Faktabørsen

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det er sikkert bare jeg som er rar og som synes det er en ulempe for stammen som får en troppeløs spiller, samt at det er respektløst mot spilleren som klarerte den aktuelle "flyktningen"
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke akkurat si det, men ser bare ikke problemet jeg da. Er det fordi dere mistet en farm? For en troppeløs spiller uten mur er jo ikke særlig skremmende.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det er sikkert bare jeg som er rar og som synes det er en ulempe for stammen som får en troppeløs spiller, samt at det er respektløst mot spilleren som klarerte den aktuelle "flyktningen"

Apropos troppeløse spillere tror jeg ikke du og stammen din har så veldig mye å si. Respektløst? That's the game.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, skippy!

Ja, du får ha et godt liv videre! Vil takke deg for tiden vi hadde sammen her i stammen, og trist at du valgte denne veien. (trist for deg i alle fall).

Og at vi sliter med inaktivitet er bare tull. Er litt rart at jeg får såpass mange meldinger hver dag fra forskjellige medlemmer, siden alle disse er inaktive?

Men du får ha lykke til videre i livet ditt. Så håper jeg at du blir knust sønder og sammen!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, skippy!

Ja, du får ha et godt liv videre! Vil takke deg for tiden vi hadde sammen her i stammen, og trist at du valgte denne veien. (trist for deg i alle fall).

Og at vi sliter med inaktivitet er bare tull. Er litt rart at jeg får såpass mange meldinger hver dag fra forskjellige medlemmer, siden alle disse er inaktive?

Men du får ha lykke til videre i livet ditt. Så håper jeg at du blir knust sønder og sammen!


now we are talking ^^
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
now we are talking ^^

ser at du kom inn.

Derfor setter jeg ut et rykte om at K101NY har blitt slappa på krav til rekrutteringen sin og har startet masserecrutteringen sin grunnet massiv søknad om å komme ut av stammen av de gjenværende medlemmer.

Allerede fått en del, her er den nyeste:
xxx i dag klokken 14:16
Hei, hvordan går det?
Du har hatt det røft de siste dagene...

Jeg ser at du enda ikke er kommet med i [ally]snipe[/ally], og lurer på om du evteuelt skal lage en ny stamme?

Vil bare si at du gjorde en god jobb i [ally]K101NY[/ally]

zippymaster(fikk slettet bb-koden xD) i dag klokken 14:19
hei!

røft vil jeg ikke si, kun 1 som angriper meg(avslo han egentlig, men han kom visst inn av joker, barnemat xD)

(personlig info :p)

Takk! :)

xxx i dag klokken 14:21
Vel, som du sikkert vet så tror jeg det er endel folk som vil bryte ut i en annen stamme (hvis de får sjansen).

Jeg vil vertfall.

: )

zippymaster i dag klokken 14:22
ja, fått en del pm om det ja, mange som har søkt litt rundt etter det jeg har skjønt.

bra det da, jeg kan jo kontakte deg hvis det faller på ny stamme ;)

:)

xxx i dag klokken 14:23
Jeg har selv søkt rundt, men det er ikke så mange her i nærheten, og ja si ifra :) hvis ikke, dreper jeg meg selv xD


Vel. Er på grensen til fakta, men men skal tie stille her en stund videre og bare lese fornøyd jeg :)
 

DeletedUser

Guest
ser at du kom inn.

Derfor setter jeg ut et rykte om at K101NY har blitt slappa på krav til rekrutteringen sin og har startet masserecrutteringen sin grunnet massiv søknad om å komme ut av stammen av de gjenværende medlemmer.

Allerede fått en del, her er den nyeste:



Vel. Er på grensen til fakta, men men skal tie stille her en stund videre og bare lese fornøyd jeg :)

krem kremt... Vi skal vel se hvem som ler sist :p
Jeg kan vel bare si at jeg har stått på veldig siden du sjekket meg :D
Så nei, K101ny massrec ikke!

Følg med ^^
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta sier at Zippymaster sliter.

sliter? har ikke mistet 1 enhet av deg :eek:

noe som kan sies er at du slet så mye etter mine angrep at VA så seg nødt til å skaffe seg diplomati med min dagjeldene stamme(K101NY) og selv når jeg nå er alene så må du stackes av K101NY og VA for å ikke tape.

Det er fakta :)
 

DeletedUser

Guest
sliter? har ikke mistet 1 enhet av deg :eek:

noe som kan sies er at du slet så mye etter mine angrep at VA så seg nødt til å skaffe seg diplomati med min dagjeldene stamme(K101NY) og selv når jeg nå er alene så må du stackes av K101NY og VA for å ikke tape.

Det er fakta :)

Hater å ødelegge selvtilliten din, men vi er ikke så veldig redde deg. Vi får kjeft uansett hva vi gjør. Vi taper, vi får kjeft. Vi forsvarer oss, vi får kjeft. Vedder på at vi blir oppfattet som usympatiske hvis vi begynner å adle noen flere..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Zippymaster, du vet virkelig ikke hva du snakker om du :)!
Du har ikke vært en direkte trussel i det hele tatt du lille venn. Snipe derimot er det.

Edit: Men må inrømme at svaret ditt på allianse forespørselen gav inntrykk at det som skjedde med meg iht. deg var viktigst, og ikke stammens beste.
 
Topp