Faktabørsen

DeletedUser

Guest
han oppfører seg dritt unge mot meg , da er det enn regel gjør de samme mot han :sleepy:

skjønner ikke kordan å si du ikke er velkommen i en stamme er og oppføre seg som en dritt unge?
Ta det heller som en mann og bevis at du er verdt og bli tatt inn i en stamme istedet for å whine på forumet..
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
kan ikke akuratt se at jeg oppfører meg som en dritt unge her. du er bare ikke velkommen i ZF og du gjør det heller ikke bedre med og lyve i en søknad :LOL:

lyve?
kan du forklare meg hvor jeg lyver han :)

sitter her og har latterkramp gitt av det du sier nå (rofl)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
ehh, jo du løg.

oki hvor løy jeg hen Sindre ;)?
dual eller bygd selv :)
største jeg har bygd selv er på 4mill
Jeg sier jeg har bygd sw, en ser ikke hvor jeg sier at jeg har bygd iggly hen ;)
og enn på 3mill i v10 :)
der går jeg under nicket igglybuf
 

DeletedUser

Guest
lyve?
kan du forklare meg hvor jeg lyver han :)

sitter her og har latterkramp gitt av det du sier nå (rofl)

lxzlc.jpg
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
vær så snill og slutt med å dumme deg mere ut, sitter nesten i fosterstilling og griner siden jeg får så vondt av deg...
får du så vondt av meg?
kan ikke se deg jeg så hvodan kan du få vondt av meg (rofl)
Jeg dummer meg ikke ut ;)
get a life, you suck
 

DeletedUser

Guest
får du så vondt av meg?
kan ikke se deg jeg så hvodan kan du få vondt av meg (rofl)
Jeg dummer meg ikke ut ;)
get a life, you suck

selv om du har skrevet før i søknaden at det enten er dual eller alene, så forandrer ikke det ka som står der.

du skrev du hadde bygget opp selv en til 4 mill og en på 3 mill på v10.
 

DeletedUser

Guest
nej de har jeg ikke, you are so dom :)

gidder ikke å prøve til å få deg til å forstå mere.. håper virkelig du blir flau når du først klarer til å lese ka du har skrevet, og at du holder deg unna forumet en stund etterpå..
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at failed abortion spiller på Call Me Maybe, og det mest overraskende er at han er en unge på 12 år.
 

DeletedUser

Guest
SKjønner ikke hva du sitter og griner over Sindre. Du får ikke komme inn, move over it.
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Må advare dere om at retting/klaging på andres bruk av grammatikk ikke er godtatt.

1.2 -Det er ikke lov å rette en annen spiller på hans bruk av grammatikk. Hvis grammatikken til en spiller er så ille at innholdet i posten blir borte, så kan man bruke "rapporter" funksjonen for å gjøre en moderator oppmerksom på saken.
 
Topp