Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at siden alle va så opptatt av diskusjonen om 2pac og gjengen så har æ møtt på fulle barbs og farma tripelt så my som igår :awesome::awesome:
 

DeletedUser

Guest
Så eventen gir fordel til alle som svetter farming mens alle andre er helt opprørt! De hadde garantert dette også med i beregningene. Du er en kumpan av de snokene Inno games du! :mad:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Så eventen gir fordel til alle som svetter farming mens alle andre er helt opprørt! De hadde garantert dette også med i beregningene. Du er en kumpan av de snokene Inno games du! :mad:
"Svetter" du ikke farming, har du vel i utgangspunktet fint lite å klage over da du allerede ligger langt bak på rangeringslisten... :forvirra:

Og nå er det vel de som ikke farmer men ligger høyt grunnet PP bruk, det klages over?
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er vel at "feilen" er rettet (?), og sett bort ifra enkelte småfordeler PP-horer har, så er det nå fremover verdt å se hvem som faktisk klarer seg, og hvem som dukker under. Det hjelper ikke med PP hvis man ikke kan spillet ...
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Fakta er at PP-horen Scher fikk som fortjent.

Jeg gremmes over slike som han, 2pac og Fornesn. Jeg er sikker på at du ikke møtte mye motstand i byen, kanskje en 200-300lk og noen øks, og det vil heller ikke de som sender de to sistnevnte ut på rimmen. De blir jo automatisk en skyteskive for enhver idiot, og at de ikke innser det selv sier nok om de som twspillere. De har absolutt ingenting i top 10 å gjøre, så min oppfordring til de som er i nærheten av en slik pphore er å sette i gang et lite kjør. De vil ikke takle presset, fordi de spiller med lommeboka, og ikke huet.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg gremmes over slike som han, 2pac og Fornesn. Jeg er sikker på at du ikke møtte mye motstand i byen, kanskje en 200-300lk og noen øks, og det vil heller ikke de som sender de to sistnevnte ut på rimmen. De blir jo automatisk en skyteskive for enhver idiot, og at de ikke innser det selv sier nok om de som twspillere. De har absolutt ingenting i top 10 å gjøre, så min oppfordring til de som er i nærheten av en slik pphore er å sette i gang et lite kjør. De vil ikke takle presset, fordi de spiller med lommeboka, og ikke huet.

du har nok meget rett her, han hadde knappt tresiffret troppetall, heh
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg vil egentlig kalle denne vinter begivenheten en gylden mulighet for tw spillere som er over gjennomsnittet elendig til å luke til seg noen store, saftige byer :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Hvor mange av pp horene har utnytta vinter begivenheten til å skaffe seg tropper? Til nå ser det ut som alt har gått til å skyte seg fram i rangeringen...
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg gremmes over slike som han, 2pac og Fornesn. Jeg er sikker på at du ikke møtte mye motstand i byen, kanskje en 200-300lk og noen øks, og det vil heller ikke de som sender de to sistnevnte ut på rimmen. De blir jo automatisk en skyteskive for enhver idiot, og at de ikke innser det selv sier nok om de som twspillere. De har absolutt ingenting i top 10 å gjøre, så min oppfordring til de som er i nærheten av en slik pphore er å sette i gang et lite kjør. De vil ikke takle presset, fordi de spiller med lommeboka, og ikke huet.

Dere har brukt syke mengder PP selv.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Dere har brukt syke mengder PP selv.

Jeg har ikke sagt noe annet. Vi er uten tvil en av de som har brukt mest PP totalt på denne vinter begivenheten, men vi har ikke kjøpt vår vei opp rangeringen. Vi ville vært der vi er nå uavhengig av den dumme begivenheten mtp at vi ville hatt Savant sine byer, plus en til om du følger med på rangen de neste timene.
 
Topp