Faktabørsen

pulloxtroy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Klarer ikke helt å se hva problemer er, hovedbyen ble tatt og alt av styrker rensket, derav ga dere opp kontoen

med andre ord ble Pandion kontoen rimmet, knust, adlet osv...

at dere ikke gadd å logge inn på kontoen etter dere innså at slaget var tapt, gjør vel ikke seieren noe mindre, eller.....

svært så vanskelig det skulle være å si at man har tapt for en bedre motstander:p
 

DeletedUser

Guest
Hvem var det som gjorde kontoen dø?
Dette er et resultat av enkelte spillere i Snipe sitt arbeid;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har da ikke klagd på at dere ikke er flinke, men det at det ikke var mye arbeid som skulle til for og rimme er ikke noe og skryte over..

Goyakleh dere fikk meg til og miste motivasjonen, godt jobba, har ikke klagd på dere heller.. Takk for en fin kamp sier jeg :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tja, det kan diskuteres.

Vil hovedsaklig si det er en direkte årsak til at spillere gir seg på kontoen og den blir stående passiv. Men samtidig er det jo all ære til snipe i at personene som overtar kontoen aldri får tid/sjans til å bygge den opp.

Og dessverre for VA sin del har det vært et høyt prosentvis frafall av medlemmer ;-(
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Siden vi får litt kritikk for å stikke halen mellom beina og sånt:

Jeg lover at jeg ikke kommer til å forlate v7 før verdenen stenges, før jeg ikke har mulighet for å eventuelt restarte, eller med mindre det skjer noe i RL som gjør at jeg må slutte helt med TW.

Sånn, da kan dere aldri bli kvitt meg.
 

DeletedUser

Guest
Siden vi får litt kritikk for å stikke halen mellom beina og sånt:

Jeg lover at jeg ikke kommer til å forlate v7 før verdenen stenges, før jeg ikke har mulighet for å eventuelt restarte, eller med mindre det skjer noe i RL som gjør at jeg må slutte helt med TW.

Sånn, da kan dere aldri bli kvitt meg.

det er godt og høre :)
 

DeletedUser

Guest
Var det noen som rimmet Pandion?
Vel uten at dere skal være sikkelig stolte over det, så forlate Jo Burn kontoen da Rattatta hadde adlet hovedbyen.
Kontoen etter det var da ikke noen som logget innpå, så dere kan skryte så mye dere vil med og adle en så og si død konto ;)

Hehe, skjønner at han/hun gav opp. Hadde jo tross alt Rattatta i tottene på seg :D

At spilleren forlot kontoen på grunn av vi adla hovedbyen eller om spilleren var der helt til den ble rimma er i grunn ett fett. Men om så er tilfelle synes jeg det er rart at kontoen fremdeles var i VA. Men det for være deres business. :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vi visste kontoen var inaktiv, men helt ærlig så gadd vi ikke å kicke. På den måten blir statsa rettferdige også, da ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Valkyrian Wolf har langt mindre off enn jeg har Def. :), og at ditt utsagn bør overføres til ryktebørsen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var det noen som rimmet Pandion?
Vel uten at dere skal være sikkelig stolte over det, så forlate Jo Burn kontoen da Rattatta hadde adlet hovedbyen.
Kontoen etter det var da ikke noen som logget innpå, så dere kan skryte så mye dere vil med og adle en så og si død konto ;)

høres ut som at dere ble rimmet og løp og gjemte dere når dere måtte gjøre noe annet enn å angripe barbarer for meg.
 

DeletedUser

Guest
Var det noen som rimmet Pandion?
Vel uten at dere skal være sikkelig stolte over det, så forlate Jo Burn kontoen da Rattatta hadde adlet hovedbyen.
Kontoen etter det var da ikke noen som logget innpå, så dere kan skryte så mye dere vil med og adle en så og si død konto ;)

er vel ikke vi som syternå er det ? lurer på hvor mange spiller e som har sluttet på pandion jeg fordi de fikk motstand :D må bare le av dere. hvertfall deg ... har even på skypen jeg ;) vet hvordan stå er hos dere . og vet at even sluttet pandion kontoen sin for og spille på en annen konto .

la oss ta en lite og kjapp oppsumering . pandion fikk dask , så ble han dasket litt til . så sluttet det en derfra . så prøvde og og ta litt tilbake . men mistet nuken sin og fikk litt mere dask. så sluttet even og de andre etterhvert og ga kontoen over til jo burn som skulle være så sykt pro . men han fikk visst dask han også :O . og om han er feig og slutter så er det vel dere som er ræva . om han logger av kontoen og sletter den så ble han fortsatt rimmet ??



la oss oppsumere en gang til :) pandion fikk dask og ble rimmet og nå prøver han og få det til og se bedre ut på papirene sine ;) hahahahahahahaha sier jeg bare
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Jo Burn er en jente:) , og at å overta kontoen var en rimelig håpløs oppgave. Så jeg vil gi Jo credz for i det hele tatt å ha prøvd, og uten å spille dual.
 
Topp