Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Hyggelig at HB er tilbake i OIM da. Kos at det blir adlet byer nærme meg slik at jeg kan fortsette adlingen av HB! Har gledet meg til å fortsette massakren :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hyggelig at HB er tilbake i OIM da. Kos at det blir adlet byer nærme meg slik at jeg kan fortsette adlingen av HB! Har gledet meg til å fortsette massakren :D

Du glemmer at sist gang var jeg tom for tropper og rester av byer spredt innimellom clusteret deres. Det var ikke en veldig vanskelig konto å ta, allikevel så trengtes 3 spillere til for å ta byene, 21 mill vs 440k mot den allerede knuste HB kontoen. Gled deg til å møte meg med tropper, for denne gangen så blir det ikke du som tar byer. At Razz'en også kommer opp, skal bli en sann fornøyelse så får jeg nok begge disse kontoene sin oppmerksomhet etterhvert ;)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
At du i det hele tatt syntes det var en prestasjon er for meg en liten seier i seg selv :D
 

DeletedUser

Guest
At du i det hele tatt syntes det var en prestasjon er for meg en liten seier i seg selv :D

Det har jeg aldri sagt. Dette var før din tid. Da jeg kriget mot en HB konto som hadde eier og rullerende kontovakt.

Da vi tok de resterende byene, var det ingen prestasjon. Vare bare dyrt å ta de få stackene. Men jeg gleder meg uansett til å se hva du får til :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at Mary Gay liker å sende tog bare om natta, rundt 05 tiden :| Synd at det var kv som passet på da togene ble sendt :D
 

DeletedUser

Guest
Du sender stort sett tog ved 04-05 tiden du også. (nerd)

b15f91f6f9204e3498528b74a6c63179.png

Ikke i det siste. Og sender av og til da, bare fordi jeg kommer så sent hjem fra skole :( + Etter middag og en god serie. Lager tog på dagen og så er de ferdige om natta også.
 

DeletedUser

Guest
Du av alle MD - vet de store fordelene med å adle om natta (nerd)

Altså, det er faktisk bedre å sende adels på dagen enn om natta. Men nå som dere mistet Roger, så har ikke den backupen lenger :) Så nå skal jeg adle dere alle om natta. Hardcore!
 

DeletedUser

Guest
Altså, det er faktisk bedre å sende adels på dagen enn om natta. Men nå som dere mistet Roger, så har ikke den backupen lenger :) Så nå skal jeg adle dere alle om natta. Hardcore!

Om du spiller mot en konto som er mest aktiv på dagen, så nei :)

Godt jeg endelig har fått fiksa meg pushvarsling (whew)
 
Topp