Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Olvedn. Dere på JFF var rett og slett dumme. Dere brøt alle allyer. Og ødela for dere selv. så ikke skyld på Ds.de eller Fruity, man gidder ikke å ha slike spillere hengende rundt. og ingen vinner solo :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Olvedn, JFF hadde halve K44, hadde vi kjørt trekantkrig, så hadde dere bare stacket fronten til helvette, og tatt over resten av k44, før dere kjørte inn i kontinenter uten store dominerende stammer og vant, eneste grunenn til at vi ville bli kvitt dere var det.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Synes det fortsatt er så motbydelig at du, Olve, tør å bruke ordet 'VI' når du snakker.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Olvedn, JFF hadde halve K44, hadde vi kjørt trekantkrig, så hadde dere bare stacket fronten til helvette, og tatt over resten av k44, før dere kjørte inn i kontinenter uten store dominerende stammer og vant, eneste grunenn til at vi ville bli kvitt dere var det.

Takk for skikkelig svar. Men synes det hadde vært litt artigere med trekantet krig fordeom :p

Eller som "fatal" sier så kan eg si de hadde syntes.
 

DeletedUser

Guest
Olvedn. Dere på JFF var rett og slett dumme. Dere brøt alle allyer. Og ødela for dere selv. så ikke skyld på Ds.de eller Fruity, man gidder ikke å ha slike spillere hengende rundt. og ingen vinner solo :)
Alle allianser vi har hatt har hatt et mål på forhånd ;) når målene ble oppnådd ble alliansene over :) er vell noe ala det som skjer med ds.de og fruity nå? Så det å kalle det at vi brøt alle allyer mener jeg er rett og slett feil.

Om du syns det er dumt å legge opp til kriging og action på et spill på TribalWars får du værsegod lov til å kalle oss dumme :) Noen ville også påstått at det trekket fruity og ds.de gjorde var feigt. Jeg vil heller kalle det taktiskt, da dere enkelt og greit kunne fjerne JFF kontoen kjapt og effektivt. Bare fordi vi har bestemt oss for å gjennomføre et opplegg betyr det ikke(IMO) at vi er eller var dumme ;)

Fatal skrev:
Synes det fortsatt er så motbydelig at du, Olve, tør å bruke ordet 'VI' når du snakker.
Olvedn har også bidratt. Jeg kan forresten nevne at Olvedn spilte utrolig bra når han spilte. Det gjorde også alle andre på kontoen.
 

DeletedUser

Guest
fakta at det er mulig. hørt om sniping? Dodging? Hjelper ganske mye det ;)

Jeg har hørt om sniping og dodging ja. Jeg må få lov til å si at jeg kan det (utrolig nok) også. Men hva hjelper det at du kan både sniping og dodging og alle andre defensive ferdigheter, når du ikke er på? En verden som HP6, med speed 4, gjør at man så og si ikke kan forlate PC'en i fem minutter en gang, før ikke-dodga incs renner inn. Jeg går på skole, og har lekser. Da kan jeg rett og slett ikke sitte å dodge og snipe hele tiden. Chris gjorde en helt syk jobb, men det ble for mye for han til og med. Tviler på at noen andre kunne gjort en så god jobb som han gjorde, helt til han ikke orket mer.

Det virker som du tror sniping og dodging er lett, i den situasjonen vi var i. Det kan jeg avkrefte på det sterkeste. Vi fikk tog helt ned på 2 ms, og med slike tog er det veldig vanskelig å treffe riktig ms i det hele tatt. Og den tiden vi brukte på å prøve å treffe riktig ms, førte jo til at flere og flere ikke-dodga incs gikk gjennom.

