentere ditt samarbeid med VA (carpe) i din tid i HG, som var vår felles fiende. !! Du hadde jo så mye annet på hjerte.

Fakta sier Carnifex har spurt om å samarbeide med meg. Siden jeg er snill og grei legger jeg ved bevis:

Hei,

Jeg vet ikke hvordan deres forhold er til Pilgrim, men jeg vil bare informere deg om at vi ikke støtter han lenger. Så hvis du vil fyre av noen nukes i den retningen får han 0 støtte fra oss. Tvert imot, vi vil hjelpe til med å nuke/adle han.

Jeg er klar over at vi er bitre fiender, men akuratt her skyver jeg det til side.

Så hva sier du?

Som du kansje har sett er Royal Flush ute av HG. Han har vært avhengig av støtte lenge, og den er på vei hjem nå. Bare å forsyne seg her.

Så du kan viderebringe den beskjeden til dine frender i nord.

Gøy å se at et nåværende WAW-medlem også vil samarbeide med meg, Kristin? :)
 

DeletedUser

Guest
Vel føler eg må svare litt mot hakkespetten jeg da, eller Kenneth.

For det første: viss du mener å sende fake på en spiller er det samme som ett real angrep, og at spilleren er "flyktning" da tror eg virkelig du må lese litt på hva "flyktning" går ut på.

Det andre: du viste hvem jeg var etter du sendte angrepene og før eg gikk til WaW, så nå må du gi deg. At du ikke liker meg fra en konflikt eller hva du vil like og kalle det? Vet ikke eg, ettersom at du bare har postet meldinger til meg. Men snapp out of it.. Dette er en ny verden, der må du tåle gamle kjente "ansikter"

og Når det er snakk om "angrep på spillere kan vi jo ta en titt på ene vennen din, eller sammerbeids partneren din som du kalte han, som er i HG idag.
Han har jo vert scouta av meg ettpar ganger + at han var med i Cresta, noen som var fienden deres, og allikavel tok DERE han inn i HG..



Så viss du mener det var så gale att Kristin rekruterte meg som var under "angrep av deg"
så må du se på dere selv som rekruterer fiender som har også vært under angrep.

Og ja PS: viss dere vil vite hvorfor Kenneth angrep meg, var det jo for at eg angrep en som de var fiende med som han var sammerbeids partner med...
 

DeletedUser

Guest
Fakta sier Carnifex har spurt om å samarbeide med meg. Siden jeg er snill og grei legger jeg ved bevis:





Gøy å se at et nåværende WAW-medlem også vil samarbeide med meg, Kristin? :)

Ja, dette syntes jeg var gøy. Hvorfor ikke spare på sine egne tropper, og prøve å få VA til å bruke sine, på vårt eget mål :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Stemmer det, Sindick :). Alikevell så må du forstå at en alliert ikke skal rekrutere andre som angriper stammens allierte. Det sier seg selv, likvel om det bare var scouts og fakes. Et angrep er et angrep.

Har sagt at jeg har lagt fortid bak meg, og startet på nytt. Selv om jeg heter Hakkespetten, betyr det ikke at jeg har verdens med lyst til og hakke på deg/dere, hehe. Jeg jobbet sammen med Astoria, noe jeg gjør pr dags dato. En fyr man kan stole på, og sette sin lit til. Jeg fikk han ut av Cresta og inn hos oss i HG for jeg vet at stammen kan tjene mye på han. Han samarbeider godt med andre, god tone, medgjørelig og respektfull. Du trenger ikke bashe HG for det, da det var jeg som stod for og få han over :).
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja, dette syntes jeg var gøy. Hvorfor ikke spare på sine egne tropper, og prøve å få VA til å bruke sine, på vårt eget mål :)

Vent litt, så du kritiserer først Hakkespetten for å samarbeide med en VA-spiller, deretter forsvarer du Carnifex for å foreslå en tilsvarende avtale mellom meg og ham? :confused: Snakk om å motsi seg selv :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nei, det eg mener er at du klager på WaW for at de rekruterte oss i NwD, og at de rekruterte meg ( som var planlagt lenge) og at du kom med angrep dagen før vi skulle inn til WaW var vel egentlig helt random. Men mitt poeng var at du angrep meg FOR at eg angrep atsoria som var i cresta som dere var fiende mot. Du kan sjøl se at det ikke et det som eg gjør er feil, men det i gjør som et feil.

Å rekrutere noen som har angrep på seg betyr ikke noe serlig med mindre de har hatt skikkelige angrep på seg og går til stammen til noen andre bare for å få støtte. Detter et langt ifra det eg gjorde. Vi hadde planlagt dette lenge, og at du mislikte at eg gikk over er ditt problem.

Det er alltid nedturer og oppturer i livet.


En annen ting til er at eg ikke kjønner hvorfor du skal bry deg så mye om vår rekrutering hos HG når du sjøl stakk fra stammen og lagde en egen stamme.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Disse meldingene Mr.G&W viser til ble skrevet av meg da jeg var en del av ledelsen i HG. Det var noe ledelsen ble informert om og meldingene gikk ikke ut på at jeg og RR skulle samarbeide. Det gikk ut på en liten gangbang av Pilgrim, der jeg ga RR muligheten til å hjelpe til for å få byer(vinn-vinn situasjon for både HG og RR).

Så jeg har aldri hatt noe personlig samarbeid med RR! Period. Jeg ville aldri samarbeidet med en fiende på bekostning av stammen min!

Og denne meldingen:
Hei,

Jeg vet ikke hvordan deres forhold er til Pilgrim, men jeg vil bare informere deg om at vi ikke støtter han lenger. Så hvis du vil fyre av noen nukes i den retningen får han 0 støtte fra oss. Tvert imot, vi vil hjelpe til med å nuke/adle han.

Jeg er klar over at vi er bitre fiender, men akuratt her skyver jeg det til side.

Så hva sier du?

Denne meldingen har jeg aldri sendt til deg! Den ble sendt til deg fra 2rkil(grunnlegger i HG) på vegne av HG (Jeg tok initiativet, men hadde støtte i ledelsen).

Ikke prøv å få det til å se ut som om jeg var illojal mot HG ved å flørte med VA, du failer!
 
Topp