Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta at 13revolvoris ikke husker hvor han poster og derfor ikke trodde det fantes noen faktabørs.

fakta er at 13revovoris viste at det fantes en faktabørs

fakta er at det er veldig lenge siden faktabørsen er blitt brukt :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta at CARPE RECTUM har gitt seg på v8 etter en lang krig med seg selv i -PLAY-
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jo,takk.

Du har rett Zippy, vi blir ikke der lenge, noe som er litt kjipt for dere...
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg er for lat til å kunne bli en veldig god spiller...

Kommer nok aldri over top 50:(
 

DeletedUser

Guest
det er Fakta at THA & Alone spillere har merget med 3.14.. hvorfor idk, :D

2 største spillerene fra THA har blitt med i stammen, og en i stammen Alone.

med hjelp fra de 3 spillerne har 3.14 økt med 392,584 poeng, eller ca 8 % økning
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvorfor? Nei, nå kan du lure :p

Vi trenger ikke ta hensyn til om det passer for TSFS eller ikke, kan jo lige noe der :rolleyes:

Fakta at en krig starter Fredag den 20.05.2011
 

DeletedUser

Guest
Det er en allmenn kjent sak at det ofte fares med mye såkalt "fakta" som til tider hadde passet bedre inn her:
|^^^^^^^^^^^\||____
| are's spam truck |||""'|""\__,_
| ______________ l||__|__|__|)
|(@)@)""""""""**|(@)(@)**|(@)
Dette gjelder ikke bare Gunna Gås selv, men dessverre mange flere. Deriblant V8s tre topp-stammer. Sist jeg postet noe her var den en gledens dag, jeg annonserte offisielt at jeg var en representant for TSFS her på forumet. Det varte dessverre ikke så lenge, da jeg nå velger å fratre som TSFS sin representant.

Dette i sammenheng med den mengden "fakta" som postes, og selvmotsigelser ikke bare blant medlemmene men også enkeltpersoner.
Det var ikke slik at jeg ikke lengre var ønsket av TSFS, men jeg sa klart ifra at jeg ville finne ut om noen andre kunne komme med et bedre tilbud, da ved bedre muligheter for å poste fakta og ikke "fakta".

I den sammenheng arrangerte jeg en audition hvor flere stammer, store som små dukket opp. Blant dem som stilte opp var:
TSFS
3.14
WD
J.F.F
Illumi

Forståelig ble vinneren Illumi, og jeg vil herved offisielt annonsere at jeg herved er under kontrakt med Illumi.


For seg selv
En Innleid Tredjepart
 
Topp