Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta at medlemmer (merk: er) i Legend tilkaller andre ( hvem vet :rolleyes: ) stamme(r?) i samme kontinent og forteller om stammen, ledelsen og hvor dårlig enkelte i ledelsen behandler enkelte medlemmer. Skål og god helg, min helg har nettopp blitt mye bedre! :D

Fakta er at enkelte personer i honkie, begynner og bli litt kjælen med ledelsen i honk ::)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at medlemmer (merk: er) i Legend tilkaller andre ( hvem vet :rolleyes: ) stamme(r?) i samme kontinent og forteller om stammen, ledelsen og hvor dårlig enkelte i ledelsen behandler enkelte medlemmer. Skål og god helg, min helg har nettopp blitt mye bedre! :D

Har humøret endelig bedret seg? :p
Høres ikke bra ut, gi meg navnet på disse slynglene :eek:
 

DeletedUser

Guest
fakta e att en mer rutinerad ledare e tbx för att styra o ställa i stammen nu!!
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Fakta e at TrAnzX ikke klarer å holde seg unna tw:rolleyes:
Han logget seg visst inn på kontoen når eg var på kamp:p
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Fakta e at TrAnzX ikke klarer å holde seg unna tw:rolleyes:
Han logget seg visst inn på kontoen når eg var på kamp:p

Det er skummelt med tw og slike tilbakefall, har merket det selv :)
TrAnzX, du trenger ikke stå på. Mot TW taper du kampen uansett :D
 

DeletedUser

Guest
5 Legend 1.000.000 1.000.000 27 37.037 171 5.848

Jepp. Legend har i skrivende stund nøyaktig 1 mill poeng. Hva er det med denne stammen som gjør at de presterer å få alle mulige slags elleville poengsummer? Tidligere har de og hatt nøyaktig 1 poeng mer enn VA.
 

DeletedUser

Guest
5 Legend 1.000.000 1.000.000 27 37.037 171 5.848

Jepp. Legend har i skrivende stund nøyaktig 1 mill poeng. Hva er det med denne stammen som gjør at de presterer å få alle mulige slags elleville poengsummer? Tidligere har de og hatt nøyaktig 1 poeng mer enn VA.

Vi kontositter alle medlemmene og regner ut nøyaktig hva de må bygge, hva ellers? Vi leker ikke stamme, for å si det sånn.
 

DeletedUser

Guest
Vedder ballen til bikkja mi på at dem hadde 666p også på et eller annet tidspunkt!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta e at TrAnzX ikke klarer å holde seg unna tw:rolleyes:
Han logget seg visst inn på kontoen når eg var på kamp:p

Sett innpå merknader?
Jeg skrev litt til deg der. Var kun det (alså grunnen).

Tribal Wars har jeg sluttet med. Skal kun lage en trailer til konkurransen tenker jeg.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Sett innpå merknader?
Jeg skrev litt til deg der. Var kun det (alså grunnen).

Tribal Wars har jeg sluttet med. Skal kun lage en trailer til konkurransen tenker jeg.

Leste d no. Eg e jo aldri inne på merknader :rolleyes:
Men vet at du savner oss litt uansett ;)
 
Topp