Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at folk er lei spamen til Magnar?
Og at det er rart han oppfordrer til å ikke skrive nynorsk når han skriver "eg".

Så er vel samme gamle greia her, foruten at det er lit drama i dag.

Faktaene er også at jeg har strålende stats mot WInc etter at RF ga meg byene :grin:
 

FightQuest

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta at slopoke er under internadling, og sendte nettopp det værste nuket noensinne på Lord Gende.

Fakta er også at SMACK speider meg ofte fordi dem liker ikke at jeg er midt i clustret dems!
 

DeletedUser

Guest
Dersom du mangler fakta så kan jeg bidra med noe.

Fakta er at noen i Nuke blir kvalm av tanken på alle troppene som har blitt gravlagt rundt de høye murene til Lord Kentoto.


Jeg blir kvalm når jeg så alle troppene enn nuke spiller hadde fått i støtte på en 2k by uten mur, det var nedslaktning fra ende til annen. Når dere først skal bruke så mye tropper på en by med mur i 0, sørg i hvertfall får at de kommer likt! n00bs
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir kvalm når jeg så alle troppene enn nuke spiller hadde fått i støtte på en 2k by uten mur, det var nedslaktning fra ende til annen. Når dere først skal bruke så mye tropper på en by med mur i 0, sørg i hvertfall får at de kommer likt! n00bs

Alltså, jeg ser ikke poenget med at ~NUKE~ skal være stolte over å ha tatt tropper av oss på denne aksjonen, når vi har tatt like mye tropper av dem.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jeg blir kvalm når jeg så alle troppene enn nuke spiller hadde fått i støtte på en 2k by uten mur, det var nedslaktning fra ende til annen. Når dere først skal bruke så mye tropper på en by med mur i 0, sørg i hvertfall får at de kommer likt! n00bs


Fakta er at eg ler meg skakk med tanke på at SMACK måtte bruka 24 angrep av ulik valør på å ta ein 2k by, som slett ikkje var stacka:)
 

Juz Blaze

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
hvordan kan jeg ha feil informasjon når jeg har mange raporter selv, hvor dere taper mere def tropper enn jeg taper off tropper?

Tror jeg du må sjekke en gang til ^^ Gjorde et kjapt overslag og på de 4 dagene dere* angrep oss, tapte dere like mye på 2 dager som vi gjorde på alle 4 ;)

Men jeg skjønner ikke poenget over å være så stolt over å ha brukt opp over 20-30 "nukes" og 30 adels på å få 1 by som det var en feiltag som gjorde at vi mista.

* Edit
 
Sist redigert:

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at nokon prøve å bløffa på seg bragder som ikkje eksistere...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at eg ler meg skakk med tanke på at SMACK måtte bruka 24 angrep av ulik valør på å ta ein 2k by, som slett ikkje var stacka:)

nei, det var det som var problemet deres. Dere greide ikke å stacke den...det ble bare sendt støtte i hytt og pine, og jeg knertet de en etter en...og grunnen til at jeg sendte så mange angrep var jo netopp fordi dere sendte deff hele tiden, går ann å tenke litt....n00b.
 
Topp