Olvedn skrev:
Bare ti still du. Du hadde ikke hadd nubbsjangs. Chris og Magnus satt hele døgnet og dodga HELE tiden!
Ja, jeg og Chris jobbet mest i den tiden vi hadde incs, men Olvedn gjorde også en fremragende jobb når han var på.

dg44 skrev:
5k inc ja. mye mye mye fake også. på v1 sitter man konstant sånn. Så klarer man det ikke på en slik verden, klarer man det aldri. sier vel litt om framgangen din på v1. Som er nothing.
Det er riktig at mesteparten av angrepene vi fikk på oss var fakes. Sånn er det alltid. Allikevel må man jo gå ut i fra at alt er nukes. Hvis man ikke gidder å dodge, treffer jo nukes her og der, og man har null kontroll. Ja, dodging er veldig enkelt i seg selv, men husk at det tar tid. I tillegg fikk vi så mange incs som traff innenfor et så kort tidsrom, at vi måtte dodge slik at troppene returnerte mellom angrepene. Det er ikke alltid så lett, og kan noen ganger kreve flere forsøk.
 

DeletedUser

Guest
Lol, latterlig å høre på folk som kritiserer jff...Sett bort ifra at de var litt dumme som gikk solo, gjorde de en kjempejobb, og rett og slett rævkjørte alle andre spillere. Det at stamme nr 1 og nr 2 måtte samarbeide for å ta ned en spiller sier vel LITT om hvor stor trussel de egentlig var. Skulle gjerne likt å sett dere gjort det samme, å ligge på rank 1 så og si fra dag 1..Holde den hele veien mens du går solo med ingen allierte.

INNTIL du har gjort det, skal du rett og slett bare holde kjeft ;)

-SR
 

DeletedUser

Guest
Kontoen klarte seg bra, men de hadde ikke noe særlig taktikk for å klare seg. Hadde de kjørt taktisk hadde det vært godt mulig at de hadde vunnet serveren, men etterpåklokskap vinner ikke verdner.
 

DeletedUser

Guest
Kontoen klarte seg bra, men de hadde ikke noe særlig taktikk for å klare seg. Hadde de kjørt taktisk hadde det vært godt mulig at de hadde vunnet serveren, men etterpåklokskap vinner ikke verdner.

Kan du spesifisere det? Hva mener du med taktikk?
 

DeletedUser

Guest
Solo vinner sjeldent eller aldri verdner, enten så tar de siden til en stamme, eller så venter de til 2 store stammer går mot hverandre og plukker lette byer, noe som gjør at det forekommer irritasjon i mange tilfeller, og da er det lett for stammer og gå imot spillern. Men nå gikk vi hvertfall vi i DS.de imot dere fordi dere ikke skulle ta siden til Fruity i krig, og vi eliminerte en faktor som kunne være med på å snu krigen imot oss, og at Fruity ble med og kanskje tenkte på samme måte, er bare rent taktisk av begge stammene. Færre faktorer å gjøre rede for, lettere å kalkulere utfall.
 

DeletedUser

Guest
Solo vinner sjeldent eller aldri verdner, enten så tar de siden til en stamme, eller så venter de til 2 store stammer går mot hverandre og plukker lette byer, noe som gjør at det forekommer irritasjon i mange tilfeller, og da er det lett for stammer og gå imot spillern. Men nå gikk vi hvertfall vi i DS.de imot dere fordi dere ikke skulle ta siden til Fruity i krig, og vi eliminerte en faktor som kunne være med på å snu krigen imot oss, og at Fruity ble med og kanskje tenkte på samme måte, er bare rent taktisk av begge stammene. Færre faktorer å gjøre rede for, lettere å kalkulere utfall.

Skjønner jo hvorfor dere gjorde det. De fleste spiller jo for å vinne verdenen. Det er også riktig at solo sjeldent eller aldri vinner verdener, men vi brydde oss ikke så mye om å vinne eller ikke på denne verdenen. Som navnet på kontoen tilsier, spilte vi bare for moro. Og det skal sies, det var fantastisk moro så lenge det varte.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta at det er stille før stormen, og det merkes dessverre ikke på offentlig forum.
 
Topp