Faktabørsen

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
FAKTA er at SoF får trøkk for å ligge på 1. plass :Neutral:.... Tyder kanskje på at masserec. stammene har en lett påvirkelig ledelse, eller? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
FAKTA er at SoF får trøkk for å ligge på 1. plass :Neutral:.... Tyder kanskje på at masserec. stammene har en lett påvirkelig ledelse, eller? :hmm:

kleppe griseleppe :)

om de får seg en trøkk lurer jeg hvordan trøkk du får deg etterhvert :) skal ikke si du spile akvt på klepppe men er kke lyst ut i tunellen der borte stakkkars kleppe :D kansje på tide og gi opp ? lykke til vidre :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at v13 vil bli en av de mest spennende verdenene på lenge! mange gode stammer og spillere her:)
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fakta er at SoF snart ikkje har deff tropper igjen

Avkreftes.

Fakta er at alle masse rec stammene sender hele sin tropp, mest deffansive tropper, men også noen off tropper på SoF uten at SoF anstrenger seg for å klare å forsvare seg.
 

DeletedUser

Guest
Siste gang jeg gir beskjed nå. Hold dere til tråden.Tråden vil bli stengt om ikke. Sletter svar som ikke har noe med emne å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
dette er vel en fakta børs er det ikke ? alt som inneholder fakta kan skrives her
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Samme lurte jeg på, SoF har jo over 30.000 i ODD og 20.000 i ODA, betyr jo at de får tatt litt i forsvar å i angrep også da med tanke på hvor tidlig i gamet dette er så vil jeg ikke si at SoF sliter, tror ikke de sier det selv heller.
 

DeletedUser

Guest
Haha, det virker som om SoF prøver å dysse ned :) Fakta er at flere spillere i SoF har mistet mengder av off-tropper i angrep som -X- og Cyan står bak.
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Haha, det virker som om SoF prøver å dysse ned :) Fakta er at flere spillere i SoF har mistet mengder av off-tropper i angrep som -X- og Cyan står bak.

mengder? Cyan har jo bare tatt 10.153 i ODD mens SoF har tatt 36.661 i ODD så er jo noen som har mistet mer, ettersom forskjellen mellom ODD på SoF å hvilke som helst annen stamme på v13 er så stor at de forsatt har tatt mer enn Cyan + hvem som helst, så vil ikke si de ligger dårlig ann på defansiven ialfall. (clapping)
 
Topp