Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Hvis det du ville oppnå var å drepe noen tropper og rive litt gård og smie - så er det flott for oss at ambisjonsnivået ditt ikke er så høyt:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg er på ny konto.


[video]http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aBQMjn1_460sv.mp4[/video]
 

DeletedUser

Guest
For stor motstand xD?

Huff, der lo jeg godt (giggle)

Stor motstand fører til lite progressjon som fører til at folk setter kontoer på slett og bytter konto. Så er jo åpenbart hva årsaken er :) Var motstanden liten, så hadde du fremdeles sittet på original konto og hatt en stor progressjon.

"Å bytte konto" er bare finere ord enn "å gi opp". Men hey, whatever floats your boat.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg gir opp?


Hahaha, ler sånn jeg griner xD

Vil du være enig i at Hitler ga opp 2. verdenskrig da han tok selvmord?

Men igjen, hvis du føler at du ikke ga opp, whatever floats your boat! :) Men jeg personlig trodde bedre ting om deg, spesielt etter at du skrøyt så mye over hvordan du holdt ut så lenge på v1. V1 var tydeligvis bare ett engangstilfelle :/
 
Sist redigert av en moderator:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Morten har ikke gitt opp på noen som helst måte. Jeg har vært i praksisstudier siden uke 2, og har ikke hatt mulighet til å spille siden da. Derfor trengte jeg noen inn på konto slik at TAL kan holde seg aktiv, iom kontoen har hatt kontovakt nesten sammenhengende siden 5. Januar, med meg som stikker innom 1-2 timer på kveldstid. Slik hadde det blitt en god stund fremover også, om ikke Morten hadde sagt ja til å hjelpe meg på TAL. Ser jeg holdt på å røpe meg her, hehe:

Congrats! :party: Får prøve å ta den igjen til våren ;)
(svar til at Bexx nå har rank1 ODA fra 03.01.2015)

Nå som Morten har kontroll på TAL, kan jeg vel si at vi snakkes igjen til våren! :) Morten kom kun over fordi jeg ba ham om det! Jeg ser frem til å spille med/mot dere når jeg er tilbake!
 
Sist redigert:
Topp