Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Jeg skrev jo at hun var inaktiv. Når ble det en unnskyldning?

Er vel den mest klassiske unnskyldninga av dem alle det :p

On topic:

Litt fakta igjen:

Side 1:
Tribes: VA
Side 2:
Tribes: Snipe

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 8
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 10,122
Side 2: 34,149
Forskjell: 24,027

chart
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt at Yoshi. går over på Tarustix og at Deus. dermed går grå... Burde vel hvert på ryktebørsen.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
hehe innaktiv og innaktiv fru blom..
Fakta er at pandion kontoen deffet og snipet og var aktiv helt til alle troppene ble nuket vekk, då gav hun opp..
Det kalles ikke innaktivitet, men et tap ;)
 

DeletedUser

Guest
Tropper ble tapt, kontoen logget av og det er nå 3-4 dager siden. Hva er poenget ditt :confused:
 

DeletedUser

Guest
herregud....e det så vanskelig å innrømme at spilleren ble rimmet....det begynner å bli for teit etterhvert...alle dere tar blir jo beseiret men ingen av dere blir liksom det..dere slutter før... haha eg ler
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig hva da? Dere tok ut Pandions tropper, spilleren sluttet da hun hadde tapt (aka mistet troppene) og nå tok dere ut sistebyen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere lager så stort oppstyr av absolutt ingenting :confused:
 

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vanskelig hva da? Dere tok ut Pandions tropper, spilleren sluttet da hun hadde tapt (aka mistet troppene) og nå tok dere ut sistebyen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere lager så stort oppstyr av absolutt ingenting :confused:

Med andre ord pandion ble rimmet :eek:

Det er forskjell på det å være inaktiv, å det å bli beseiret/rimmet...Vi kan jo ikke hjelpe for at dere stikker med halen mellom bena når dere får motgang.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Valkyrian Wolf har 8 AM i en og samme by! Ryktet sier at i morgen er det 0 der.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at buddha glemte at han kan bygge nye ;-), siden det er en geskjeft han sjøl sjelden får tid til.

Fakta er at tog som splitter sekunder sjelden lykkes!
 

DeletedUser

Guest
Var det noen som rimmet Pandion?
Vel uten at dere skal være sikkelig stolte over det, så forlate Jo Burn kontoen da Rattatta hadde adlet hovedbyen.
Kontoen etter det var da ikke noen som logget innpå, så dere kan skryte så mye dere vil med og adle en så og si død konto ;)
 
Topp