Faktabørsen

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ville jeg poste på ryktebørsen, også finner jeg denne..

Fakta er vel at jeg er igjen her på V7, og klar til å kicke noe UGD-asses <3. Yah, som KV thought..
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at jeg adlet en gråby i Snipe land :) !

Fakta er at en i noble jor de same : O !
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
er vell slik det alltid er, "oh noen store gråbyer" så fyker gribbene på dem hehe... Fin måte og skaffe seg byer på når man ikke klarer og ta fienden ;)
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er vell slik det alltid er, "oh noen store gråbyer" så fyker gribbene på dem hehe... Fin måte og skaffe seg byer på når man ikke klarer og ta fienden ;)

Er vel dere som starta gråby krigen da : )!

får sjå om jeg mister denne her nå. Vist jeg jør de adler jeg en ny :D
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Aw shit, du har helt rett! Nå når dere driver og sender nukes i døden mot den byen der ble et av våre utrolig mange meatshields nesten en halv centimeter tynnere! På tide å be dem feite seg litt mer opp på gråbyer og deftropper.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Fakta er at UGD nå er Historie, Gratulerer til 300 S og Autro:)
UGD har vært en veldig verdig motstander synes jeg, mange flinke spiller
har blitt rimmet oss dem.
 

DeletedUser

Guest
Tøft Gratulere : )!

Ja, jeg synes at UGD fortjener litt skryt, selv om de var fienden vår fortjener spillerne respekt.
Mange ganger handler det om å være på rett plass til rett tid, er litt tilfeldigheter også i
dette spillet.
Ta montjuic (UGD spiller) f.eks, flink spiller som lenge ledet i K54 med antall byer, feil plassering
og cluster, når krigen startet + selvfølgelig mange flinke Autro og 300 S spillere rundt seg.
Kan nevne flere spillere som har vært gode ifra UGD.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer til Autro og 300 S for en vellykket seier.


Men, som Karten sier, UGD fortjener også skryt. De har holdt ut veldig lenge mot en større fiende.


Alt i alt, en vellykket krig, der begge parter har gjort sin del. :)
 
Topp