Faktabørsen

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må bare spørre. Er det ikke litt hardt å ha brukt så mange penger (4-5 tusen kroner) på et spill, og deretter tape alt...?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at Ruben og co (Ole og Sindre) sitt elendige forsvarsarbeid på Ralph Lauren og det totale fraværet er skuffende. Kanskje det ble for mye med en vanlig verden? (giggle)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Dette er guttakrutt vettu! Så lenge de ikke blir angrepet kan de holde ut i dager og år :awesome:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå var muligens ikke du, Clayzer den rette til å snakke om å gi seg med incs? *host* v14.. *host*
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Nå var muligens ikke du, Clayzer den rette til å snakke om å gi seg med incs? *host* v14.. *host*

"litt" forskjell på meg som var drittlei alt som het TW etter V1 og ble bare mer og mer lei under V14 før det bare dabbet helt av og Ralph Lauren kontoen. Forskjellen er og stor i at enkelte spillere der har en tendens til å være meget arrogante og, så nei det kan ikke sammenlignes.

EDIT: Skal og sies at RL mistet stort den første dagen vi aksjonerte tok vi mange byer og 0 forsøk på readling/sniping(?).
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Du har ikke tenkt på at mangel på tid kan være en viktig faktor her?

Mangel på tid? Ole har jo selv sagt at vi vekket ham med incs når vi aksjonerte, og når de er 3 stykker totalt på kontoen burde jo virkelig noen klare og håndtere adelsincsa? Og om uhellet virkelig skulle være ute og alle 3 er borte, burde de vell i det minste prøvd å readle? Byene ble jo ikke speidet engang. Vi hadde ikke trengt å deffe opp engang.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg må bare spørre. Er det ikke litt hardt å ha brukt så mange penger (4-5 tusen kroner) på et spill, og deretter tape alt...?
"4-5 tusen kroner" er vel litt å ta i.
6 dager etter at dem begynte å møte motstand. Utholdenhet. (clapping)
Var vel litt mer IRL kjærlighetsliv som var grunnen for at Sindre forsvant, så vidt meg bekjent.

Mangel på tid? Ole har jo selv sagt at vi vekket ham med incs når vi aksjonerte, og når de er 3 stykker totalt på kontoen burde jo virkelig noen klare og håndtere adelsincsa? Og om uhellet virkelig skulle være ute og alle 3 er borte, burde de vell i det minste prøvd å readle? Byene ble jo ikke speidet engang. Vi hadde ikke trengt å deffe opp engang.
Før jeg slutta, var jeg ~2 uker helt alene på konto. Hadde jeg bare spilt Tribal Wars dagen lang, hadde jeg sikkert klart å håndtert de innkommende angrepene. Men det gjør jeg ikke. Og da går det som det går.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
"4-5 tusen kroner" er vel litt å ta i.
Ta i? Dere svidde av da en god del under vintereeventen dere og? ;)

Var vel litt mer IRL kjærlighetsliv som var grunnen for at Sindre forsvant, så vidt meg bekjent.
Han var flink å snipet fakes da :)


Før jeg slutta, var jeg ~2 uker helt alene på konto. Hadde jeg bare spilt Tribal Wars dagen lang, hadde jeg sikkert klart å håndtert de innkommende angrepene. Men det gjør jeg ikke. Og da går det som det går.

Teknisk sett hadde du ikke behøvd å sitte hele dagen. Flere ganger hadde vi en relativt kortvarig aksjon, der vi timet det meste av nukes og adels til et bestemt tidspunkt. Handler egentlig bare mest om å være pålogget til det tidspunktet, men da må dere jo selvfølgelig klare og tagge å da, noe jeg har inntrykk av at ble gjort svært lite på RL.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ta i? Dere svidde av da en god del under vintereeventen dere og? ;)
Vi brukte en god del premiumpoeng, det stemmer. Men premiumpoeng verdt 4-5 tusen kroner en en kraftig overdrivelse

Han var flink å snipet fakes da :)
Han snipet vel ikke så alt for mye på konto, da han så og si sluttet før aksjonene mot RL startet.

Teknisk sett hadde du ikke behøvd å sitte hele dagen. Flere ganger hadde vi en relativt kortvarig aksjon, der vi timet det meste av nukes og adels til et bestemt tidspunkt. Handler egentlig bare mest om å være pålogget til det tidspunktet, men da må dere jo selvfølgelig klare og tagge å da, noe jeg har inntrykk av at ble gjort svært lite på RL.
Nja, ikke hele dagen hvor man faktisk trenger å sitte på. Men man må være standby. Særlig om nettene og morgenene. Og det er ikke de tidene jeg liker best å spille Tribal Wars, utrolig nok.

For hva gjelder tagging, ble alt tagget når jeg var på. Og i perioder var vel det det meste.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Det er visst ingen i TA som skjønner dette??? :

Trenger ikke spille dagen lang for å unngå at kontoen mister alt av byer. Et par byer tap kan regnes med, men ikke noe speidingsforsøk engang på byer som er blitt adlet er jo litt dårlig.
 
Topp