Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Ja som min trell fortalte så spiller jeg på den ærede ScareCrow-kontoen sammen med min hardtarbeidende dual Spekterman.
Men hvem er så du om jeg får spørre min herre.

Jeg husker deg fra tiden på V2 i LAW, da du spilte som ex-con, og senere pinhead, riktig? Jeg spilte først på Lord Poison-kontoen, så gikk jeg over på hogath ganske tidlig. Jeg syns å huske at vi to startet som naboer, og var i kontakt relativt tidlig i oppstartsfasen, men minnet mitt skurrer litt. Det er tross alt rundt 4 år siden, eller noe sånt. Jeg må også bare få uttrykke min respekt for deg, du er og blir en legende :)

-Hogath
 

DeletedUser

Guest
(...)så gikk jeg over på hogath ganske tidlig.(...)Jeg må også bare få uttrykke min respekt for deg, du er og blir en legende :)

-Hogath

Jeg husker vagt brukernavnet Hogath, på forumet om jeg ikke tar helt feil.

Vennligst vær forsiktig. Egoet til Are tåler snart ikke mer :razz:
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det du husker, Grim. ;) En litt mer umoden meg spamma vilt rundt på forumet da du var mod. Jeg fikk mer enn én infraction av deg for å si det sånn, endte vel med ban (angel)
Jeg skal huske å opptre med ytterste forsiktighet heretter, man vet aldri hva som kan skje

Over til litt mer on-topic: fakta er at.... kommer ikke på noe spesielt. Har ingen solide IG facts for tida :cry:
 

DeletedUser

Guest
Dersom du mangler fakta så kan jeg bidra med noe.

Fakta er at noen i Nuke blir kvalm av tanken på alle troppene som har blitt gravlagt rundt de høye murene til Lord Kentoto.
 

DeletedUser

Guest
Er SMACK fornøyde med å ha brukt 150 000 off tropper og over 30 adelsmenn og fått 1 by? Bare lurer, no hate.
 

DeletedUser

Guest
seff, det er jo bedre enn å bruke 150 001 off tropper og 31 adelsmenn på å få 1 by, så da må vi vel være fornøyde? :3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
det og er en viktig faktor som spiller inn men viss dem taper en by så taper dem 1 off/def by og vi vinner en det betyr at vi egentlig vant på det i det store og hele ;) for da kan vi angripe med 1 nuke mer en dem neste gang teknisk sett
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tråd: Faktabørsen

Vurder å skriv bokmål. Da vil jeg ha bedre mulighet til å forstå hva du skriver.

skal eg no også respektere at noen skriver nynorsk også no :hjelp:
 

DeletedUser

Guest
Ikke engang prøv å rett på andre når det kommer til rettskriving nicehunter, og har du et problem med at andre skriver nynorsk burde du låse deg inne på et lite rom og vurdere å aldri komme ut igjen.

Ja, du skal respektere at andre skriver nynorsk.
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fakta er at eg skriv på nynorsk og er stolt av det. Og ja, du skal faktisk respektera meg for det kjære nicehunter :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at eg skriv på nynorsk og er stolt av det. Og ja, du skal faktisk respektera meg for det kjære nicehunter :)

joa men blir feil og gi negativ rykte for det ^^

fikk mindre respekt for nynorsk etter den der for å si det sånn ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
uansett så mener eg det blir feil og gi meg negativt rykte for det sånn eg tolka den var det en hint om at eg burde begynne og skrive på nynorsk sånn at han ene skulle forstå det bedre ^^
 

DeletedUser

Guest
gi meg litt fakta om v 13 kom nettopp inn som dual ser gas er der er det flere jeg bor unnga.he he
 
Topp