Faktabørsen

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Raskeste på v12 til å få en medalje i gull?

2013-03-03_1213.png

Haha, den der var stilig!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at -RE- er en kjedelig gjeng.
Lager null liv, og noen tar segselv litt for seriøst. FYI.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Noppzi eier en mye større spiller ifra -RE-. Og at storebror guttakrutt må komme med trusler imot stammen til Noppzi for å få disse skumle angrepa til å slutte ifra gigantiske Noppzi.

Gogo, Noppzi!! ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, eier blir vel et feil ordvalg. ordet trusler kan vel diskuteres litt, men velger å bøye meg i støvet for den. Hadde vel strengt tatt ikke skrevet det slik om jeg ikke var på vei ut døra. Hadde jeg hatt tid hadde jeg nok vist det med noe annet enn ord :p

I den situasjonen hvor samboeren sto å ropte på meg, å klaga på det "helvettes spillet" så hadde jeg ikke noe annet valg enn å ty til "trusler" :p feigt, i know. Men lener meg tilbake å kan vel trygt si at det ikke skjer ofte :p
 

Noppzi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tjæh, noe av det du hevder her stemmer ikke helt. :)

Uansett så burde du få litt skikk på medlemmene dine, å la medlemmene dine tro at de skal få en by er vel litt i det hardeste laget.
Og vennen din sendte helt feil troppenhet, han burde prøve seg med tungt kavaleri, de har en hastighet på 11 min per felt.
Men si ifra når han angriper neste gang, så kan jeg degradere muren for dere, om det hjelper! :)


Men det er litt kult, er det ikke? :p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg måtte følge ditt eksempel, se om det funker.. ^^
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi har førstemann til 2 mio poeng! Ingen ringere enn det de fleste forvente (party)
 

DeletedUser

Guest
Takker for at du dedikerte ditt innlegg nr 69 til min gratulasjon :D

[SPOIL]dasisti
Soldat

Medlem siden:
Dec 2008
Plassering:
Bodø
Innlegg:
69[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Et fint eksempel på 1 lite steg frem, men 2 steg tilbake.

[SPOIL]Landsby Poeng Gammel eier Ny eier Dato/Tid
45:83:17 (537|481) K45 2,604 White Star Line [-RE-] egrob [CKH] 2013-03-14 - 17:35:21
Barbarlandsby (441|438) K44 1,039 Barbariske hvalen [-RE-] 2013-03-14 - 17:27:05
063 (.Y.) (506|476) K45 9,578 Tørpo Tøstein Nerrigarde [-RE-] Tvutt [CKH] 2013-03-14 - 17:21:01[/SPOIL]
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå som jeg ser at CKH endelig har begynt og ta byene mine, så kan jeg vel gjøre det offentlig at jeg har sluttet. Årsaken til dette er vedrørende en intern krangel. Kontoen ble ført opp på slett torsdag(?). Happy hunting & takk for meg, V12 :)
 

DeletedUser

Guest
Takk for bidrag på Tvutt da du var der! Skulle ønska ting endte på en helt annen måte.. Men livet går heldigvis videre :)


Fakta er at Tvutt er i gang igjen.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at alle de 3 raskeste til å adle sin første by, nå på en eller annen måte er rimmet.
Nok et bevis på at TW er et maraton, ikke en sprint.


Edit for utenforstående:

Hall of Fame:
Erobre første 2 landsbyer: ski88 den 16.09. klokken 14:08:38
Erobre andre 2 landsbyer: Tørpo Tøstein Nerrigarde den 18.09. klokken 03:35:57
Erobre tredje 2 landsbyer: Gullros den 18.09. klokken 17:19:50
 
Sist redigert av en moderator:
Topp