Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du kan vel egentlig kun prate for deg selv Leopold? :eek:

Kommer an på hvordan man definerer å "slite" som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Zippy du er en utrolig slitsom kverulant. Jeg blir gal av å lese dine innlegg i denne tråden og jeg er ikke den eneste. Vi er her for å spille og ikke lære grammatikk av deg, har vi skrivefeil så la dem nå være ingen normal person vil pirke på hvert eneste ord. Og ja jeg vet jeg overdriver, ikke kommenter det ;)

Beklager spamming fra min side men ble lei av disse kverulante innleggene.

Back to topic, fakta at JFF og Forte kriger idag. Gleder meg til å se hvordan det går!! :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Zippy du er en utrolig slitsom kverulant. Jeg blir gal av å lese dine innlegg i denne tråden og jeg er ikke den eneste. Vi er her for å spille og ikke lære grammatikk av deg, har vi skrivefeil så la dem nå være ingen normal person vil pirke på hvert eneste j**** ord. Og ja jeg vet jeg overdriver, ikke kommenter det ;)

Beklager spamming fra min side men ble lei av disse kverulante innleggene.

Back to topic, fakta at JFF og Forte kriger idag. Gleder meg til å se hvordan det går!! :)

Fakta er at krigen mellom JFF & Forte har vart en stund, den begynte ikke i dag. ;) :)
Men er lett å se hvem som det går verst med for øyeblikket. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet jo at krigen har vart lenge, men idag skulle de kjøre på for fullt.

Får bare håpe de klarer å utrette noe mot dere i Forte. Det er fakta at jeg ikke liker Forte spillere som adler seg mot UN sonen :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet jo at krigen har vart lenge, men idag skulle de kjøre på for fullt.

Får bare håpe de klarer å utrette noe mot dere i Forte. Det er fakta at jeg ikke liker Forte spillere som adler seg mot UN sonen :)

J.F.F har enda ikke greid å utrette noe som helst, litt fakes her og der og noen nukes på 1000 enheter. Man forventer liksom at man får et snev av motstand, men man blir jo bare sittende igjen å flire. Zippymaster skal ihvertfall ha credz for å ha gjort en bra innsats, men det har jo endt i massive troppetap for han, der jeg tror en av grunnene er at J.F.F er evneveike i angrep og lar han gjøre alt på egenhånd.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, beklageligvis er ikke vi helt i front så blir litt større tap for oss.

Mange i J.F.F er nybegynnere, men de lærer så forvent mer motstand etterhvert du ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, beklageligvis er ikke vi helt i front så blir litt større tap for oss.

Mange i J.F.F er nybegynnere, men de lærer så forvent mer motstand etterhvert du ;)

Jeg har erfart det motsatte, at de ikke lærer :p
Om du vil kan jeg preadle en by her borte hos meg, så kan vi sende litt sverd på hverandre og sånn?
 

DeletedUser

Guest
Mange i J.F.F er nybegynnere, men de lærer så forvent mer motstand etterhvert du ;)

Det kommer an på hvordan du definerer nybegynnere. Noen mener at nybegynnere er noen som startet å spille i går - noen i forrige uke, måned, år... og noen vil ikke binde seg til en tidsramme. Det spørs også hvordan du definerer lære. Noen mener det betyr at man kan ramse opp listen over hva en har pugget, enkelte syns at du ikke har lært før du forstår prinsippene bak, og noen mener at man ikke "lærer" noe etter man er fylt 12 år, man forandrer bare oppførsel ut fra reaksjonene til dem rundt oss. Dessuten kommer det an på hva du definerer motstand med. Det som er stor motstand for noen kan være liten for andre, og noen mener kanskje at motstanden ikke endrer seg, bare styrken på angrepet. Elektrisk motstand er det som minsker strømstyrken i en strømkrets.

Beklager, dette er ikke noe fakta. Hold deg on topic neste gang.

(Oh yes, jeg overdriver :D)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det kommer an på hvordan du definerer nybegynnere. Noen mener at nybegynnere er noen som startet å spille i går - noen i forrige uke, måned, år... og noen vil ikke binde seg til en tidsramme. Det spørs også hvordan du definerer lære. Noen mener det betyr at man kan ramse opp listen over hva en har pugget, enkelte syns at du ikke har lært før du forstår prinsippene bak, og noen mener at man ikke "lærer" noe etter man er fylt 12 år, man forandrer bare oppførsel ut fra reaksjonene til dem rundt oss. Dessuten kommer det an på hva du definerer motstand med. Det som er stor motstand for noen kan være liten for andre, og noen mener kanskje at motstanden ikke endrer seg, bare styrken på angrepet. Elektrisk motstand er det som minsker strømstyrken i en strømkrets.

Beklager, dette er ikke noe fakta. Hold deg on topic neste gang.

(Oh yes, jeg overdriver :D)

Beklager helt klart mine feil i mine utsagn. ;)

Men du tar feil ang. lære. For det er noen konkrete definisjoner på det:
1 opplæring, undervisning gå i lære hos en smed 2 studiet av et emne, vitenskap Biologi er læren om levende organismer 3 anskuelse, ideologi bibelens lære liv og lære praksis og teorilære2verb trans lære ( v2 ) ['læːɾə] 1 formidle kunnskap, undervise lære elevene å regne 2 tilegne seg kunnskap el ferdigheter lære et språk lære å sykle

Det med motstand er helt feil i ditt utsagn og, jeg sier ikke at motstanden er stor/liten, jeg sier bare at den vil vokse. Hvis styrken i angrepene vokser så må du nok definere det som mer motstand da du må ha flere enheter for å kunne bekjempe ned styrken.

Jeg sa vel ikke elektrisk motstand? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Likte innlegget ditt Winterweird!


Høres ut som dere i Forte ikke føler dere får nok motstand, da får vel UN også prøve å gi dere litt kamp :)
 

DeletedUser

Guest
Lære er faktisk et abstrakt begrep i tillegg til et konkret. Hver har en individuell betydning som de legger i ordet lære. Dessuten sa du ikke hvilken definisjon du tenkte på, kanskje du burde vurdere det neste gang.

Slik sett er faktisk ALLE ord abstrakte. For ethvert ord har den betydningen som individet legger i det. Dersom jeg hadde kalt deg dust, og ment det som at du var snill, så hadde ordet hatt den betydningen. Problemet er bare at ingen ville skjønt det.

Jeg sa ikke at angrepene vokser i styrke. Kanskje de minker også. Uansett så er motstanden faktisk ikke hvor mye du putter opp mot noen, men hvor mye hinder det er for dem. Så motstanden kan være konstant selv om begge øker enhetsmengden. Elektrisk motstand var bare et eksempel på hvordan motstand kan ha ulik betydning i ulike sammenhenger.

(Jeg kan forsvare synspunktene mine også, ser du :p)
 
Topp