Faktabørsen

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg fant nettopp ut at jeg kan trene når JEG VIL HVER DAG, gjøre leksene ferdig tidlig, og være med venner.
Prøv det du og Morten :)

Jeg er får god til lekser vettu Ole martin. Med mine Karakterer så komer jeg in på hva skole jeg vil :O
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Fakta er at det er sykt mange spekulasjoner for tiden.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at Snipe skuffende nok ikke holder ord...
Guttaboys den 03.05. klokken 16:35
et spm, visste dere at mowg søkte til oss når dere la ganske dårlig ann?
[spoil]
Skjermbilde2011-03-19kl183513.png
[/spoil]

Stemmer at jeg og Marita søkte oss til Snipe. Vi ville skifte side i krigen, og sørget for at om vi fik nei, så kunne vi fortsette og spille på siden vi var. Vi ble lovd av flere spillere i Snipe deriblandt Guttaboys og Gard om at vår søknad og at vi søkte aldri ville nå offentligheten. Slik som "Snipe har en streng policy på slik" fikk jeg blant annet høre fra Gard. Skuffende at dere gjør slik.

Skuffende.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det hjelper deg TrAnxZ så fikk jeg vite det på mail for lenge siden nå.

skuffende.

(lol see what I did thar)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
careface tranzx, du har sluttet med TW, du har allerede stukket fra VA 2 ganger, er ikke som at de ikke forstår hvor elendig din loyalitet var til stammen.

eneste grunnen til at de tok deg inn igjen var så noble skulle få hele fronten sin mot oss så vi fikk litt press.

så skjønner ikke at det bryr deg at de fikk vite det, etter at du har sluttet med tw. (selv om de visste det før)

hadde vi ikke holdt ord så hadde vi sendt den søknaden rett til RR eller yoshi da du gav den til oss.



ett spm, er du enda inne på kontoen din selv om du har sluttet? :D

og fwiw, det var jeg som skrev det til yoshi

edit; tranxz heter du jo
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg er ikke på TrAnxZ nei. Men jeg og marita ble lovd fra flere personer høyt i Snipe at søknaden ikke skulle offentliggjøres om vi fikk nei. Kan godt si at det var ulojalt og forlate VA - men når jeg var i VA var jeg lojal mot VA.

Bare konstaterer at dere ikke holder ord. Å vri det om til at jeg ikke er lojal til VA er ikke relevant iforhold til det at dere faktisk ikke holde ord og behandlet søknaden etter den policy'en jeg ble lovd at dere hadde.
 

DeletedUser

Guest
Kan du ikke bare holde kjeft TrAnxZ
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke på TrAnxZ nei. Men jeg og marita ble lovd fra flere personer høyt i Snipe at søknaden ikke skulle offentliggjøres om vi fikk nei. Kan godt si at det var ulojalt og forlate VA - men når jeg var i VA var jeg lojal mot VA.

Bare konstaterer at dere ikke holder ord. Å vri det om til at jeg ikke er lojal til VA er ikke relevant iforhold til det at dere faktisk ikke holde ord og behandlet søknaden etter den policy'en jeg ble lovd at dere hadde.


ok....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må si meg enig med Tranxz her.

At han e illojal mot VA har jo ingen som helst betydning når dokker har lovt han å ikke offentliggjøre den.

Lik ikkje at Snipe-ledelsen driv med løgn.... - i margen for Snipe
 

DeletedUser

Guest
er det så vanskelig å forstå? han har sluttet med tw? care?

og kan du ikke ta å legge ut et bevis på at det blir lovet tranxz?
for jeg tror aldri det er blitt lovet, jeg har ihvertfall aldri lovet det, og det har heller ikke marius.
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Beklageligvis så kan jeg ikke lete opp skypelogg, da jeg hadde mac'en inne på reperasjon fra slutten av februar til slutten av mars + at jeg var vekk under VM fra alt som het datamaskin. Men jeg ble lovd av bla. Gard før jeg og Marita søkte, og en til etter - som var høyt oppe i Snipe hierarkiet.

Selv om jeg har sluttet så enderer det ikke faktum at dere ikke har holdt det dere lovde, og den policyen jeg ble garantert Snipe hadde.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Lik ikkje at Snipe-ledelsen driv med løgn.... - i margen for Snipe

Du har høye tanker om deg selv. Hvordan kan du gå ut på offentlig forum og si hva som er riktig om det ikke er blitt vist til hva som faktisk er fakta i denne situasjonen? Etter hva jeg har fått med meg så er det bare tranze som har lagt ut sin del av saken, så yea, way to go kid. Og hvem bryr seg egentlig, TrAnxZ har "sluttet" så dette forandrer ingen ting? Latterlig forsøk på og stemple Snipe som noen fjols, patetisk av deg/dere. Men for all del, kjør på med den fantastisk slående propaganden deres, den virker nok helt sikkert kjempebra på dem som ikke har fått sett hva som egentlig har gått for seg bak kulissene her. Nok en gang så utnevner jeg CARPE RECTUM til den vinnende "presidenten" angående måten og besvare dette problemet på.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hakkespetten, jeg representerer på ingen måte VA eller VA's propaganda her - jeg konstaterer bare et faktum som jeg syntes er skuffende av Snipe som stamme, da det faktisk var en stamme jeg hadde stor respekt for.

Men du har sant i at jeg ikke har noen bevis for at de faktisk lovde meg det - da jeg brukte en låne PC fra skolen den perioden jeg søkte. Men kan alltid spørre en av de (grunnlegger av Snipe faktisk) som lovde meg det på skype når han logger på.

Og når det er sagt, ønsker ikke og har ikke noen intensjoner om å stemple Snipe som fjols, jeg bare konstaterer at de ikke var så ærlige, fair og redelig som jeg faktisk trodde...
 
Topp