Faktabørsen

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Driver å veier valgene mine her :p Er vel ikke perfekt ennu, er i læringsfasen men jeg har lært mye av å angripe deg (takk)

Noen som har noen forklaring på hvorfor T-train fucker stadig? ikke at jeg ikke har markert OK på angrepene

Kan være Opera bugger seg litt til tider. Er ikke et ukjent fenomen i alle fall. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er litt manglende informasjon om vintereventen. Hvis noen lurer på hva alle disse nye rare byene er, så ligger forklaringen her. Riktignok på engelsk, men pytt sann.
 

DeletedUser

Guest
Sendte alle off-troppene mine rett i angrep klokken 12.00. Satser på det beste. YOLO(clapping)
 

DeletedUser

Guest
Speidet en på V13. 400 vikinger, hvis du lurer, Fozzie :razz: Aner ikke hvor sterke de er, men tipper militia. Bare sånn at de skulle slippe å lage nye enheter.
 

DeletedUser

Guest
2 minutter igjen til første angrepet på en Vikingby! Gleder meg some en liten gutt på juleaften :Neutral:
 

DeletedUser

Guest
Haha, typisk. Alltid vært heldig jeg vet du!

w2 gir seg jo aldri. Husker jo at jeg startet min TW-karriere der for maaange år siden!

Nok en førsteplass i vente? Du har jo v2 trygt i lommen fra før av :)

Start på v12 med meg, la oss bli kongene på rimmen igjen! The Rim <3
 

DeletedUser

Guest
Ajajaj, kjedelig! Har bare hatt flaks på mine tokter og møtt 50 vikingfrender (party)
 

DeletedUser

Guest
det er det nok, men så langt virker det som vi er de eneste, å vi har møtt på flere på 6k :|
 

DeletedUser

Guest
har møtt med 400 og, men ingenting under.
Tror kanskje det har noe med antalle man angriper også. Har en del på samvitigheten. Får endelig brukt litt tropper :D Vikingene dodger ikke like mye som ckh :D
 

DeletedUser

Guest
haha ja var ikke mobbing eller noe, men kjedelig når nuksa er ute i 60 til 80 timer, når de kan drepe vikinger istede. For idag allefall ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
god jul alle sammen også håper eg alle får en fin jul :)

vi må heller ikke glømme jule maten merker eg gleder meg alt :) også må dere ikke spise for mye heller drikke for mye vin/øl for noen blir det vel bare brus også men er jo godt det og.

også håper eg alle får det de har ønsket seg iår :)

gledlig jul

-mvh- nicehunter
 
Topp