Faktabørsen

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Mosa, hvis du leser innlegget igjen, litt mere nøye denne gangen, så skryter ikke kleppe av snipingen, men han rykter at folk i WIC IKKE kan sende tog. Noe som faktisk er to helt forskjellige ting. Så jeg fåreslår at du kanskje leser litt nøyere neste gang ;)

om han rykter... så er han i feil børs.. la oss ihvertfall gå til rett forumtråd om man skal begynne massediskusjon om fakta og rykter..
fakta er at han klagde og påviste at han kunne snipe WIC's tog på 3sek, noe som forsåvidt er både sverting av WIC og en annerkjennelse om at han er "så god"..
jeg selv er sikkert dårligere spiller enn ham og det bryr jeg meg lite om, men at han formulerer seg slik at han kan bli forstått på flere måter, må han nesten bare godta
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Når han legger ut at han sniper tog på 3-4 sec, noe jeg ser på som skryt så ber han om en kommentar. Og når han i tillegg kritiserer WIC og mister byer til dem(no)

Også kommer han med trusler mot meg, så jeg syns svaret er på sin plass.

Er det et krav fra dere at jeg skal smile å være hyggelig mot de jeg sloss mot, syns vel at det er opp til meg å bestemme og ikke du.

Kan du si meg når jeg truet meg?
Frontal angrep er munnlig mann, jeg ville bare vise deg, at om jeg ville vere spydig tilbake, kunne jeg gort det, men valgte å ikke for tone ned stemningen på forum. Jeg har storkost meg når jeg har kjempet mot WIC, nettopp p.g.a samtalene med tonje og Karl.


/kleppe
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Mosa, hvis du leser innlegget igjen, litt mere nøye denne gangen, så skryter ikke kleppe av snipingen, men han rykter at folk i WIC IKKE kan sende tog. Noe som faktisk er to helt forskjellige ting. Så jeg fåreslår at du kanskje leser litt nøyere neste gang ;)

Så ditt ord er alltid riktig??

Vi har da sett dine innlegg før, her og andre verdener at det ikke er alltid riktig det du sier.

Men da tar jeg det igjen, skal du sette deg til doms over hvordan jeg opplever innlegget? føler vel kanskje du også er litt innhabil
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kan du si meg når jeg truet meg?
Frontal angrep er munnlig mann, jeg ville bare vise deg, at om jeg ville vere spydig tilbake, kunne jeg gort det, men valgte å ikke for tone ned stemningen på forum. Jeg har storkost meg når jeg har kjempet mot WIC, nettopp p.g.a samtalene med tonje og Karl.


/kleppe

Min jobb er ikke å gjøre det koselig for deg, da bør du kanskje skifte til et annet spill.

Og hvis du ikke tåler at noen sier deg imot, så bør du la vare å skrive innlegg her(Lipssealed)
 

DeletedUser

Guest
Min jobb er ikke å gjøre det koselig for deg, da bør du kanskje skifte til et annet spill.

Og hvis du ikke tåler at noen sier deg imot, så bør du la vare å skrive innlegg her(Lipssealed)

Skifte spill? Snakker om? Spiller ikke du TW for å ha det gøy og for å få en god opplevelse?
Trodde meningen med alle spill var å ha det gøy?

Når du har muligheten til å bli "kjent" med nye folk og ha en god tone med de, velger du heller å gjøre det "ukoselig"?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Har jeg noen gang sagt at jeg alltid har rett?

Beklager om inlegget mitt ble tolket feil, men for dere som ikke har fått det med dere enda:
Jeg la bare inn en notis om at WIC sender 4 sek tog.
Nevnte og at jeg snipet dem, dette gjorde jeg uten noen "god" grunn.

Mosa: forventer ikke at du skal gjøre spillet "koselig" for meg, men jeg forventer heller ikke at
du skal komme med småfrekke kommentarer ang. en sak du egentlig ikke har noe med......
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
"La inn en notis"? Du disset WIC fordi de sendte adelstog på 3-4 sekunder. Da må du tåle å bli disset når samme stamme tar byene dine. Eller er det sånn at du får lov til å erte andre uten å få kommentarer tilbake?
Småfrekke kommentarer er lov mot alle på offentlig forum. Det er det som gjør det morsomt å henge her.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Skifte spill? Snakker om? Spiller ikke du TW for å ha det gøy og for å få en god opplevelse?
Trodde meningen med alle spill var å ha det gøy?

Når du har muligheten til å bli "kjent" med nye folk og ha en god tone med de, velger du heller å gjøre det "ukoselig"?

Jeg har det moro:awesome: Men det er jo dere som skal ha det så KOSELIG(puke)

Som Mr.viktor skriver så må dere tåle motstand på det dere skriver. Sitta her som en lita jenta å grine sine modige tårer fordi jeg ikke gjør det koselig blir bare patetisk.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at de fleste ovennevnte innlegg intet har med fakta å gjøre. Fakta er da, at dem fleste som har skrevet ovennevnte innlegg, intet begrep har om hva fakta er. Fakta er da............insane numquam moriuntur!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Har jeg noen gang sagt at jeg alltid har rett?

