Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg trodde statistikk var fakta.. Hvorfor er det ikke fakta? (altå, jeg skjønner jo at det ikke _kan være fakta)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at BaT styres av en fjortis som har stor sympati for Holmorama som lever under et helvete i 3.14 :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at jeg har fått medaljen Vandal som nr 2 på hele verdenen.

Skal vi lage milepæl for vandal? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at PLAY har erklært krig mot oss i Overklassen og at vi ser frem til utfordringen! Lykke til PLAY ;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at PLAY har erklært krig mot oss i Overklassen og at vi ser frem til utfordringen! Lykke til PLAY ;)

Hmmm.. Putt pengene tilbake i lomma nå.
Det er slett ikke sikkert at dette blir så enkelt som du tror, ut fra hva du ser. Husk at det er noen av V8`s mektigste krefter du nå tirrer på deg.

Hadde jeg vært dere, så hadde jeg seriøst forsøkt å løse dette på et annet vis, enn å by opp til dans med denne trioen. Bare et vennskaplig råd, siden jeg lot dere leve i starten :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg prøvde faktisk å skrive en litt hyggelig post til vår motstander, tar selvsagt ikke lett på oppgaven, men nei. Ingen andre løsninger.
 

DeletedUser

Guest
Trolig en bug. Serveren har vært testet, kan være noe som henger etter.

Til informasjon så var det ikke en test men Kristure, Mr G&W og Fredrik1 (muligens en til) som kjedet seg og brukte den som speedserver for seg selv en kveld.
 
Topp