Faktabørsen

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Fakta är att Slumpi gör ett bra jobb mot alla i TA.... jag har inte spelat på ett tag pga operationer, och är inte återhämtad ännu, så bra jobbat TA, ni är verkligen "imponerande"

Tydligen har slumpi tappat nätet annars hade ni inte lyckats lika bra, det är fakta!

Bra jobbat Slumpi!! ONE on ONE hade de inte haft en chans!!

M.v.h Bohic
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Fakta er at ~TA~ er ekstremt flinke til å time angrep når nettet ryker, folk sover eller stikker på weekendturer. Pure Class.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fakta er at ~TA~ er ekstremt flinke til å time angrep når nettet ryker, folk sover eller stikker på weekendturer. Pure Class.

Mener du snikangrep? :p



Helt klart den 'letteste' måten å angripe på. Snikangrep sånn jeg tenker på det er å prøve seg på angrep når man tror at forsvareren ikke er pålogget. Gjerne da midt på natta, tidlig på morgenen, under skoletiden, osv.

Man kan selvfølgelig prøve seg på å gjette, men det er helt klart en fordel hvis man har en viss anelse om livsstilen til forsvareren.

Essensielt så kan du ved snikangrep prøve deg på å sende speiderangrep fra byer i nærheten, for så å sende adels fra så kort avstand som mulig. Husk, jo mindre tid du bruker, jo større er sjansen for at forsvareren ikke logger seg på. Man kan også droppe speidingen, og prøve seg på nukes og adels. Men hvis man angriper på natta har man ofte ganske god tid, så da anbefaler jeg at man speider som gal. Drep gjerne forsvareren sine nukes, så sjansen for readling minskes.
Kilde: The Art of Tribal Warfare
 
Sist redigert:

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Tribalwars (mm)

Jag vet vad TW står för att det är masskrig mellan stammarna, MEN det jag stör mig på är hur man kan vara stolt över att men lyckas ta ned en spelare fort när man är minst 4 mot 1. Att TA samkör som en enhet är det ingen tvekan om de är lätt bästa stammen på V17 med sin sammanhållning och aktivitet STORT + till er!

Jag gillar inte när man här sedan trackar under de förhållandena, det förstör det som är bra.


så FAKTA: TA är bäst på fellasaktioner, cudos till Er!!
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så man skal ikke være fornøyde når man kjører en aksjon og lykkes? bare fordi dere ikke får hjelp av resten av stammen?
 

ellrond3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jag vet vad TW står för att det är masskrig mellan stammarna, MEN det jag stör mig på är hur man kan vara stolt över att men lyckas ta ned en spelare fort när man är minst 4 mot 1. Att TA samkör som en enhet är det ingen tvekan om de är lätt bästa stammen på V17 med sin sammanhållning och aktivitet STORT + till er!

Jag gillar inte när man här sedan trackar under de förhållandena, det förstör det som är bra.


så FAKTA: TA är bäst på fellasaktioner, cudos till Er!!

sist jeg sjekket var dere 3 stammer mot TA... så teknisk sett så er dere 3 mot 1.... så SLUTT Å KLAG!
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
sist jeg sjekket var dere 3 stammer mot TA... så teknisk sett så er dere 3 mot 1.... så SLUTT Å KLAG!

Du er ganske tilbakestående når du trekker inn at vi er tre stammer. Gitt at de tre stammene, mot en stamme er like stor (T+P+E = Y) i poeng, vil den ene stammen etter mitt synspunkt ha best utgangspunkt, da de stoler mer på hverandre enn hva allianser gjør. Menmen )))))
 

DeletedUser

Guest
Tror det er mange som sliter med å lese svensk (eller gjelder dette bare meg? (giggle))

Anyhur; God bedring Bohic! Kanskje vi ses på slagmarken igjen snart? ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er Bohic faktisk har begynt og angripe tilbake! :eek: Sjokktilstander i Toxic Air som ikke er vant til at fienden yter motstand, ser jeg muligheter for en krig som ikke blir helt einveiskjørt? Time will show!
 

ellrond3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Du er ganske tilbakestående når du trekker inn at vi er tre stammer. Gitt at de tre stammene, mot en stamme er like stor (T+P+E = Y) i poeng, vil den ene stammen etter mitt synspunkt ha best utgangspunkt, da de stoler mer på hverandre enn hva allianser gjør. Menmen )))))

hvis du ser tilbake på hvordan det gikk med wysose som lå 2x i poeng mer enn TA gjorde når vi gikk i krig mot dem... så har d lite å si poeng messig....
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Fakta er at forumet er relativt dødt.

Gode nyheten er at Unk har inntatt 5. plass på stammerankingen. :D
 
Topp