Beklager om inlegget mitt ble tolket feil, men for dere som ikke har fått det med dere enda:
Jeg la bare inn en notis om at WIC sender 4 sek tog.
Nevnte og at jeg snipet dem, dette gjorde jeg uten noen "god" grunn.

Mosa: forventer ikke at du skal gjøre spillet "koselig" for meg, men jeg forventer heller ikke at
du skal komme med småfrekke kommentarer ang. en sak du egentlig ikke har noe med......

Når man kommenterer toga til motstanderne, mens man samtidig mister bøttevis av byer til den samme fienden, må man forvente noen småspydige svar.

Ingen hadde lagt ut stats elns hvis det ikke hadde vært for det. Man høster som man sår.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har det moro:awesome: Men det er jo dere som skal ha det så KOSELIG(puke)

Som Mr.viktor skriver så må dere tåle motstand på det dere skriver. Sitta her som en lita jenta å grine sine modige tårer fordi jeg ikke gjør det koselig blir bare patetisk.

Sorry da, for at jeg er "en lita jenta" og griner mine modige tårer siden du gjør det ukoselig :cry:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Hadde de "spydige" kommentarene kommet fra de jeg "disset" hadde jeg forstått at de var litt irriterte/sinte eller hva dere nå er. Men når de kommer fra Castor som ikke var inblandet i det hele tatt......


MEN NÅ MÅ VI KOMME OSS B2T! Vi kan ikke fullstendig ødelegge et forum p.g.a en liten fillekrangel ;)


Fakta er at Kleppe`n har fått ny motivasjon!


/Kleppe
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hadde de "spydige" kommentarene kommet fra de jeg "disset" hadde jeg forstått at de var litt irriterte/sinte eller hva dere nå er. Men når de kommer fra Castor som ikke var inblandet i det hele tatt......


MEN NÅ MÅ VI KOMME OSS B2T! Vi kan ikke fullstendig ødelegge et forum p.g.a en liten fillekrangel ;)


Fakta er at Kleppe`n har fått ny motivasjon!


/Kleppe

Men du skriver på et off forum hvor alle kan skrive og lese, det er meningen at vi skal kunne kommentere.

Ødelegge forumet? hva er det du tror:cool:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jeg undrer fremdeles hva som er poenget med å sende tog på kortest mulig tid når alt annet fungerer like greit?
Før jeg mottar masse dårlige innsigelser på det så er jeg et eksisterende eksempel på at raske tog er oppskrytt.
Kan spørre Villa som har spilt med meg siden tidenes morgen. Hvor mange tog har jeg sendt som er under 5 sekunder?? Hvor mange byer har jeg adla opp igjenom? Hvor mange byer har jeg angrepet som ikke er blitt adla?

Jeg vet om flere som ikke sender tog på under 5 sekunder som er blitt noen av .no mest anerkjente spillere. Kan da fort nevne grandpa som pleier å sende adler med flere timers mellomrom. Snakker da seff om hans beryktede adelsnukes.
Eller originale runinter aka rune. Han har vel aldri sendt et eneste tog, av den grunn at han sjelden har hatt så mange adler tilgjengelig på en gang. Om han da har 4 adler er de definitivt fordelt på 3 ulike deler av kontinentet. Som hans tidligere dual kan jeg bekrefte dette -.-'

Så hvorfor fortjener vi å bli kalt dårlige selv om vi ikke sender tog på 50ms?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kan spørre Villa som har spilt med meg siden tidenes morgen. Hvor mange tog har jeg sendt som er under 5 sekunder?? Hvor mange byer har jeg adla opp igjenom? Hvor mange byer har jeg angrepet som ikke er blitt adla?

Satt maten litt i vrangstrupen en dag da jeg så cleo hadde sendt et raskt tog her...

Så ja, det bekreftes. Cleo adler stort sett det hu vil, det samme gjør mange andre med treigt tog. Det betyr ikke at man er dårlig. Å lære å sende raskt tog er for mange noe det første man lærer, og mange tror at det å kunne sende raskt tog og snipe tog gjør man til en veldig bra spiller. Her ser man altså at det ikke stemmer. Herjaren som snakker her ble lært opp av KA, der blant annet jeg og cleo spilte. La meg spørre deg, Kleppe, hvem lærte deg å sende raskt? Dere valgte å gå til S-A-T, noe som jeg og flere så på som ganske utakkenemlig. Det burde dere skjønt, og likevel sendte dere tropper i støtte langt vekk til S-A-T? Dere burde skjønne at det ville gå som det går. Man kan sende så mange raske tog man bare vil, når man går på en taktisk bommert som dette, så hjelper det svært lite.
 
Topp