Faktabørsen

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Må nok det :D

SixDay mista en by til dasiti, en spiller omringet av SixDay`s allierte :confused: Hvordan gikk det seg til?


__________________________________________________________

Kleppe-V9 Hertug i 10.

Tihi :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta: =WOR= klanen sliter og er desperat.. angriper med 100 øks å 1 LK i slengen..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta er at WOR-familien sliter veldig mot oss. :)

Er vel ikke fakta det.

Hva betyr slite? Tenk litt på det, det er en variabel og betydningen av hva å slite kan være helt forskjellig fra person til person. Din betydning av å slite er jo tydeligvis den situasjonen WOR er i nå. Men de vil ikke nødvendigvis si de sliter fordi de har mistet et par byer eller noen enheter fra dere.

Ikke si det er et fakta, si at det er et rykte neste gang :p

Får å slite har ingen konkret betydning eller et fellesbegrep som at har du mistet X enheter så sliter du etc. og dette er en faktabørs, ikke en personlig jeg synes den og den sliter :D
 

DeletedUser

Guest
Mister du 9 byer, fra en enkelt stamme, på så kort tid, så vil jeg bruke uttrykket "slite", ja. Du kan si hva du vil, men jeg bruker mine uttrykk. Nå har du kanskje ikke sett alt av rapporter, så du er kanskje litt på dypt vann akkurat der? :)

Gå å kveruler et annet sted Zippy. :eek:

zzz
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mister du 9 byer, fra en enkelt stamme, på så kort tid, så vil jeg bruke uttrykket "slite", ja. Du kan si hva du vil, men jeg bruker mine uttrykk. Nå har du kanskje ikke sett alt av rapporter, så du er kanskje litt på dypt vann akkurat der? :)

Gå å kveruler et annet sted Zippy. :eek:

zzz

Er vel ikke på dypt vann, ikke min feil at du ikke vet at å "slite" er et variabel som er helt avhengig av hvem du spør får å få vite hva det er/ikke er.
 

DeletedUser

Guest
heldigvis brukte jeg leggbeskyttere :eek:

Vet du, jeg syntes du sa leggbueskyttere :eek:

Altså, det er jo strengt tatt ikke "fakta"... i og med at det trengs en individuell vurdering på hvorvidt sånne påstander stemmer. MEN - jeg ville sagt at når zippy kverulerer så innmari er det et tegn på at han har gått gjennom et tap han ikke vil innrømme :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vet du, jeg syntes du sa leggbueskyttere :eek:

Altså, det er jo strengt tatt ikke "fakta"... i og med at det trengs en individuell vurdering på hvorvidt sånne påstander stemmer. MEN - jeg ville sagt at når zippy kverulerer så innmari er det et tegn på at han har gått gjennom et tap han ikke vil innrømme :D

Kverulerte før den kom ut dog :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg må visst kverulere litt for å få litt fakta her... :eek:

Fakta at jeg vokser sakte for tiden, selv om jeg jobber som bare det. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Det er faktisk fakta at jeg spiller på v9 :) Noen i sør-øst som har lyst å bli med i en liten noobstamme, eller? :D
 

DeletedUser

Guest
Sakte for noen kan være raskt for andre :D
Så neppe fakta :p

-.-

Fakta at du surrer meg rundt lillefingeren din og gjør meg så forvirret at jeg klarer å trykke på angrep når jeg egentlig skal sende støtte til meg selv... :eek:
 
Topp