Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Andreas liker incs, jeg liker ikke incs :s

Alltid velg "Ignorer alle" når du får incs, så slipper du å tenke på det!

76ecb43902d0f0cc694ba7ca4e4b75b7ba8e9e0ca4db0c1ffe9f74af43e27b14.jpg
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Nja jag har aldrig sagt att jag INTE byter stammar. Du får gärna leta reda på det sitatet. Vad jag sagt däremot är att jag är LOJAL mot den stam jag är med i inget annat.
Bohic

Syns du at du var så mycket lojal nå da?
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Så morsomt! Vel, hvis du virkelig tror at jeg / vi noen gang hadde sluppet deg inn, så tar du veldig feil Skattum. Jeg tror virkelig du må begynne å vokse opp. Dette var rett og slett en enkel sjekk på hvor jeg hadde deg, og hva jeg kan bidra med for å senke deg. Hadde du tatt bilder av resten av samtalen, så kunne folk ha sett hvor mye vi snakket om liverpool. For å si det enklere for deg, så kan du begynne å tenke på hvordan du skal klare deg.

C'mon man. Skjerp deg. Du klarer å finne på bedre bortforklaring enn det. Alle vet at grunnsteget i å manipulere noen er å finne felles interesser - som du da har funnet i Liverpool. Dette "jeg ville vite hvor jeg hadde deg"-tullet kommer du ingen vei med :)
 

DeletedUser

Guest
Visste du foressten at jeg hadde en avtale med DoF angående byene mine? Og vet du hvem som tok 80% av byene mine? Det stemmer. Walker og Dilligas. Det var jaggu meg tilfeldig, synes du ikke?

Så, hvis jeg leser mellom linjene korrekt, dette stammebyttet av Walker og Dilligas var planlagt i lang tid da?
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Neimen.. Liten pause fra TW også ser jeg at ODA har rekruttert litt :p Takk for å gi meg 100000 ganger mer motivasjon til å stå på :p TLW is back in action.. ;)
 
Topp