Faktabørsen

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han jobbet for VA. Hadde vært mer rimelig om byene hans skulle vært minus på VA sin statestikk, evnt ført opp som readling i stedenfor ;-).

Tror nok ikke de var noe samerbeid , Deffen til Extreme GameR forsvant plusligt , etter va rapportene sa.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at spekulantene her på forum har hatt helt rett og at Virus har kollapset helt.
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For å ikke snakke om free name, spilleren som ble kicket fra VA idag, men blir adlet av HG :)

Jeg stoppede med at spille for længe siden. Da jeg havde 5 byer og var rank 3.
men ja, det hele tæller vel på en eller anden måde.
Selv synes jeg stats på tabte byer er mere eller mindre ubrugelige. De viser lidt om aktivitet. eller mangel på samme, men det er også det. Det viser ikke rigtigt hvem der vinder krigen. ikke engang selvom forskellen skulle være meget stor, da den ene side kan gå efter at adle de inaktive, mens den anden tager strategisk udvalgte spillede, som enten er meget aktive, eller gode til spillet.
i sidste ende, selvom man måske er bagud på point, så ville jeg hellere være på den side, hvor man ikke går efter de inaktive.

ovennævnte er i øvrigt en generel mening og ikke ment på krigen mellem VA og HG, da jeg ikke ved hvem der er aktive eller inaktive og ej heller har kigget på stats, siden jeg stoppede i denne verden.


Hilsen
Nicolai
 

DeletedUser

Guest
Hadde lyst til å skrive at morra di bryr seg, men da ville mods blitt sure på meg:rolleyes:

Hakkespetten kommenterte det jeg skrev og sa at vi nå var på 21, altså han brydde seg.

Ja bra du ikke gjorde det, for da hadde jeg blitt lei meg :(
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja... Da hadde jeg fått dårlig samvittighet, så hadde jeg ikke fått sove i kveld...
 

DeletedUser

Guest
Fakta at jeg fintet en VA spiller ut av sitt eget mål, danset på streken og rulla'n inn:D
Ha en flott helg!
 
Topp