Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Julen handler ikke om pakker. Julen handler om å være sammen med familie og venner, spise god mat, ha fine skiturer og liknende, og til å tenke litt. Tenke på de som har gått bort.

Ja, for jeg var jo helt seriøs.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ok :)

Da sier fakta at RR mista akademiet sitt 05.01.11 19:59:01 igår :D


Gjett kem som tok det ut? :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Faktum er at VA er litt rustne på støtting, og gjerne sender støtte som angrep. Men frykt ikke, vi gråter ikke over døde tropper, eller noen bygninger som blir midlertidig redusert. Vi spiller for å ha det moro, og det virkelige spillet er ikke i gang før de fleste har akademi. Og johan j1234, lekker liten finte du hadde på RR!

Og en annen ting: Det med å være kjepphøy: Det er viktig å være kjepphøy så tidlig som mulig! Når det er grundig motbevist at man er god er det for sent å være kjepphøy. :D

Kjepphøy har vi bli oppfattet, så nå er det eneste som gjenstår: "Do or die".

Let the games begin. (men vent til en treiging som meg har fått opp akademiet da). :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta att McBitch har skaffa ny signatur, gjett hvem som pynta på den?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen anelse hvorfor du prater om gud og jul, men her er ihvertfall svaret du søker etter.

Omg.. Fordi Deus. går ned i poeng og santa claus sitter å koser seg?


Jula handler om å gi meg pakker, og har ingenting med Gud å gjøre :rolleyes:

I hvert fall nå :rolleyes:


Julen handler ikke om pakker. Julen handler om å være sammen med familie og venner, spise god mat, ha fine skiturer og liknende, og til å tenke litt. Tenke på de som har gått bort.

Why so serious :confused:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hehehehe... Må si jeg sitter å digger dette her litt :p

.no har mye mer kvalitet nu enn før og her vises det jo frem i stor stil, litt synd at RR og gjengen ikke viser så mye mer enn farmingskills da... Men det vil jo si at dem er back on track fortere enn svint gutta så en backtiming holder ikke gitt.
 

DeletedUser

Guest
Hehehehe... Må si jeg sitter å digger dette her litt :p

.no har mye mer kvalitet nu enn før og her vises det jo frem i stor stil, litt synd at RR og gjengen ikke viser så mye mer enn farmingskills da... Men det vil jo si at dem er back on track fortere enn svint gutta så en backtiming holder ikke gitt.

Får heller bidra litt i helga jeg da. Har mange nukes og adels som søker mottakere på v6. :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker chicharito, hvem nå enn han er :D Super type som kommer til å være helt i toppen nå, jeg skal være foran han thou :)
 
Topp