Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Selvom Erdem kontoen tar grått, blir de fortsatt ikke slått!

gg
 

DeletedUser

Guest
fakta at simon faila med å prøve å adle meg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at -RE- ikke har helt klart å spille med rent mel i posen. Avslørt nå dog. Lavmål med spionasje da, det må sies.
 

DeletedUser

Guest
altså, når man får info slengt etter seg.. Kan vi ikke bare lukke øyna heller
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Haha, litt morsomt å se kommentarene etter at dere har brukt spioner...
dere sier selv dere er så mye bedre en oss og så trenger dere spion :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Altså, kjære lille deg, når vi får spioner fra CKH slengt etter oss, hva skal vi gjøre da? fikk senest i går PMer fra dere, uten å ha bedt om noe som helst info. Dette er ikke vår skyld, vi har aldri gått aktivt inn for å skaffe spioner i CKH, hadde vi det, ja da hadde vi hatt langt fler enn vi har nå.
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Ser jo hvordan det ender med slike spioner etterhvert uansett. Større slubberter finner du ikke
 

DeletedUser

Guest
Send meg disse pm'ene som bevis da. Hvem som helst kan slenge ut tullete påstander, gi oss noe håndfast eller tape fingrene dine sammen så du ikke kan skrive mer tull.
 

DeletedUser

Guest
XXX den 01.01. klokken 20:58 skrev:
"Kjære CKH spillere som er utvalgt til denne aksjonen. Vi skal nå kjøre en svær kjepp i hjulene til -RE-, ved å ta ut en av deres beste og mest respekterte spiller. Jeg snakker da om varanior08. "

Godt nok?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Vil bare si til -RE- at hvis vi har spionert dem har enten jeg vært totalt hjernedø eller så må det være noe innad noen få kontoer, og hvis stammen dere kriger mot spionerer, hvorfor trenger dere i -RE- det? Gå fram med et godt eksempel og ikke sleng in en egen!
 

DeletedUser

Guest
Det har jeg aldri sagt jeg er heller Robert, det at jeg får denne PMen et par dager før jeg får 3-4k inc er vel et tegn på at dere syns det.

@Olevdn: Må jeg seriøst si det enda en gang? VI får informasjon fra CKH slengt etter oss. hva hadde du gjort om du får en PM der det står at du skal få en aksjon mot deg innen kort tid? At CKH ikke klarer å holde styr på sine egne medlemmer er det faktisk, tro det eller ei, ikke noe vi kan gjøre noe med, det får dere ta på deres egen kappe..

Og igjen TW er et spill som spiller på spioner, dette har vart helt siden jeg starta på v5, slutt å grine så på nesa av det, sånn er spillet.
 

DeletedUser

Guest
Tviler uansett sterkt på at det har blitt fullført en verden på .no uten at noen som helst av toppstammene har hatt spioner i andre stammer. Jeg sier ikke dette basert på fakts, men det jeg selv tror.
 
Topp