Faktabørsen

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Av og til synes jeg ungene er søte når de furter. Det er dessverre ikke noen erfaring jeg kan ta med når sondre furter. Furter i hver eneste tråd omtrent.

Fakta er at furte-sondre ikke er søt, tvert om. Grenser til det irriterende når han klarer å flette inn are-furting nesten uavhengig av hva temaet ellers er.
 

DeletedUser

Guest
Føler jeg ikke klarer å ta denne verdenen seriøst lenger. Ser at enkelte har hoppet fra rundt 300 poeng og økt til over 50 000 poeng. Latterlig på bare 2 uker.

Syntes synd på alle sammen.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå får du holde kjeft her. Dra alle over en kam som det der!

Syns du burde legge all hatet ditt på de som har brukt alle disse premiumfunksjonene, og elske resten.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Spørsmål : Hva er det som forsvinner fortest på v17?

Svar: Jo, pengene til de som spiller på Ralph :D

Fakta :awesome:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
:awesome: bra dere ikke trenger bruke penga på classicen da (giggle)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Spørsmål : Hva er det som forsvinner fortest på v17?

Svar: Jo, pengene til de som spiller på Ralph :D

Fakta :awesome:

Oh, der traff du meg :(

OT:

Tror dette mer gjelder ole, som selv brukte 14k den første dagen av vintereventen. Etter det har ikke det skjedd noe særlig med spins lol.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Altså, siden når ble det ulovlig å bruke pp? Dere snakker om pp som om det var et ulovlig script eller en bot. I lengden kommer ferdighetene frem uansett, og de såkalte 'pp-horene' uten ferdigheter vil bli fjernet fra kartet, en etter en. Men så har det seg faktisk slik at Ralph Lauren kontoen er sterkest aktivitetsmessig, mtp at vi besitter fem dyktige spillere som holder kontoen aktiv hvert eneste minutt i døgnet. Det faktum at vi på Ralph leder er ikke tilfeldig, og kommer ikke fra premium poengene vi har brukt. Vi ville vært der vi er nå, uavhengig av vintereventen og de nokså store mengdene vi brukte på å ta utnyttte av dens funksjoner.
 

DeletedUser

Guest
Sant, man må være dyktig selv med penger. Ingen uten ferdigheter kan holde en konto topp 25, så det handler om en kombinasjon. Det pp derimot gjør er å gi de som ikke er fult så dyktige en sjanse til å holde følge med de som er ekstremt dyktige. Det kan gjøre at en dyktig spillers slår en dyktigere spiller pga forskjeller som følge av pp. Det kan også gjøre at noen ekstremt dyktige spillere får enda større forsprang til spillere på samme nivå.

Konklusjon: Dere er ekstremt erfarne, aktive og flinke, men det er da ingen hemmelighet at dere ikke ville vært fult så store uten forbruket deres? Dere hadde vel ledet, men ikke med så mye? Det er nettopp det som folk er så missfornøyde med, ikke at noober kan sprite seg opp, men at det blir så enorme forskjeller. Skal også sies at jeg ikke har noe personlig negativt å si om kontoen, selv om jeg missliker mye bruk av pp... Har selv aldri kjøpt et eneste poeng <3

Er vi delvis enige da? :)
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Sant, man må være dyktig selv med penger. Ingen uten ferdigheter kan holde en konto topp 25, så det handler om en kombinasjon. Det pp derimot gjør er å gi de som ikke er fult så dyktige en sjanse til å holde følge med de som er ekstremt dyktige. Det kan gjøre at en dyktig spillers slår en dyktigere spiller pga forskjeller som følge av pp. Det kan også gjøre at noen ekstremt dyktige spillere får enda større forsprang til spillere på samme nivå.

Konklusjon: Dere er ekstremt erfarne, aktive og flinke, men det er da ingen hemmelighet at dere ikke ville vært fult så store uten forbruket deres? Dere hadde vel ledet, men ikke med så mye? Det er nettopp det som folk er så missfornøyde med, ikke at noober kan sprite seg opp, men at det blir så enorme forskjeller. Skal også sies at jeg ikke har noe personlig negativt å si om kontoen, selv om jeg missliker mye bruk av pp... Har selv aldri kjøpt et eneste poeng <3

Er vi delvis enige da? :)

Men så har også Heskey Time og panzer fått sin del av kaka i form ferdig utbygde byer. Tar 7k fra Heskey og panzer ser du hva de maks kunne hatt uten eventen.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Men så har også Heskey Time og panzer fått sin del av kaka i form ferdig utbygde byer. Tar 7k fra Heskey og panzer ser du hva de maks kunne hatt uten eventen.

Feil, hadde ikke vi adla han, hadde ikke vi slitt med moral, aka, adla flere 3-4k byer, dermed ha ca samme poengsummen. :)
 
Topp